Ot'u Tamas krallığının krali ilan ettikten sonra Tamas Krallığında bir işim olmadığı için yarım kalmış yoluma devam etmek için krallıktan ayrıldım ve seviyemin verdiği hızla Lisa'nın gösterdiği yolla hareket etmeye başladım.
Devekuşu kıtasında gizli bir yer...
Üzerlerinde farklı farklı renkte olan zırhlı askerler etrafta geziyordu. Bazı askerler demirden yapılma bir kapının önünde ellerinde kılıçları ile her an savaşa hazır bir şekilde bekliyorlardı.
Demir kapının ardında ise tahta bir masa ve etrafında oturmuş üç tane seksenli yaşlarında üzerlerinde pahalı elbiseler ve takılar olan insanlar vardı.
Yüzü kırışıklarla dolu olan üzerinde altın sarısı renginde ipekten yapılma elbise ve zümrütten yapılma takılar olan bir adam, "buraya niye toplandığımızın farkındasınızdır" dedi. Diğer iki kişi 'evet' anlamında kafa salladıktan sonra demin konuşan adam, "şu Virgin denilen velet üç krallık ele geçirdi. Bunlardan ikisi benim imparatorluğumdaki diğeri ise Göktaşı imparatorluğuna bağlı olan bir krallıktı" dedi.
Üzerinde mavi cübbe ve elmastan yapılma değerli taşlar olan adam, "evet haberim var. Benim imparatorluğuma bağlı olan Tamas krallığından gelen bilgilere göre krallığı ele geçirmiş ve başına bir elf koymuş" dedi, sonlara doğru öfkeli bir şekilde söylemişti. Çünkü insanların kralı bir elfdi. Buda onların öfkelenmesine yol açıyordu.
İlk konuşan adam "öfkelenme Kron. Bu işi halledeceğiz" dedi sakin bir şekilde.
Kron diye hitap ettiği kişi yani demin konuşan adam "nasıl halletmeyi öneriyorsun Roks?" demişti.
Roks kafasını diğer adama çevirerek, "iki imparatorluktan krallıklar ele geçirdi. Sırada senin Lecrez imparatorluğun var. Citen ne yapmayı düşünüyorsun?" diye konuşma başladığından beri sakin kalan adama sordu.
Citen bir kaç saniye düşündükten sonra, "ne yapacağımız belli. Birleşeceğiz ve o veleti yok edeceğiz" dedi.
Kendi imparatorluğundan krallık kaybetmek istemiyordu. Citenin imparatorluğunun konumu öyle bir yerdeydi ki denize çıkışı vardı ve artı ter altı madenleri zengindi. O yüzden bir tane krallık bile kaybetmek istemiyordu. Bunun için imparatorlara birleşmek ve Virgin'i yok etmek için teklif öne sürmüştü.İmparatorlarda bir kaç saniye düşündükten sonra Roks, "ben senin yanındayım Citen" dedi.
Roksdan sonra Kron, "o zaman nasıl yapacağız? Seviyesini bilmiyoruz. Belkide çoktan usta seviye kara büyücü olmuştur" dedi.
Roks biraz yüksek sesle, "Lintos" dedi.
Bir kaç saniye sonra kapı İki kere tıklatıldı.
Roks, "gel!" komutunu verdikten sonra kapı açıldı ve içeriye bir seksen boylarında, siyah uzun saçları beline kadar uzanan, saçları gibi gözleri de simsiyah olan, on üç yaşlarında, küçük bir burnu ve ağzı olan, üzerinde altın sarısı zırh olmasına bakmayarak yeni olgunlaşma başlamış tepecikleri kendini belli ediyordu.
Lintos içeriye girdikten sonra tek dizinin üzerine çökerek, "imparatorları selamlarım!" dedi.
İmparatorları Lintos'u gördükten sonra Roks'un ne yapmak istediğini anlamışlardı bu yüzden yüzlerinde gülümseme vardı.
Virginin ağzından....
Virgin yolda hareket ederken Lisa, "efendim on günlük yoldan sonra konuma varacaksınız" dedi.
Virgin bu lafı duyduktan sonra hızını biraz daha arttırarak on günlük yolu beş günde gitmek istiyordu.
Virgin hareket ederken aniden durdu ve düşünmeye başladı.
"ben o adamı buldum diyelim peki o dört tane golemi nasıl hal edicem belkide seviyem yetmeyecek. Orada üzerimden geçicekler" diye aklından geçirdikten sonra, "Lisa benim seviyedeki canavarların olduğu bölge varmı?" diye sordu.
Bir kaç saniye sonra Lisa, "iki yüz metre sol tarafta sizin seviyenize uyuyan bir goril var" dedi.
Virgin tamam anlamında kafa salladıktan sonra sol tarafa doğru sessiz bir şekilde ilerlemeye başladı.
Bir kaç dakika sonra uyuyan goril görüş açısına girdikten sonra yüzüğünden kılıcını çıkardı ve horile doğru sessiz bir şekilde hareket etmeye başladı.
Goril yanına varmasına az kalmışken, goril biraz kıpırdadı. Gorilin kıpırdaması ile Virgin hareketini durdurdu ve goril ne yapacağını gözlemlemeye başladı.
Goril bir kaç salise sonra hareketini keserek uykusuna devam etti.
Virgin goril hareketini kesip uykusuna geri döndüğünü gördükten sonra gorile doğru hareket etmeye devam etti.
Gorilin yanına vardıktan sonra kılıcına enerjisini göndererek hızlı bir şekilde gorilin boğazına doğru sapladı.
Goril bağazına giren kılıçla uyandı ve kollarını sağa sola doğru hareket ettirerek Virgin'i sağ taraftaki ağaçlara doğru savurdu.
Virgin yediği kol darbesi ile arkadaki on ağacı kıra kıra hareket ediyordu. En sonunda kalın gövdeli bir ağaca çarparak durduğunda bir ağız dolusu kanı yere tükürdü ve "iyi ki uyuyordu yoksa bu beni yerdi" dedi.
Goril ayağa kalkarak zorlukla Virgin'in üzerine doğru koşmaya başladı.
Ölüyordu ama yalnız ölmek istemiyordu. Bu yüzden Virgin'de kendi ile öteki tarafa göndermek istiyordu.
Virgin üzerine doğru gelen gorili görmesi ile ayağa hızlı bir şekilde kalktı ve "karanlık girdap!" dedi.
Goril zayıfta olsa şimdiki durumda bile gorili yenmesi çok zorfu. Bu yüzden karanlık girdapla onu yok etmek istiyordu.
Goril aniden karşısına çıkan girdapı görmesi ile durmaya çalıştı ama duramadı. Girdap gorili ve kırılmış olan ağaçları içine doğru çekmeye başladı.
Bir kaç saniye direnen goril sonunda kan kaybından kolları uyuştu ve girdabın çekim gücüne dayanamayarak Girdabın içine doğru çekilmeye başladı.
Goril girdabın içine çekildikten sonra Girdabın diğer tarafından enerji çekirdeği Virgin'in üzerine düştü ve girdap kapandı.
İlahi bir varlık yani bendeniz yazar....
Virgin'in bilmediği bir şey vardı. Girdabın bir hacmi vardı. Eğer Girdabın hacmi dolarsa girdap yırtılmaya maruz kalacak ve Girdabın içindekiler dışarıya çıkmaya başlayacaklar..
Virgin'in ağzından...
Virgin yerden gorilin çekirdeğini aldıktan sonra başka canavarlar avlamak için etrafı Lisa'ya tarattırdı ve canavarların olduğu yere doğru hızlı bir şekilde hareket etmeye başladı.
Bir gün sonra Virgin toplam doksan tane yer yüzü 1.seviye, on tane ise yer yüzü 2.seviye canavar çekirdeği toplamıştı.
Yorgun bir halde kendini sırt üstü bir şekilde yere bırakan Virgin etrafa elliye yakın ruh saldı ve gelecek tehlikelere karşı kendisini korumaya aldı.
Biraz dinlendikten sonra canavar çekirdeklerini saflaştırıp çekirdeğin içindeki saf enerjiyi kendine çekecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti ( TAMAMLANDI)
Fantastik#1 teknikler - 5.11.2019 #1 birlik - 5.11.2019 #1 ordu - 5.11.2019 #1 imparatorluk - 5.11.2019 #1 webnovel - 5.11.2019 Bu kitap tamamen hayal gücü ile yazılmamıştır bu kitap gerçeklerle ilgi bir kitaptır. İnsanlığa özgür olduklarını söyleyip onları...