...Çocuk Virginin yanında durduğu zaman Virgin derin bir nefes aldı ve kalabalığa bakarak " sizi buraya ne için topladığımı ve arkanızdakı canavarların burada ne işi olduğunu düşünüyorsunuz. dün sizin " eski öyrencilere hitaben " antremanınızı gördüm alınmayın amma güçlü olmak sadece güç ile olmaz akıllada olur eyer bu ikisini birleştirirseniz yenilmez olursunuz o yüzden arkanızdakı ve yanlarınızdakı canavarları talim için getirttirdim"dedi.
Her kes Virginin sadece talim için bukadar canavar getirdiyine inanmak istemiyorlardı çünki hiç mantıklı diyilildi ne yani bu kadar canavarı sadece talim içinmi getirmişdi yani?.
Virgin konuşmasının ardından " sabah kırmız saçlı bir kız var erkek kardeşi vardı nerede o?"dedi.
Eskiçerin arasında bir kaç saniyye Virginin kimi kast etdiyini anlamaya çalıştılar. Bir saniyye daha sonra eskilerin arasından kırmızı saçlı kız belirdi. hiç kimse şok olmamkştı çünki San klanında sadece bu kızdı kırmızı saçlı.
Kız Virginin önüne geldiyi zaman hafif eyilerek " kardeşimiz selamlarım. Benim ismim Yui"dedi.
Virgim" hmm demek Yui güzel isim. Yui sen eski öyrencilerin hepsinin hangi sınıfı olduğunu biliyormusun?"dedi.
Yui Virginin sorusunu bitirmesinden bir salise sonra" evet kardeşimiz eskilerin hepsinin sınıfını biliyorum"dedi nazik bir şekilde.
Virgin "o zaman kaç büyücü var?"dedi. Çünki merak etdiyi asıl konu buydu. Büyücüler uzak dövüşlerdi güçlü yakın dövüşlerde 90% ihtimalle ölü olurlardı. Büyücüler tek başlarına bir ordu ile uzaktan savaşa bilirlerdi amma yakından şnsları yoktu. Büyücüler savaşçılar gibi bedenlerini diyil zihinlerini eyitiyorlardı bu yüzden bedence zayıf oluyorlardı.
Yui biraz düşündü ve " kardeşimiz yirmi tane büyücümüz var. on tanesi ateş,beş tanesi su, üç tanesi hava ve iki tanede toprak elemtleri var"dedi.
Virgin anlamamış bir ifade ile " pekiya ışık büyücüsü yokmu?"dedi.
Işık büyücüsünün olmaması Virginin planlarında aksama olacağını gösteriyordu yani talim yaparken bir yerleri kırılsa kırığın iyileşmesi için en az bir kaç hafata talim yapmaması gerekiyordu bu da zaman kaybıydı.
Yui " efendim ışık büyücülerinin tolandığı bir klan var ismi Cennetin ışığı. Bu klan kendi satdıklarından başka nerede ışık büyücüsü görürse
onların kendi yani Cennetin ışık klanına aid olduklarını söylüyorlar. Işık büyücülerini toplayıp diyer klanlara para karşılığında satıyorlar her seviyye atladıkları zaman iyileştirme hızları artıyor yani pahalaşıyorlar"dedi kısaca.Virgin anladım anlamında kafasını salladıktan sonra yeni gelenlere dönerek "çaylaklar büyücü olanlar ellerini kaldırsın"dedi.
Yeni gelenlerin arasından sadece on beş tane kişi ellerini kaldırdı.
Virgin yeni gelenlerdede kaç büyücü olduğunu böylece öyrenmişti.
Virgin yeni üyelere bakarak " çaylaklar şimdi siz sağ tarafda ard-arda iki yarım daire şeklinde dizilin"dedi.
Otuz saniyye sonra yeni gelenler Virginin dediyi gibi dizilmişlerdi.
Virgin yeni gelenlerin dizildiyini gördükten sonra kafasını eski üyelerin olduğu tarafa çevirdi ve " sizde yeni gelenler gibi dizilin"dedi.
On saniyye sonra eski klan üyeleride yeniler gibi dizilmişlerdi.
Virgin her kes yerini aldıktan sonra bağırarak " FİNEAS,OT,HAİNS,KURT KATİLİ"dedi.
Bir kaç saniyye sonra kervanı idare eden dörtlü gelip Virginin karşısında diz çökmüştüler.
Virgin " kalkın dostlarım"dediyi anda her kes şok olmuşlardı çünki o her yerde olduğu gibi karşısındakıları aşağılamadı aksine onlara dostum dedi Virginin yeri her kesin kalbinde gittikce büyüyordu buradakı çoğu kişi satıcıların,taş madenlerinde çalışanların,hizmetçilerin ve bunun gibi işçilerin çocukları idiler her zaman ailelerinin yapdıkları iş yüzünden zenginler tarafından alçaldılmışlardı zenginlerin hepsinin aynı olduğunu herkes yavaş-yavaş göre-göre anlamışlardı amma karşısındakı çocuk zenginde olsa bir orka,bir elfe,bir insana ve bir trola dostum demişti işte bu Virginin yüceliyiydi.
Her kes Virginin iki kelme sözü ile gözleri dolmuştu. Virgin her kesin gözünün dolduğunu gördüyü zaman yüzüne gülümseme kondrarak " bir insanı veya başka ırlardan olanların üzerindekilere bakarak deyer verilmemelidir. Belki sizde her kes gibi 'Güçlü her zaman haklıdır' sözüne inanıyorsunuz amma o inancınızı yok edin çünki ben adaletli olduğunuz sürece bir dilenciyi ve bir köleyi ezmediyiniz sürece size yardım edeceyim ve güçlenip tüm üç imparatorluğa yayacağız yoksa her kes gibi sizide yo ederim"dedi sözlerinin sonuna doğru öfkelenmişti çünki kendi geçmişini hatırlamaya başladı hep ezildi hep dövüldü adaletsiz davrandılar başkası hırsızlık yapıp onun üzerine atdı ve herkes hırsızlık yapanın bir ailesi olduğu yüzünden ona inanıp Virgini dövüp kendi hanında yer sildirmeye başladılar işte bu yüzden adalet getirecekti her yere ezilen olmasın diyi.
her kesin yüzünde sıcak bir gülümseme vardı her kes Virgini kendi kardeşöeri gibi görmeye başlamışlardı yeniler bile daha bir kaç dakikadır tanıyorlardı amma şimdiden onu kardeşleri gibi görmeye başlamışlardı.
Virgin konuşmasından sonra bir kaç saniyye bekledi ve yanındakı çocuğa dönerek " şey.. ismin neydi kardeşim ?"dedi utanar bir şekilde.
Çocuk Virgine sıcak bir gülümseme ile bakarken "özür dilerim kardeşim kendimi tanıtmadım ben Kirito"dedi utanqaç bir şekilde.
Virgin " kardeş Kirito ilk savaş senin hangi canavarla savaşmak istiyorsan onu seç "dedi ona bakarken sonra bakışları klan üyelerinden yapılmış dairelere çevirdi ve" siz ise hangisi şansınızdaysa onunla savaşacaksınız bu kafeslerdeki canavarların sadece iki seviyyesi var yani şansınız varsa yedinci yoksa sekizinci seviyye çırak alemindeki canavarlarla savaşırsınız" derin bir nefes aldı ve " büyücülerde isterlerse kılıç kullana bilirler büyü kullanacaklarsa her büyüyü sadece bir kez kullana bilirler"dedi. Demesiyle şaşkınlık nidaları kopmaya başladı çünki büyücüler vücuden zayıf olurlardı. Sadece bir kez kullanacaklardı büyücüler büyülerini yani geri kalan savsşı sadece kılıçları ile yapacaklardı.
Yui " kardeşimiz zaten bizde her elemente aid bir tane teknik var onuda klan binasını altındakı depodan bulduk"dedi.
Virgin afallamış bir şekilde "nasıl yani sizin öretmeniniz falan yokmu onlarda sizi öyrete bilecek bir şey yokmu?"dediitem dolu bir şekilde.
Yui "kardeşimiz o öretmenleri farklı klanlardan getirtdik kendilerine verilen kitaplar her zaman onların olurdu amma San klanına gittikleri anlaşıldığı zaman hepsinin ellerinden kiraplar,parşomenler falan alınmış ve kitaplarda yazanların yarısı beyinkerinde bırakarak silmişler buraya gelmeden önce"dedi.
Virgin " kalleşler"dedi içinden sonra boyutsal yüzüyünden büyükçe bir kese çıkartarak "al bunu kardeşimiz bu torbanın içinde 1.000 altın var git iki-üç tane ışık büyücüsü kalanınada teknikler al"diyip keseyi Yuiye uzatdı.
Her kes şok olmuştu 1.000 altını hayatlarının sonuna kadar bitirmeye bilirlerdi amma Virgin 1.000 altını sadece onlar için vermişti bir nebze daha kalplerdeki yeri artdı.
Yui titreyen elleri ile keseyi tutdu ilk defadır bu kadar parayı bir arada görüyordu. bu kadar altın bir kenara bu kadar gümüş bile hatta bakır bile görmeyenler vardı.
Yui keseyi aldıktan sonra Virgin Fineasa bakarak " sende kardeşimizle git ne olur ne olmazdaz"dedi.
Fineas " emredersiniz efendim"dedi.
Yui ve Fineas Virginin yanından ayrılarak klandan çıkıp 'Cennetin ışığı' tarikatına gittiler.
Virgin, Yui ve Fineas gittikten sonra yüksek sesle " SAVAŞLAR BAŞLASIN"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti ( TAMAMLANDI)
Fantasy#1 teknikler - 5.11.2019 #1 birlik - 5.11.2019 #1 ordu - 5.11.2019 #1 imparatorluk - 5.11.2019 #1 webnovel - 5.11.2019 Bu kitap tamamen hayal gücü ile yazılmamıştır bu kitap gerçeklerle ilgi bir kitaptır. İnsanlığa özgür olduklarını söyleyip onları...