AĞLAYAN KAPLUMBAĞA krallığında akşam saatleri idi sokaklarda dolaşan zenginler ve onların korumaları kıytı köşete dilenciler dar sokaklarda tecavüzcüler cirit atıyordu. Çoğu insan işlettikleri yerleri kapatmış istirahat etmek için evelerine gitmişti. Tüm klanlar üyeleri akşam olduktan sonra dinlenirlerdi bu bir genelek gibi bir şeydi akşamları istirahat ederlerdiki sabah zinde olsunlar amma bir klandan akşam olmasına rağmen hala kılıç sesleri,hayvan çığlıkları geliyordu. Tabikide bu San klanı idi.
Virgin kadşısındakı 7.seviyye çırak aleminde olan kurdu zar-zor yenen on bir yaşındakı çocuğa bakıyordu.
Çocuğun saçı,kılıcı hatta teni bile kurdun kanı ile boyanmıştı.
Virgin son canavarında yenilmesiyle klanın talim sahasına açılan kapının sağındakı banktan kalktı ve " bu günlük bu kadar yeter gide bilirsiniz"dedi ve arkasını dönüp klan binasına girdi.
Virgin aklında 'bunlar çok zayıf daha 7.seviyye bir kurdu bile zar-zor yeniyorlar bir şey yapmak lazım amma ne?'diye düşünerek ikinci kata çıkan merdivenlerde ilerlemeye başladı. İkinci kata varmasına son iki basamak kaldığında yüzünde şeytani bir gülümseme vardı.
Virgin klan binasının içine girerken ikinci katdakı onun için hazırlanmış odaya gidip uyumak istiyordu amma aklına gelen fikirle üçüncü kata yani klan liderinin odasına gitmeye kararverdi.
Virgin klan liderinin odasının kapısının karşısında durdu derin bir nefes aldı ve kapıyı iki kere tıklatdı.
İki san.yye sonra içerden "Gel"sesi duyuldu.
Virgin Samın 'gel' demesiyle kapıyı açtı ve sayqılı bir şekilde " nasılsınız kıdemlim?"dedi.
Sam " iyiyim,iyiyim gel otur"dedi oturduğu sandalyeden masaya dirsekleri ile yaslanarak masanın sağındakı tekli deri koltuğu göstererek.
Virgin Samın gösterdiyi deri koltuğa gidip oturdu.
Bir kaç saniyye sesizce ikili durdu.Sam sıkılmış gibi " ne o beni özledin diye gelmediyini var sayıyorum ne için gelmiştin?"dedi sol kaşını havaya kaldırarak.
Virgin derin bir nefes aldı ve " kıdemli alınmayın amma bu klan çok zayıf ben size yardım etmek istiyorum?"dedi.
Sam " eskiden buranın halini biliyordun sadece ben,oğlum,kızım ve üç arkadaşları vardı amma şimdi ikiyüz üyemiz var.zayıf ola biliriz amma hepimiz biriz. Güçlü olup yalnız olmaktansa zayıp olup bir arada olmak daha güzel bir şey"dedi bilgili bir şekide.
Virgin " anlıyorum amma.."sözünü nasıl devam etdireceyini düşünüyordu.
San " amma ne? Aklından ne geçiyor?"dedi.
Virgin " kıdemlim herkesin benim arka planımın güçlü olduğunu sanıyır ben burada olduğum müddetce bu böyle llacak amma ben buradan ayrıldığım zaman sizi ezmeye kalkacaklar eyer güçlü olmazsanız ezileceksiniz o yüzden sizden dört tane üyeyi benimle yarın ormana talim yapmaya göndermenizi istiyorum"dedi.
Sam sağ elinin işaret parmağı ile baş parmağını çenesine sürterek düşünmeye başladı.
' söylediyine göre gidecek o zamanda bizi ezmeye kalkacaklar. Eyer gönderirsem güçlene bilirler sonra gelip klandakılarıda Virginin eyitim şeklini öyrete bilirler'
Sam " ne zapan peki geleceksiniz "dedi
Virgin " yarın gidersek beş gün sonra"dedi.
Sam kafasını olumlu anlamda salladı ve yüzüne samimi bir ifade takınarak " babam bana bir gün 'her büyük insan kendine birini örnek alarak büyür' dedi sonra ise 'pekiya sen kimi örnek alacaksın' dedi. Bende biraz düşündüm ve ' seni örnek alıcam'dedim babam güldü ve 'beni niçin örnek almak istiyorsun?'dedi bense' sen paradan zengin olmaya bilirsin amma gönlün zengin her zaman' biri seni ittiyinde sende onu itme sadece affet çünki affedersen o kendi yapdığı şeyin içinde yalnız kalır'dedi"dedi yüzüne konuştukça keder doluyordu babasını özlediyi belli oluyordu. Sonra ekledi " pekiya sen kimi örnek almak istiyorsun?"diye soru sordu Virgine.
Bu basit bir soru ola bilir amma manası daha derindir. birisi kime benzemek istediyine karar verirse ona benzemek üçün çalışırdı.
Virgin biraz düşündü ve "kıdemlim (burası benim benzemek istediyim kişi) ben Qay foks'a benx,zemek istiyorum"dedi kendinden emin bir şekilde.
Sam anlamamış bir şekilde " neden Qay foks? Dantiası bile olmayan bir adamdı CROWN imparatorluğuna kafa tutması onun deli olması anlamına gelir"dedi.
Virgin " kıdemlim dantiası olmayan bir adam sadece düşüncesi ile CROWN imparatorluğunda kaç aileyi sadece haksızlık yapdıkları için katletdi? O bir deli diyildi benim dünceme göre o dünyayı deyiştirmek için var olmuş bir dahiydi"dedi kendinden emin bir şekilde.
Sam biraz düşündüyü zaman gerçektende karşısındakı gencin haklı olduğunu düşünmeye başladı.
Qay foks CROWN imparatorluğunda en çok arananların listesinde bir numaradaydı. Kafasına bir milyon altın konulmuştu. Qay foks insanlara zülm eden zenginkeri gece vakti evlerine klanlarına girerek öldürüyordu. Dantiasız olduğundan etrafa enerji yaymıyordu buda bulunmasını imkansızlaştırıyordu.
fakir bir aile tarafından yazılmış mektupu imparatorun karşısında diz çökmüş bir şekilde okuyan muhafız vardı.
Mektuota " imparatorumuz NOVA'yı selsmlarım. Yüce tanrılarımız sizi üzerimizden eksik etmesin. İmparatorumuz size bir sorun hakkında rapor etmek için bu mektubu yazdım. On yedi yaşında olan kızım dün Ay klanının veliaht prensi olan Onaxer dün bizim evimize korumaları ile gelip kızımı zorla götürdü. Kızım arkasınca gitmek istedim amma korumaları bana izin vermediler beni dövdüler. Korumalar gittikten sonra kızımı aramaya başladım karakollara gittim yardım etmelerini kızımı bulmalarını istedim amma hepsi Ay klanını duydukları zaman beni geiştirdiler hepsi 'zamanımız yok'dediler. Akşamdan sabah gün tepeye çıkana kadar aradım eve umutsuz bir şekilde giderken evimin kapısında kızımı uzan bir şekide buldum gözleri soluk bakıyordu elbiseleri neredeyse yok olmuş gibiydi bedeninde morluklar vardı bir kaç kez kızımı ölümün eşiyinden kurtardım amma sonra kendi boğazını kesti onun başında çok ağladım ayağa kalkması için yalvardım amma kalkmadı ayağa kalkıp onu kucakladım boğazından akan kan kurumuş bir lekilde onu götürüp mezarlığa gömdüm eve geldiyimde kızımın odasına gittim yatağının üzerinde bir mektup vardı nektupta 'baba ben seni çok seviyorum amma ben artık yaşayamam bana tecavüz etdiler ben bunun yükü ile senin yanında kalamam beni affet' yazıyordu. Kaç kere Ay klanına giddim, hesap sormak istedim amma kapıdakı muhafızlar beni ölümüne dövüp ara sokaklardan birine bırakıyorlardı bende son öare olarak sizden adaleti sağlamanızı istiyorum...
İmza : Egg Friz" yazıyordu.İmparator Nova fakir bir ailenin sözünü ciddiye almamıştı amma duyulmaması lazımdı eyer imparatorun haksızlık yaptığını düşünürdü tüm halk eyer zayıf bir klan olsaydı gerekeni yapardı amma Ay klanı yüz yıla yakın imparatorluktaydı daha çok orduyçun komutanlar eğtikleri için ordunun yüzde otuz gibi bir rakam küçük görüne bilir amma bir milyonluk bir orduda büyük bir rakam. Bu yüzden imparator Ay klanına hiç bir şey yapmamış aksşne mazlum olan adamı Ay klanın veliaht prensinin üzerine kızının ölüm suçunu atması gibi saçma bir sebepden halkın karşısında dar ağacına geçirilmişti. Bunun üzerni Qay foks meseleyi araştırmış ve imparatorun haksız karar vermesiye öfkelenmiş ve imparator Novaya suikast planı hazırlamıştı. Suikast planı Novanın yatak odasını bulana kadar tam takır çalışmıştı. Novanın yatak odasının kapısını açan Qay foks karşısındakı manzara ile şoka uğramıştı karşısında ona yakın mızraklı muhafızlar vardı hepsi mızraklarını ona doğru tutmuşlardı bir kaç saniyye sonra arkadanda mızraklı askerler geldi ve kaçış yolu bırakılmadan araya sıkıştırıldı. Yarını sabah saatlerinde Qay foksu asark öldürmüşlerdi cesetini ise imparatorluğun baş kenti olan UZUK krallığının kapısından asılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti ( TAMAMLANDI)
Fantasy#1 teknikler - 5.11.2019 #1 birlik - 5.11.2019 #1 ordu - 5.11.2019 #1 imparatorluk - 5.11.2019 #1 webnovel - 5.11.2019 Bu kitap tamamen hayal gücü ile yazılmamıştır bu kitap gerçeklerle ilgi bir kitaptır. İnsanlığa özgür olduklarını söyleyip onları...