BÖLÜM 11

1.9K 225 9
                                    

Virginin yerde bayqın şekilde yatan bedenini gören beşli deliye döndüler ilk harekete geçen otdu boyutsal yüzüyünden yayını ve oklarını aldı yayı eline alırken okları yere sapladı.

Yere saplamış olduğu bir oku eline alıp yaya yerleştirdi. Yayı gerdi ve oku bıraktı. Ok havada bir ıslık sesi ile ilerlerken Otun hedef oldığı cive adamın kafasıydı. Ok ile civi adamın arasında 5 metre kala her kes in yüzünde büyük bir şok ifadesi vardı çünki cive adamın kılıç olan eli aniden bir metre genişliyinde ve bir metre uzunluğunda kalkana döndü. Ok kalkana çarptıktan sonra kırıldı ve düştü kalkanda ise en ufak bir çizik bile yoktu.

Fineas hemen yüzüyünden çıkardığı sopa ile saldırıya geçti. Aralarında bir metre kala Fineas sopayı soldan sağa savrdu amma savurduğu sırada bir açıklık vermişti karın bölgesi tamam açıkta idi. Cive adam kalkanı sopanın geldiyi yönün karşısına getirdi ve diyer elini aynı Fineasdakı gibi bir sopaya çevirdi.

Fineasın sopası kalkana çarpmasıyla sonik bir patlama sesi duyuldu ve etrafa toz bulutu yayılmaya başladı. Toz bulutunun içinden iri bir figür dışarıya doğru uçdu. Dikkatli bakıldığı zaman bu uçan kişinin Fineas olduğu anlaşıldı.

Herkesin yüzünde öfkeli bir surat vardı. Kurt katili kılıcını çekti ve ileriye doğru atıldı. Cive adam sol elini kılıca çevirdi ve kalkanla birlikte beklemeye başladı.

Kurt katili bir metre kala havaya fırladı ve cive adamın üzerinden zıplayıp arkasına geçti. Cive adamın arkasına geçen Kurt katili arkasını dönerken dönme hızıyla kılıcı soldan sağa savurdu. Kılıç cive adamın içinden geçiyordu amma bir terslik vardı kılıcın kestiyi yerler yeniden birleşiyordu. Kılıç karnının tam ortasına kadar geldikden sonra sanki sert bir kaya çarpmış gibi durdu. Kurt katili hemen kılıcı geri çekmek istedi amma yapamadı. Cive adam sol eli olan kılıcı yukarı kaldırdı tam aşağı indirip Kurt katilini ikiye böleceyi sırada sırtına iki balta saplandı ve br kaç adım Kurt katiline doğru ilerlemeye başladı. Cive adam arkasını döneceyi sırada kafasına bir ok saplandı sonra biri daha sonra bir daha Hains baltalarını geri çekti ve cive adamın boynuna doğru savuracağı sırada bir alkış sesi gelmeye başladı.

Herkes alkış sesini geldiyi yöne yani cive adamın arkasına. Her kesin gözleri büyükce bir şekilde açılmıştı neredeyse gözleri yere düşecekti. Alkış çalan kişi tabii kide Virgindi.

Virgin cive adamın uyanmasının ardından aklına dostlarını test etmek geldi. Sadakatlerini, savaş becerilerini falan ve bu yüzden cive adamı zihinsel olarak kontrol ederken kendini bayılmış gibi gösteriyordu.

Kurt katili, Ot ve Hayns hemen dizlerini kırdılar ve " efendimizi selamlarız"dediler.

Virgin gülümseyerek " Fineası biriniz getip iyileştirin" derin bir nefes aldı ve " nasıl güzel dimi ?"bir eli ile cive adamı göstererek" hangi uzvunu istersem o uzvu silaha dönüşüyor"dedi.

Bu sırada Hains Fineasın yanına gitmişdi ve tedavi için onu efendilerinin yanına getirmişdi.

Virgin " güzel iş çıkardınız "dedi ve boyutsal yüzüyünden 230 altın çıkardı ve 160 altını dörlüye verdi kalan 70 altını ise İron mana verdi ve " sizle krallığa gidicez. Siz civeler alıcaksınız kalan paraylada ne isterseniz yapın" İron mana dönerek "sen ise çekiçler al buradakı bütün cücelerle bu... bu......" cive adam demek istemiyordu. Biraz düşündükten sonra " bunun ismi XONXAR olsun"dedi sonra ise ekledi "Xonxarlar yapın. Ne kadar yapa bilirsiniz?"dedi heyecanlı bir şekilde.

İron man hemen boyutsal yüzüyüne baktı ve " efendim buz canavarı çekirdeyi 9 tane 6.seviyye çırak, demir canavarlarının çekirdekleri ise 7 tane de 4.seviyye çırak aleminde varlar " dedi.

Virgin "güzel 7 tane Xanxoru ne zamana bitire bilirsiniz?"dedi.

İron man biraz düşündükten sonra " efendim eyer gece gündüz çalışırsak iki haftada bitire biliriz"dedi.

