BÖLÜM 44

1K 124 37
                                    

Bu bölümü kapak tasarımımı yapan @ekinoztuurk e ve sadık okuyucu olan DarkGuardian57 ye hitaben yazılmıştır iyi okumalar...

Virgin binadan çıktıktan sonra binanın karşısında durmuş karşısındakı, sağ çaprazındaki ve sol çaprazındaki yollara bakarak hangi tarafa gitmek istediğini kararlaştırmaya çalışıyordu.

Bir kaç dakika daha düşünen Virgin karar verememişti ve gözlerini kapatıp sol çaprazdakı yoldan başlayarak o meşhur olan "por-ta-ka-lı soy-dum baş-u-cu-ma koy-dum ben-bir ya-lan uy-dur-dum duma-duma-dum" dedi kısık bir sesle.

Böylece seçtiyi yol sol çaprazındaki yol olmuştu.

Şimdi söyleyeceksinizki bu salağın haritası vardıya onu neden kullanmadı? Çünki dahiler asla küçük detayları düşünmezler...

Virgin modern görünüşlü bazen tek bazense çift katlı binaların yanından geçeriyordu sonunda karnından gelen seslerle durdu ve restoran aramaya başladı.

İki dakika sonra tek katlı bir restoran bulan Virgin hemen restorana daldı.

Restoranda on masa ve yirmi sandalye vardı. Tahtadan yapılmış yonca şekilli duvarda oylamalar vardı. Tavandan ise yere baya büyük bir avize sallanmıştı yani yer ile tavan arasını beş metre olmasan bakmayarak avize 4.95 santimetirdi.

Restoranın neredeyse tüm masaları doluydu. Virgin sağ köşede olan bir masa ve iki tane karşı-karşıya bakan sandalyeli güneş alan bir yer gözüne kestirdi ve sakin adımlarla seçtiyi yere doğru ilerlemeye başladı.

Virgin kendin o kadar emin yürüyorduki ona baksan bir prens sanırdım ama tüm sakin yürüyüşünü karnından gelen yüksek sesle birlikte kesildi. (adamın havasını böyle keserler :-))

Virginin karnından gelen sesden sonra yemek yiyen.,çay içen kısacası restoranda kim varsa Virgine bakmaya başladı.

Virgin üzerine yönelen bakışlardan çok utanmıştı ve yüzü kızarmaya başladı. Virgin kafasını aşağı eyerek gözüne kestirdiyi  masaya hareket etdi.

Virginin masaya oturmasıyla yanında altı yaşlarında erkek  bir çocuk belirdi ve "merhaba efendim ne arzu etmiştiniz?" dedi sayılı bir şekilde.

Virgin "menü" dedi.

Çocuk "menü yok" dedi.

Virgin "nasıl yani menü yok? Menü nasıl olmaz?" dedi hafif öfkeli bir şekilde.

Çocuk "napıcan menüyümü yiyecen? Söyle işte bir şeyler ayarlayalım" dedi.

Virgin karşısındakı çocuğu biraz süzdü ve aklından 'altı yaşında gibi görünüyor ama sadece görünüyor içine resmen kırk yaşında adam kaçmış bu veletin'diye düşündü.

Virgin biraz düşündü ve "tamam o zaman tarhana çorbası ver bide kuru fasulye varsa yanına da bir soğan" dedi.

Çocuk "hemen efendim" dedi ve resepsiyonist olan kırklı yaşlarındaki adamın arkasındakı kapıdan içeri girdi.

Yemek on dakika sonra hazır bir şekilde Virginin önüne getirilmişti. Virgin tarhana çorbasını iki dakikada bitirdi artık nasıl acıkmışsa sonra kuru fasulye olan tabağı karşısına çeken Virgin  masanın ortasındaki soğanı alır ve masanın kenarına getirerek eliyle salamlaştırır ve yumruğu indirdiği gibi soğanı parçalar. Soğanın işini bitiren Virgin kuru fasulye ile birlikte bir güzel yedi.

Yemek toplam beş dakika sürmüştü hesabı isteyen Virgin hesap gelene kadar fasulye taneleri kalan tabağında yüz yapmaya başladı. Virgin fasulye yüzü bitirdiği anda aynı çocuk hesabı getirir ve "buyurun efendim" der.

Virgin hesabı açtığı zaman aniden içindekini görür ve hızlıca kapatır sonra yavaş-yavaş yine açar ama hiç bir şey deyişmemişti.

Virgin içinden "lan iki yemek yedik yirmi altın ne ya? yirmi altın!" diye geçirdi ama canı yana-yana yüzüyünden paraları çıkardı ve hesabın içine koyduktan asık bir yüz ifadesi ile restorandan çıktı ve "bu günlük bu kadar kazık yeter hadi gidiyimde kalacam yere bakayım" der ve yüzüyünden kalacağı yeri ayrıntılı bir şekilde gösteren kağıtçı çıkarır ve geldiyi yoldan gitmeye başlar.

Bir saatlik arayışın ardından sonunda kalacağı yeri bulur.

Virginin kalacağı yer beş katlı nereden baksan yüze yakın penceresi olan gri renkte bir binaydı ayrıca bu bina yalnızda diyildi Virginin gördüyü kadarıyla on beş tane falan daha vardı.

Virgin binayı inceledikten sonra kağıtın altında yazan beşinci kat No 4018 yazısını gören Virgin "yuh yani daha yukarıda çıkartan bilirdiniz!" diye sitem etti ve odasına doğru hareket etmeye başladı.
______________________________________

Bu bölümde burada bitiyor hadi sağlıcakla kalın.

                     DÜZENLENDİ...

Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti  ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin