Virgin ve arkadaşları simya dükkanından çıktılar. Artık onlar köle diyil Virginin arkadaşıydılar. Bir saat kadar krallıkta gezindiler. Geçtikleri yerlerde Herkes onlara bakıyordu. Yani bakılmayacakta diyillerdi yakışıklılık olarak diyilde üzerindeki zırhlar çok güzeldi.
Virgin arkadaşlarını krallık kapısına kadar getirdi ve " siz ormana dönün Ot ve Fineas siz buz krallığı topraklarına gidin ve oradan öldüre bildiyiniz en yüksek seviyyede canavar öldürüp çekirdeklerini alıp 20 gün sonrabana getirin" ikisi dizini kırıp kafalarını yere eyip bir ağızdan " emredersiniz efendim" dediler ve oradan ayrıldılar.
Virgin sonra Hains ve Kurt katiline baktı " sizde demir dağlarındakı demir canavarlarını öldürün çekirdeklerini bana getirin sizinde 20 gününüz var"dedi. İkili dizlerini kırıp kafalarını yere eyip "emredersiniz efendim" dediler.Ot ve Fineasın gittiyi yönün tam aksi tarafına doğru haraket etdiler.
Virgin son kalan kişiye yani İron mana döndü ve " senden bir şey sorucam? Sen metalden bir insan yarata bilirmisin?"dedi.
İron man qururlu bir şekilde " tabikide yapa bilirim "dedidi.
Virgin gülümsedi ve " sen o zaman ormandakı yerimize git senin için yarın sürprizim var "dedi yüzündeki sinsi gülümseme ile. İron man da diyerleri gibi dizini kırdı ve başını eğerek " emredersiniz efendim "dedi ve ormana doğru hızlıca yürümeye başladı.
Virgin herkese görevini verdihkten sonra San klanına doğru yürümeye başladı. Yaklaşık yarım saat sonra San klanın iki bayrağının ortasındakı kapı göründü. Virgin kapıya yaklaşdıkça kapıda iki kişi gördü ellerinde kılıçlarla öylece durmuşlardı.
Virgin kapıdakı deyişiklerin yanından geçeceyi sırada sağıdakı muhafız " ne gittiyini sanıyorsun velet? Burası San klanın topraklarıdır! Ölmek istemiyorsan hadi yaylan"dedi küçümseyici bir tonda.
Virgin " klan liderine Virginin geldiyini söyle o gerekenleri bilir"dedi.
Bu sefer konuşan soldakı muhafız oldu " velet sen kimsinki klan liderine haber verelim?"dedi ve kılıcını kınından çıkarıb Virgine savurdu.
Virgin içinden 'gerizekalı karşısındakının seviyyesine bakmadan saldırıyor neyseki çırak 6.seviyyedeler' dedi.
Kılıç Virgine çarpacağı sırada Virgin k,aşağıya eyildi ve kılıç darbesinden kurtuldu. Aşağı eyildikten bir salise sonra yumruğunu muhafızın karnına geçirdi. Yumruğu yiyen muhafız kapıyı kırıp bir metre kadar uçtu. Yere düşerken gözleri kapalıydı. Diyer muhafız hala arkadaşının başına gelenin şokunu atlatamamışdıki bir el boğazını kavradı. Muhafız elin sahibine baktı ve o elden kurtulmaya çalışdı amma çalışdı çünki kaçamıyordu artık haraketleri yavaşlıyordu.
Klanın içindeki bir-kaç kişi ise bu olaya şahit oluyorlardı. Bir kişi iki çırak aleminin altıncı seviyyesinde olanlardan birini bir yumrukda bayıltdı diyeri ise elinde can vermek üzereydi. Kızlardan biri hemen koşarak klan liderinin odasına yöneldi kapıyı bile çalmadan içeri girci.
Sam ,Xain ve Zirincle havadan sudan konuştukları sırada kapı aniden açıldı. Xain " hangi kendini bilmez klan liderinin yanına böyle girer?"dedi öfkeli bir şekilde.
Kız hemen " özür dilerim klan liderim amma aşağıda savaş var"dedi.
Üçlü gözgöze geldiler ve koşarak aşağı indiler.
Virgin elindeki adamın boynuna biraz daha güç uyqulayacağı sırada " Virgin bu ne demek böyle?"dedi ciddi bir ses.
Virgin sesin sahibini tanıdı kafasını sesin geldiyi yöne öevirdiyi sırada elini muhafızın boynundan çekti.
Muhafız karşısındakı çocuğun elini boğazında çekmesiyle oracıkta bayıldı.
Virgin karşısındakı adama baktı ve sayqılı bir şekilde " Kıdemli Sam selamlarım. Bu yaptığım için çok üzgünüm amma beni tahrik etdiler neyse ziyanım öderim"dedi h,hafif utanqaç bir sesle.
Sam tepki bile vermeden " ne demek sana yapılan sayqısızlık bizede yapılmışdır. Amma gelecek sefer çok ses çıkarmadan yap diyerleri korkar yoksa" dedi Xain eli ile sağdakı 5-6 kişi göstererek.
Virgin Xainin gösterdiyi tarafa baktı. Şimdi baktığı kişileri daha önce görmemişti 3 kız ve 2 erkek korkmuş şekilde Virgine bakıyorlardı.
Xain " ee sen kaçıncı seviyye oldun?"diye sorduğu anda tüm her kezin dikkati ona dönmüştü. Çünki yanlarında güçlü birileri olmalı ki, klanı korusun. Yeni gelenler 4.seviyye çırak alemindelerdi hepsi.
Virgin " usta seviyye 1"dedi umursamazca amma her kesin ağzı açık kalmıştı usta birinci seviyye diye tekrar ediyorlardı akıllarında.
Virgin " eee peki sen kaçıncı seviyyesin?"dedi.
Xian utanqaç bir sesle " aynı seviyyedeyim çırak seviyye 10"dedi.
Virgin " çoğuna göre iyisin. Asıl geliş sebim aslında başka bir şey "dedi ve kafsını kıdemli Sama çevirip " sizinle özel konuşmak istiyorum kıdemlim ayıracak vaktiniz varmı?"dedi nazik bir tonda.
Sam ise hafifce güldü ve " hadi gel yukarı odaya çıkalım " yenilere ise dönüp " sizde buraları temizleyin "dedi sert bir şekilde.
Virgin ve Sam odaya girip karşılıklı oturdular. İlk konuşan Virgin oldu "kıdemli Sam sizden bazı bilgiler almak istiyorum"dedi.
Sam meraklı bşr şekilde " nasıl bilgiler ?"dedi.
Virgin " kıdemlim bana civeyi nereden bula bileceyimi ve kralla nasıl görüle bileceyim hakkında bilgiler lazım"dedi.
Sam " civeyi napıcaksınki?"dedi meraklı bir şekilde.
Virgin " kendimce planlarım var " dedi kısaca.
Sam " cive kullanışsız bir metaldir yalnıa,zca termometrelerde kullanılır demircilerde olur amma az miktarda olur" biraz duraksadı ve " gelelim kralla görüşe onunla her isteyen konuşamaz amma ben ona bize yardım edenin sizinle görüşmek istediyini söylersem işler deyişir"dedi ve gülümsedi.
Virgin Sama teşekkür etdi ve geçen kaldığı odaya gidip uyudu.
Sabah olduğunda kalktı elini yüzünü yıkadı yemeyini yedi ve Samdan aldığı bilgiler doğrultusunda eski gittiyi demirciye gitti. Bir kaç saat sonra Virgin demircinin karşısına gelmişti. Vakit kayb etmeden içeri virdi.
Kadın kapının açılması ile sevinmişti sabah saat yedide ilk kez siftah yapacakdı. Karşısındakı siyah cübbeli çocuğu tanımıştı yüklü miktarda silahlar, zırhlar falan almıştı.
Kadın hemen ayağa kalktı ve karşısındakı çocuğa sayqılı bir şekilde " günaydınkar efendim. Ne istemiştiniz?"dedi .
Virgin " merhabalar. Sizde cive varmı?"dedi.
Kadın bir an afallamıştı cive herkes tarafından bilinen bir şeydi. Metaldi amma bir arada tutması çok zordu o yüzden onu hiç kimse almazdı.
Kadın anlamamış bir şekilde " anlamadım efendim civemi istediniz?"dedi.
Virgin düz bir ifade ile " evet. Ne kadar var elinizde ?"dedi.
Kadın hemen masanın arkasındakı bir çekmece açtı ve parmağı ile bir kaç sayfa gezdikten sonra " efendim 100 kq cive var. Kilosu 100 bakır yani 10 gümüş "dedi.
Virgin yüzüğünden 10 gümüş çıkardı ve masanın üzerine koydu kadında masanın alından beyaz boyutsal yüzük çıkardı ve " bu yüzüyün içine 100 kq cive var. Bu yüzükde sizde kala bilir daimi müşterimiz olduğunuz için bizden size hediyye"dedi aslında Virgine bir kaç şey daha satmak istiyordu.
Virgin teşekkür edip kadının elindeki boyutsal yüzüğü eline aldı ve kendi yüzüğü ün içine atdı. Demirciden çıktıktan sonra hızlıca krallık kapısına doğru yürümeye başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti ( TAMAMLANDI)
Fantasy#1 teknikler - 5.11.2019 #1 birlik - 5.11.2019 #1 ordu - 5.11.2019 #1 imparatorluk - 5.11.2019 #1 webnovel - 5.11.2019 Bu kitap tamamen hayal gücü ile yazılmamıştır bu kitap gerçeklerle ilgi bir kitaptır. İnsanlığa özgür olduklarını söyleyip onları...