Virgin onaylar şekilde kafa salladı. Virgin " ben gidiyodum sizde gelin benle"dedi ve AĞLAYA KAPLUMBAĞA krallığına doğru yürümeye başladı.

Virginin harekete geçmesiyle arkadakı beşlide Virginin arkasınca jareket etmeye başladı. Virgin giderken zihinsel olarak Xanxora kıpırdamamamasını söylemişti.

Bir saattik yürüyüşün ardından krallık kapıları görünmeye başladı. Kapıdakı muhafızlar gelen beş kişiyi ve önlerindeki çocuğu dört-beş vün önce gördüklerinden hiç bir engel çıkartmadılar.

Virgin ve dostları krallığa girditen sonra karşılarındakı sokakda yürürken "beni ararsanız Sam klanındayım"dedi ve yönünü Sam klanına doğru döndürdü.

Yarım saat sonra Virgin Sam klanın yaklaşık 5 metre gerisindeydi ve normal adımlarla ilerliyordu.

Kapıdakı nöbetçiler üzerlerine gelen siyah cübbeli boyundan anlaşıldığı kadarıyla çocuğu bir kaç saniyye süzdüler. Tam haraket edip çocuğu durduracakları sırada akıllarına klan lidderinin söylediyi geldi 'siyah  cübbeli bir çocuk gelirse ona bulaşmayın yoksa sonu sizin için iyi bitmez' dedmişti o yüzden hiç biri hareket etmeden kapıda beklemeye başladı.

Virgin San klanına yaklaşmıştı. San klanı artık iki katlı diyil üç katlıydı. Virgin takdir eder gibi kafasını salladı. Virgin nöbetçilerin yanından geçerken yine kafasını taktirle salladı ve ' qaliba kıdemli Sam uyarmış bunları yoksa beni durdururlardı' diye düşündü.

Virgin San klanının içine g.rdikten sonra karşısındakı 5 metre ilerdeki merdivelere gidip ikinci kata çıkacaktı amma merdivenlerin arkasındakı koridordan kılıç sesleri geliyordu. Virgin merakına yenik düşüp koridorla ilerlemeye başladı. bir dakikalık yürüyüşün ardından karşısına 50x50-lik bir talim sahası çıktı. Kimisi kuklalara kılıçla saldırıyor kimileri bir-birleri ile savaşıyordu. Virgin karşısındakı 6-12 yaş qurubu arasındakı çocuklara bakıyordu. 100-e yakın çocuk talim yapıyordu. Virgin onları izlerken gözüne talim sahasının sonundakı bir çocuk çarptı.on bir yaşöarında görünen çocuk karşısındakı kendi yaşlarında olan çocukla savaşıyordu. Karşısındakı çocuk her kılıç savurduğunda diyer çocuk hızlı haraketlerle kılıçtan kaçıyor ve karşı saldırı yapıyordu.

Virgin talim sahasının sonundakı savaşan çocuklara doğru yürümeye başladı. Virgin yürümeyene kadar hiç kimse onu fark etmemişti.

Her kes savaşmayı bırakmış ve talim sahasının başından sonuna giden siyah cübbeli çocuğa bakıyorlardı. Her kes bsiyah cübbeyi gördüklefi zaman klan liderinin söyledikleri akılladına geldi 'sizde eyer siyah cübbeli bir çocuk görürseniz sakın ona bulaşmayın'.

Virgin normal adımlarla yürürken sahanın artık yarısını kat etmişdi. Savaşan ikili ise hiç bir şeyden habersiz hala kılıç savaşındaydılar.

Virgin sahanın ortasına geldiyi zaman fısıltılar başladı.

İlk konuşan mavi saçlı bir kızdı" şu siyah cübbeli çocuk klan liderinin bahseddiyi idi dimi Cin?"diye yanındakı kıza sordu.

Cin adlı kız" evet Anna qaliba o amma nereye gidiyor?"dedi.

Anna "qaliba klan prensi Xainın yanına gidiyor"dedi.

Virgin bu konuşmalar bittiyi sırada artık Xaindan 10 metre ötede durmuştu.

Xian yukardan aşağı üzerine gelen kılıcıdan sağa kaçarak kurtuldu. Kılıçtan kurtulan Xain karşısındakı çocuğun arkasına hızla geçip kendi kılıcını onun boğazına dayadı.

Virgin Xainin savaşından etkilenmişdi. Savaş bittikten sonra Virgin alkışlamaya başladı.

Xain sadece bir kişinin alkışlamasını qarip bulmuştu eyer akışlasalardı herkes alkışlardı. Xain arkasını döndüyünde karşısında üzrrinde yırtıklar olan siyah cübbeli çocuğa baktı ve yüzüne hafif bir gülümseme takınarak " na ber eski dostum?"dedi.

Xainin konuşmasından sonra bir konuşma tufanı kopdu.

Herkes " ne yani onlar tanışıyorlarmıymış?"gibi soruları yanındakı arkadaşlarına veriyorlardı.

----------------------------
'Xonxar' latincede ' kan içen' demekdir.

Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti  ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin