Bu bölüm lovetobesecondbabye hitap ediliyor.. İyi okumalar..
Virgin aniden gözlerini açtı ve uzanır bir pozisyonda "bu gün büyük gün" dedi ve yatağından kalkarak yatağın sağındakı banyoya girdi.
On dakika sonra banyodan çıkan Virgin sağındakı duvar saatine baktı ve saatin daha yedi olduğunu gördükten sonra yüzüyünden iletişim taşını çıkardı ve sağ elinde tutarak enerjisini gönderdi ve "Kurt katili duyuyor musun?" dedi.
Bir kaç saniyye sonra zihninde Kurt katilinin uykulu bir ses ile "efendimizi selamlarım" diye yankılandı.
Virgin "uyan uyan sabah oldu saldırı planını açıklicam aklına yada bir yere not et sonra diyerlerinede söylersin" dedi ciddi bir tonda.
Kurt katili meselenin ciddi olduğunu anladığını belli edermiş gibi uykulu sesinden arındı ve nornal bir sesle "efendimiz dinliyorum" dedi.
Aynı sırada Yok Edici Timsah krallığı Yeşeren Çınar okulu.
Siyahlar içindeki iki adam altı katlı bir binanın üzerine tırmanmışlardı. Bunlar tabikide Virgini yakalamak isteyen adamlardı.
Okula girmek baya bir zor olmuştu.
Gece saat dörtte okul duvarından atlayıp okulun içine girmişlerdi ve devriye gezen üç-üç öğrencilerden saklanarak hareket etmeye başlamışlardı. Her okulda olduğu gibi bu okuldada kıdemli öyrenciler okul içinde devriye gezerlerdi eyer birisi okula gizlice girerse her göreve çıktıkları zaman onlara boyunlarından asmak için verilen iletişim taşları ile okulun gece nöbetçisi olan öyretmene haber vereceklerdi. Nöbetçi öyretmende okulun dört bir tarafında olan savaş çanlarını çaldırtacak ve tüm okulu ayağa kaldıracaktı. Nöbetçi öyretmen her yarım saatde bir okulda devriye gezen kıdemli öyrencilerle irtibat kurar eyer bir devriyeden on saniyye içinde ortalığın sakin olduğu hakkında bir rapor gelmese nöbetçi öyretmene o zamanda savaş çanları çalardı bu yüzdende ikili sessiz ve gizli bir şekilde okul merkezinin yakınlarında olan altı katlı bir binanın üzerine iki saatde tırmanmışlardı.
Binanın çatısında yan-yana oturan ikiliden kadın olan "bir kaç saate öyrenciler kalkar o zamana kadar burda bekleyelim" dedi ileriye doğru bakarak.
Yanındakı erkekte aynı kadın gibi ileriye bakarak "tamam" dedi.
Bu sırada isimsiz ormanda Assasinlerin olduğu gizli teşkilatda..
Topraktan yapılma beş metre genişliyinde ve beş metre uzunluğundakı odada kapının sağında bir tane tek ranzalı karşısındakı duvarın sağında ve solunda iki ranzalı tahtan yapılma yataklar vardı. Odanın orta kısmında da bir metre uzunluğunda ve bir metre genişliyinde tahtadan yapılma masa ve etrafında aynı masa gibi tahtadan yapılma beş tane sandalye vardı. Sandalyede oturan cüce, ork, trol, elf ve insan vardı. Bunlar tabikide Iron Man, Fineas, Hains, Ot ve kurt katiliydi.
Kurt katili sağ elinde tutmuş olduğu iletişim taşına "emredersiniz efendim" dedikten sonra yüzüyüne gönderdi ve masanın sağında olan sandalyede oturan Fineasa onun yanında olan Hainse daha sonra karşısında oturan Iron mana sonrada masanın sol tarafında sandalyede oturan Ota kısa bir bakış attıktan sonra "efendimiz saldırı planını açıkladı birazdan Xonxarlarda gelecekmiş onlarda bize yardım edeceklermiş" dedi.
Dörtlü Kurt katiline odaklanmış ne söylese dinliyorlardı çünki Virgin onunla iletişime geçmişti.
Kurt katili bir saniyye durduktan sonra karşısındakı Iron mana bakarak" Ağlayan Kaplumbağa krallığına yer altı bir tunel kaza bilirmisin görünmeyen bir yerden "dedi.
İron man" evet kaza bilirim ama krallığın neresine doğru kazacam? "dedi.
Kurt katili" Dilenciler mahallesine"dedi sadece.
İron man "Fresin kaldığı binanın altına" dedi.
Kurt katili "tam üzerine bastın kaldır ayağını" dedi.
Kurt katilinin bu kendi tabiriyle espiri yapması ile her kesin yüzü asıldı.
Hains"yapma gözünü seveyim yapma insanlara az buçuk olan inancımı zedeliyorsun"dedi kalın bir sesle.
Diyerleride Hainse onay veren homurdanmalar çıkardıktan sonra Kurt katili yüzünü asarak "tamam ya siz dedesiniz ben napiyim" derin bir nefes aldı ve "neyse şimdi Xonxarlar geldikten sonra tüm savaşçıları toplicaz ve Yok Edici Timsah krallığına gidicez ama gizli bir şekilde kıyafetlerimizi falan deyişdiricez" dedi.
Her kes onaylar bir şekilde kafa salladıktan sonra Kurt katili "tamam o zaman haydi hazırlanalım" dedi ve ayağa kalktı.
Kurt katilinin ayağa kalkmasıyla diyer Dörtlü de ayağa kalktı ve kurt katili ile karşılarındakı tahta kapıya taraf hareket etmeye başladılar.
Aynı sırada Ağlayan Kaplumbağa krallığı Yeşeren kelle okulu...
Virgin Soupun onu getirdiyi mantar benzeri binanın beş metre karşısında durup "acaba uyuyorumu? Yok ya nereye uyuyacak o müdür sonuçta" dedi ve derin bir nefes alarak karşısındakı kapıya doğru hareket etmeye başladı.
On dakika sonra Soupun ofisinin kapısının karşısında duran Virgin derin bir nefes aldı ve kapıyı iki kere tıklattı.
Beş dakikadır kapının karşısında bekliyordu Virgin kendi-kendine "qaliba yok, bir kez daha çalayım açan olmasa daha sonra gelirim" dedi ve kapıyı bu kez biraz sert bir şekilde iki kere tıklattı.
Odadan tahta qıcırtısı sesi gelmeye başlamıştı bir dakika sonra kapı açıldı ve Virginin karşısında yıldızlı pijamalarla duran gözleri kapalı Soup "ne oldu? Saldırı ı var?eyer varsa siz hall edin ben uyuyorum" dedi ve açtığı kapıyı kapatmaya başladı.
Virgin karşısındakı uykulu bir halde olan Soupa gülmemek için kendini zar zor tutuyordu.
Kapıyı kapatmak için sağ elini kapının kulpuna götüren Soupu gördüyü gibi "müdür bey ben izin almak için geldim" dedi.
Soup kapalı gözlerini yarıya kadar açtı ve "Virgin hafta içindeyiz git hafta sonu gel" dedi ve kapının kulpundan tutarak kapıyı Virginin suratına kapatmak için hareketlendiyi sırada Virgin "müdür bey acil işim var gitmem lazım" dedi.
Soup kapatmak istediyi kapıyı durdurdu ve gözleri yarım kapalı bir şekilde" ne işin var? "dedi.
Virgin" söyliyemem efendim ama çok önemli "dedi.
Soup" o zaman tamam gide bilirsin ama hafta sonu gelip burayı temizliyeceksin"dedi.
Virgin şok olmuş bir şekilde Soupa bakıyordu uykulu haline vererek "tamam müdür bey hafta sonu gelip temizlerim" dedi.
Soup cevap vermek yerine kapıyı kapattı.
Virgin yüzüne karşı kapanan kapıya bakarak "uykuluydu o yüzden böyle dedi yoksa temizlik yaptırmaz diye düşünüyorum yarın uyanık olduğu bir zaman gelir sorarım ne yapacağımı" dedi ve aşağıya inmeye başladı.
_______________________________
Düzenlendi..
1.yorumu yapana hitaf..Kitabı düzenlemeye alıcam arkadaşlar o yüzden iki günde dört yb attım bir hafta sonra bir daha Yb gelecek hadi selametle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti ( TAMAMLANDI)
Fantasy#1 teknikler - 5.11.2019 #1 birlik - 5.11.2019 #1 ordu - 5.11.2019 #1 imparatorluk - 5.11.2019 #1 webnovel - 5.11.2019 Bu kitap tamamen hayal gücü ile yazılmamıştır bu kitap gerçeklerle ilgi bir kitaptır. İnsanlığa özgür olduklarını söyleyip onları...