BÖLÜM 5

2.5K 274 63
                                    

Sonunda Sakn klanının binasına varmışlardı. Klan binasından çok sanki bir kaç defa deprem olmuşta bu binanın altında. Binanın üzerinde bir kaç tane büyük neredeyse 2 metre kadar çatlaklar ve 10-15 tanede küçük çatlaklar vardı.

Xian kapıyı açtı ve hepimiz içeriye girene kadar bekledi sonra oda içeri girip kapıyı kapatdı.herkes salona girdikten sonra salona 40-5- yaşlarında bir adam girdi üzerinde sarı bir cübbe vardı.

Adam içeri girdikten sonra yüzünde bir gülümseme ile Xainden başladı ve herkese baktı amma bakışları bir adamda sabit kalmıştı o da Virgindi.

Xian babasının odaya girmesinden sonra ayağa kalkdı ve " merhaba baba nasılsın?" Dedi. Ardıycan Zirinc sonra ayağa kalkdı ve babasına sarıldı.

Babası yüzündeki mutlulukla "iyiyim.iyiyim arkadaşınız kim?" Dedi. O çocuğu buralarda görmemişti.

Virgin ayağa kalktı ve sayqılı bir şekilde " kıdemlim benim ismim Virgin soy adım yok. ormanda bir savaşta tanıştık" dedi ve başlarından geçenleri anlattılar amma kara büyücü olduğundan başka herşeyi.

Akşam yemeyini yedikten sonra Virgin " kıdemli San sizinle özel konuşa bilirmiyim?" Dedi.

Sandan başka ciyerleri korkuya kapılmışlardı amma hiç ses çıkarmadılar çünki ne konuşacaklarını herkes merak ediyorlardı.

Yaşlı Sam "tamam hadi yukarı çıkalım" dedi ve merdivenlere doğru yürüdü arkasından ise Virgin. Her kes merakla gidenlerin arkasından bakıyorlardı.

Sam ve Virgin eski bir kapının önüne geldiler.Sam kapıyı eli ile ittirdi ve kapıyı açtı. Sam girdikten sonra Virginde odaya girdi ve Sam odanın kapısını açtığı gibi yani ittirerek kapatdı.

oda üç metre yükseklikte ve on metre genişliyindeydi. Odada bir pencere karşısında bir masa,masanın arkasında bir,önünde iki kreslo vardı.

Sam baştaki kresloya oturdu ve bir el hareketi ile Virgininde oturmasını işaret etti.

Virgin oturduktan sonra Sam "buyur genç adam ne konuşacaksın?" Dedi.

Virgin cevap vermedi yalnızca elini boyutsal yüzüyüne götürdü ve oradan 1.000 altın çıkarıp masanın üzerine yığdı.

Sam altınları gördüyü zaman gözleri fal taşı gibi açılmıştı.karşısında en fazla 1.000 altın vardı.

Sam düşünmeye başladı ' bu çocuk kim acaba? Daha yeni tanışmış olmalarına rağmen bu kadzr altını koymuştu masanın üzerine ne için?' Diye düşündü ve sonra sakin bir şekilde " bu ne genç adam "dedi.

Virgin bir kal saniyye altınlara baktı ve sonra " altın "dedi.

Sam kaşlarını çatdı ve hafif sinirli bir şekilde " bende görüyorum altın olduğunu ne buraya koydun onu merak ediyorum" dedi.

Vİrgin anlamış gibi kafasını salladı ve " kıdemli Sam ben burada kalıcam o yüzden para ödemem gerek" dedi.

Sam kaşlarını dahada catdı ve " bir sen bizim misafirimizsin! misafirden para alınmaz! ikin sen zengin biri ola bilirsin amma paranı her yere savurma sonra elinxen kayar gider bütün paran " dedi. Sonlara doğru hafif iç çekmişti.

Virgin gülümseyerek " size bir soru sorucam eyer doğru cevaplarsanız parayı alırım, cevaplayamassanız parayı alırsınız anlaşdıkmı?" Dedi Sam kafasını olumlu anlamda salladıktan sonra " sizce bir insanin zenginliyi nasıl bilinir ?" Dedi.

Sam duyduğu soruyla aniden kahkaha attı ve " hahahaha... bir insanın zenginliyi nasılmı bilinir ? bir insanın zenginliyi onun ne kadar parası olması ile bilinir paran varsa zenginsin yoksa fakir" dedi kendinden emin bir şekilde.

Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti  ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin