BÖLÜM 49

1K 122 11
                                    

Bu BÖLÜM WaosSapsall-a hitap ediliyor...

Aynı zamanda YOK EDİCİ TİMSAH krallığı....

Krallıkta büyük bir kaos vardı tüm halk gök yüzünde bir haftadır duran ölümün habercileri yüzünden korkar bir vaziyete düşmüştü. Geceleri uyuyamıyor, yemek yerken bile her an tetikte duruyorlardı. Krallık yaşı on sekiz ve otuz beş olan tüm eli silah tutan insanları orduya alıyordu.

Halk hem ölümün habercilerinden hemde AĞLAYAN KAPLUMBAĞA krallığında olan kara büyücüden korkuyordu. Kara büyücünün ortaya çıktığı vakit ölümün habercileri gelmişti yani onunla bir bağlantısı olma ihtimaline karşı kral karşısındakı elçiye "çabuk hazırlan ve AĞLAYAN KAPLUMBAĞA krallığında git içinde deyerli şeylerdende bir sandık yap kara büyücüye ver belki onu kendi tarafımıza çeke biliriz" dedi.

Karşısındakı elçi ellerini önünde birleştirerek kafasını eyerken "emredersiniz kralım" dedi.

AĞLAYAN KAPLUMBAĞA krallığı Yeşeren kelle okulu.

Virgin uyanarak sağdakı duvar saatine baktı ve saatin on olduğunu gördükden sonra kendi-kendine "ben saat üçte gelmemişmiydim neden bu saat on gösteriyor? Acaba buradakı saatler ileri diyilde geriye doğrumu çalışıyor?" dedi. Saatin neden on gösterdiyini biraz düşündükten sonra Virgin yüksek sesle "çüş lan ben dünden beri uyuyormuyum? Olum Virgin sana yumuşak yatak yaramıyor bundan sonra yerde yatıcaksın"dedi ve yatağından kalkarak tuvalete gitti. Tuvaletteki işlerini hallettikden sonra Virgin odasından çıktı ve aşağıya  inmeye başladı.

Virgin on dakika sonra kaldığı binadan dışarı çıktı.

Virgin bu gün ne yapsam diye düşünürken binanın karşısındakı yoldan on bir kişinin üzerine doğru hareket etdiyini gördü.

Virgin üzerine gelen on bir kişinin onunu tanıyordu. Dün bu on kişiyi arenanın duvarına yapıştırmıştı ama Virgin biraz şaşırmıştı hiçte dün duvara yapışmış benzemiyordular sapa sağlam bir şekilde üzerine doğru geliyorlardı.

On bir kişi ile Virgin arasında beş metre kala durdular ve en öndeki Virginin dün görmediyi on sekiz yaşlarında baya bir kaslı asker kesimi saçı olan bir doksan boylarında yeşil gözlü olan çocuk Virgine bakarak öfkeli bir şekilde "lan senmisin dün benim adamlarımı döven?!" dedi aslında biliyorduda lafa bir yerden başlamak gerekti işte.

Virgin sadece "evet" dedi.

Çocuk "senden zayıflar diye döve biliyorsun hadi benide dövsene?" dedi ve Virginin üzerine  hızlı bir şekilde koşmaya başladı.

Virgin üzerine hızlı bir şekilde gelen çocuğu gördüyü anda o da saldırıya geçti.

Virgin üzerine gelen çocuğun gelirken usta 4.seviye enerjisini salmasıyla biraz tedirginleşmişti ama yinede geri adım atmak yoktu.

Virgin ve çocuk arasında iki metre kala aynı anda ikiside sağ kollarını gerdiler ve ellerini yumruk yaparak savurdular.

İki yumruk bir-birine çarptığı anda sonik bir patlama oldu yer çatlamaya başladı etrafa tozdan sanki bir duvar örülmüş gibiydi içeride olan biteni diyer on kişi göremiyordu.

Sesi duyan öyrenciler ve öğretmenler sesin geldiyi tarafa doğru akın etmeye başlamıştı.

On saniyye bir-birlerine üstün gelmeye çalışan ikili bir türlü üstün gelemediklerini anladılar ve biraz daha yumruk adlarına güç aktardılar.

Virginin savurduğu yumruğu uyuşmaya başlamıştı.

Çocuk Virginin elindeki gücün gittikçe azaldığını fark etdiyi zaman kendisini on santim geri çekti ve sağ ayağı ile Virginin karnının sağ tarafına doğru savurdu.

Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti  ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin