Bu bölümü WaosSapsall isimli kullanıyıca hitap ediyorum. İyi okumalar....
Yarım saat sonra....
Virgin artık yarım saattir öylece mal gibi oturmuş Quvatın getireceği adamları bekliyordu.
Virgin toprak zemine giren on bir kişiyi gördüyü zaman istemsiz olarak yüzünde bir gülümseme oluşmuştu.
Ama bu on bir kişi toprak zemine giren adamların daha başlanqıcı idi onların arkasından insan akını vardı resmen. Her kes kim on kişiye kafa tutduğunu merak etdiyi için gelmişdi.
Virgin oturduğu taşdan sandalyeden kalktı ve yukarı çıktığı merdivenlerden toprak zemine indi.
Virgin inerken izlemek için gelen seyirciler yukarı çıkıyorlar her kes bu karşılaşmayı seyr etmek istiyordu kim istemezdik bir kişi on kişiye kafa tutuyor.
Virgin Quvat ve on kişinin yanına ilerlerken Quvat onu fark etti ve yanındaki birinci seviye broşürleri olan on adama bakarak sağ elinin işaret parmağı ile Virgini gösterdi.
Virgin Quvat ve on kişinin yanında vardıktan sonra Quvat arkasındakı on kişiyi göstererek "işte Virgin bunlar savaşacağız kişiler. Siz savaşırken ben savaşı kaydedicem sonra ana binaya götürüp teslim edicem eyer kazanırsan yarın gidip yeni broşürünü alırsın" dedi ve o da izleyiciler için ayrılmış olan yerlere doğru ilerledi.
Arenanın neredeyse bin kişiye yakınlık bir bölümü dolmuştu.
Virgin karşısındakı on kişiyi hiç takmadan toprak zeminin ortasına doğru yürümeye başladı.
On kişi karşılarındakı kendi yaşlarında olan çocuğun onları takmamasına çok sinirlenmişti ve aralarından biri "hey sen velet babacıklarına kibar olsan iyi olur yoksa birazdan seni okşarken yanlışlıkla sakat bıraka biliriz" dedi.
Virgin toprak zeminin ortasına yürürken arkasından kendi yaşında olmasına bakmayarak ona velet diyen çocuğu hiç takmadı ve yürürken kafasını sol omzuna taraf çevirerek arkasındakı on kişiye hitaben "boş konuşacak zamanım yok savaşacaksanız savaşalım" dedi.
On kişi artık karşılarındakı çocuğu öldürmek istiyordular onlar aslında bu okuldaki bir yıldızlılar arasında zorbalık yapan yüksek yıldızlılara yalakalık yapan bir qruptu eh haliyle karşılarındakı çocuk onları takmamış hatta onlara imalı bir şekilde geveze bile demişti bu onların bu okuldakı otorotiellerine ciddi anlamda sarmıştı heleki izleyen bine yakın öyrenci olunca.
On kişi öfkeli bir şekilde Virginin arkasından hareket etmeye başladılar.
Virgin toprak zeminin ortasına vardıktan sonra durdu ve on kişinin gelmesini bekledi on saniyye sonra on kişi Virginin merhaba beş metre karşısına geçmiş bir şekilde duruyordu.
Quvat yüksek sesle "savaş başlasın!" dedikten sonra on kişiden sekizi yüzüklerinden kendi silahlarını çıkardı. Dördü ikiz dördü ise tek kılıç kullanandı diyer iki kişi ise büyücüydü.
İlk başta konuşan çocuk "silahını çıkar velet bu savaş çabuk bitsin istemiyorum" dedi.
Virgin yüzüne gülümseme yerleştirerek "eyer çıkarırsam bu savaş on saniyede biter" dedi ve elini yumruk yaparak boksör duruşu aldı.
On kişi bir defa daha küçük düşürülmüştü karşılarındakı çocuk onlar silahlarını çekmelerine bakmayarak yumruklarıyla savaşmayı seçmişti bu ister savaşçı için istersede kaba dayı için bile küçük düşürülmeydi.
On kişi çıkardığı silahı yüzüyüne gönderdikten sonra baştan beri konuşan adam "öyle olsun" dedi ve saldırıya geçti.
Virgin üzerine gelen çocuğu sanki ağır çekimde görüyormuş gibi bakmaya başladı. Çocuğun her ayağını yerden kaldırdığı sırada havaya kalkan kaç tane toprak taneciyi olduğunu bile göre biliyordu Virgin .
Bir kaç saniyye böyle ağır çekim yürüyüşü gerçekleşti ve sonunda çocuk Virgine ulaştı. Çocuk yüzündeki gülümseme ile sanki 'seni şimdi ezicem' diyordu. Çocuk Virgine ulaştıktan sonra sağ elini yumruk yaparak karşısındakı çocuğun karın boşluğuna gelecek şekil savurdu.
Virgin ağır çekimde karın boşluğuna gelen yumruğu gördüyü vakit kafasını olumsuz anlamda salladı ve yumruk ona ulaşamadan sağ eli ile karşısındakı çocuğa bir tokat atdı.
Geride kalan dokuz kişi ve seyirciler şok olmuştu. On kişi ile savaşmak isteyen çocuğun üzerine koşan kaba dayı Ramus karşısındakı çocuğun karın boşluğuna tam yumruk geçireceyi sırada çocuk sağ eli ile ona bir tokar atmış ve onu toprak zemin ile izleyicileri ayıran duvara yapıştırmıştı bu hiç beklenen bir şey diyildi her kes Ramusun usta birinci seviyede olduğunu biliyordu o yüzden ona bir yıldızlılar bir şey yapamıyordu çünki bir yıldızlıların çoğu dokuz onuncu seviye çıraktılar ama iki ve daha yüksek yıldızlıların hepsi usta seviyede oldukları için Ramus bile onlara yalakalık yapıyordu ama şimdi ortada tek bir tokatla duvara yapışan kaba dayı Ramus vardı.
Virgin bu oyunun çabuk bitmesi için karşısındakı dokuz kişiye fırsat bile vermeden saldırdı ve dokuz saniyye içinde hepsini ayrı noktalarda duvara yapıştırdı.
______________________________________
Merhaba Bu bölümde bu kadar hadi sağlıcakla...
Yorum yapan yedinci kişiye yeni bölüm hitab edilecek...
DÜZENLENDİ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti ( TAMAMLANDI)
Fantasy#1 teknikler - 5.11.2019 #1 birlik - 5.11.2019 #1 ordu - 5.11.2019 #1 imparatorluk - 5.11.2019 #1 webnovel - 5.11.2019 Bu kitap tamamen hayal gücü ile yazılmamıştır bu kitap gerçeklerle ilgi bir kitaptır. İnsanlığa özgür olduklarını söyleyip onları...