BÖLÜM 28

1.2K 155 1
                                    

Tam kör çocuğun savurduğu hançer Kritonunun boğazına deyeceyi vakit Virgin " bu kadar yeter "dedi ve  usta 3.seviyyesindeki enerjisini saldı ve altı kişiyi yere kapladı. Altı kişide nefes almakta zorlanmaya başlanmışlardı.

Değişik kızın ve kardeşi olan çocuğun yerde olmalarına rağmen yüzünde şok ifade vardı onlar dokuzuncu seviyye savaşçılardı amma yanda durup bütün olayı izleyen yeşil T-shortlü çocuk usta 3.seviyyedeydi.Belki karşılarındakı dörtlüyü az bir ihtimal olsada yene bilirlerdi amma onu asla.

Virgin saldığı enerjisini geri çekti ve sözünü tekrarlayarak " bu kadar yeter "dedi.

Herkes üzerine binen dağ gibi enerjiden kurtuldujtan sonra derin bir nefes aldı amma hala ayağa kalkamıyorlardı bir kaç saniyye sadece usta 3.seviyyenin enerjisine maruz kalmışlardı amma bu bir kaç saniyye onlara saatlerce gelmişti.

Virgin yerde yatanlara " ayağa kalkın "dedi.

Kardeşleri ayağa zar zor kalka bilmişti usta 1.seviyye olmalarına rağmen ayakğa kalkmalarına rağmen ayakları titriyordu.

Değişik kız ve kör çocuk hala yerde yatıyordu ayağa kalkmak istiyorlardı amma yapamıyorlardı bedenleri onlara itaat etmiyordu.

Virgin kardeşlerinin zar ayakta durduklarını gördüyü zaman kafasını olumsuz anlamda salladı ve yerde yatanları göstererek "onlara yardım edin "dedi.

Yui ve Zek ayaklarını zar zor çekerek yerdeki iki kişinin yanına gidip kollarından tutup ayağa kaldırdılar.

Bir kaç dakika sonra her kes toparlanmış bir vaziyyetde ayakta bekliyorlardı.

Virginin önünde değişik kız ve kör kardeşi vardı. Arkasında ise dörtlü vardı.

Virgin her kesin toparlandığını anladıktan sonra kör çocuğa bakarak " rakibinin ne yapacağıni nasıl bildin ?"dedi.

Kör çocuk "ben kör ola bilir amma kulaklarım iyi duyuyor o her ayağının altındakı çimenleri  ezdikçe ben onun ne yaptığını anlıyordum eee ne demişler TANRI bir şeyi alırken bir şeyi verirmiş "dedi.

Virgin " peki isminiz ne ?"dedi.

Bu sefer konuşan değişik kızdı. Kendini göstererek " benim ismim Harly , Harly Quin kardeşimin ismi ise Morqan Quin efendim"dedi  sayqılı bir şekilde çünki karşısındakı çocuktan korkuyordu kendisi için diyil kardeşi için kardeşi onun her şeyi idi. daha altı yaşındayken anneleri ve babaları bir 0 kaç zanlı suçlu tarafından sadece paraları olmadığı için öldürülmüştü. O günden sonra o da kardeşine bakmaya başladı bu zaman kadar ormanda yaşamışlardı.

Virgin " peki   hangi klana aitsiniz ?"dedi en çok merak etdiyi ikinci soruyu sormuştu ilkini zaten sormuştu.

Harly " bur klana ait diyiliz efendim "dedi.

Virgin yerdeki çekirdekleri göstererek " peki neden onları toplugorsunuz özümseye bilirsiniz "dedi meraklı bir şekilde.

Harly " efendim bir okula girmek için bir klana üye olmak lazım bildiyiniz gibi amma kardeşim halini görüyorsunuz o yüzden onu hiç bir klan kabul etmiyordu bende kardeşimden ayrılmamak için katılmıyorum bir klana. Bir kaç gün önce zayıf klanlardan biri olan Thors klanına gittik kardeşimi kabul etmek için yüz canavar çekirdeyi istedi klan liderleri bizde onun için ormanda her zaman yapdığımız şeyi yapıyorduk avlanıyorduk "dedi açıklayıcı ve sayqılı bir şekilde.

Virgin yerdeki çekirdekler göz ucuyla baktı ve on -on beş tane çekirdek olduğunu gördü.

Virgin " pek başarılı olmuş sayılmazsınız "dedi.

Harly ve Morqan bir cevap vermemişlerdi kendileride biliyorlardı bunun imkansız olduğunu amma yinede çalışıyorlardı belki bir umutla yapa biliriz diye.

Virgin kafasına bir şey takılmıs gibi " peki neden San klanına gitmediniz ?"diye sordu.

Harly "orayada bir hafta önce gittik amma kapıdakı köpekler kardeşimin kör olup onjnla dalqa geçtiler ve bize sizin gibilerin burada bir işi olamaz dediler "diye söyledi.

Virgin kaşları Harly konuşurke kaşları çatılmıştı Virgin San klanını Adaletin bekçisi haline getirmek istiyordu amma kapıdakı itler bunu engelliyordu buda Virginin kızmasına sebep olmuştu.

Virgin kaşlarını düzelterek " San klanına gidin sizi kabul edecekler eyer bir sorun yaşarsanız klanda sizi benim yani Virginin gönderdiyini söyleyin "dedi.

Harl ve Morqanın yüzünde şaşkın bir ufade vardı. Harly San klanın  prensini uzaktanda olsa görmüştü onun karşılarındakı çocukla bir benzerliyi yoktu amma karşısındakı çocuk sadece ismiyle bile tüm klanda sorunları hal edebileceyini altdanda olsa söylemişti içlerinde ister istemez meraklanmaya başlamışlardı.

Bu merakı Mirgan bozdu ve " suz kimsinizki? "Dedi meraklı bir şekilde.

Virgin " ben sadece orada kirada kalan bir kişiyim "dedi.

Virginin arkasındakılar hafif kıkırdamışlardı. Bu kıkırdamayı Morgan duymuştu ve karşısındakıların onlarla dalqa geçtiyini düşünüp " bizimle dalqamı geçiyorsunuz? "Dedi öfkeli bir şekilde.

Muana hemen " hayır,hayır yanlış anladınız San klanında kirada kalan kardeşimizin kirayı ödeme şekli bir anda aklımıza geldi o yüzden "dedi açıklayıcı bir şekilde.

Harly meraklı bir şekilde " nasıl ödediki ?"dedi.

Yui yanındaki Kritoya bakarak " 30.000-miydi ?"dedi.

Harly ve Morqan 30.000 ne olduğunu bilmiyorlardı amma bu kadar çok sayının ne olursa olsun onlar için çok deyerli bir şeydi. Bu zaman kadar toplasan canavar çekirdeklerini dişlerini kemiklerini satarak en fazla on altın toplamışlardı amma 30.000 ne demekti yani? Karşılarındakı çocuğun çok güclü bir klandan geldiyini düşünmeye başlamışlardı.

Krito " hayır 34.000 çekirdekle yapmıştı ödemeyi "dedi.

Harly ve Morqan bayılacak gibi olmuşlardı 34.000 çekirdek ne demekti onların hayel sınırlarında bile o rakam yoktu amma karşılarındakı çocuk o kadar çekirdeyi sadece kira için ödemişti bu gerçekten büyük bir rakamdı.

Harly şok olmuş bir ifade ile karşısında duran Virgine bakarken aklına bir şey gelmiş gibi " demek o canavar sensin "dedi.

Virgin ve arkasındakı dörtlü   Harlyin 'demek o canavar sensin 'demesiyle dikkatlerini ona vermişlerdi.

Virgin kaşlarını çatarak " nasıl yani ?"dedi.

Harly " Thros klanına gittiyimiz zaman yolda bir kaç kişi  ormanın girişlerinde  binlerce  canavar ceseti bulunduğunu söyliyorlardı. Canavarlar öldürülmüş amma sadece çekirdekleri alınmış diye konuşuyorlardı "dedi.

Virgin kaşlarını düzeltip yüzüne gülümseme yerleştirerek " güzel çok güzel "dedi.

Virgin zaten canavar cesetlerini bile-bile oraya koymuştu tüm krallık korkacaklardı ve bir kahraman gelip krala yardım edecekti. Jralda ona istediyini verecekti kusursuz bir plandı amma hayat her zaman planladığımız gibi gitmiyordu.

Virgin yüzündeki gülümseme ile Harlye ve Morqana hitaben " siz gidin şimdi San klanına benim gönderdiyimi söylerseniz dediyim gibi sizi kabul edecekler "dedi ve arkasını dönüp ormanın iç kısımlarına gideceyi sırada yüzüyünden bir tane boyutsal yüzük çıkardı  arkaya döndü ve yüzüyü Harlye fırlattı.

Harly üzerine gelen yüzüyü hava kapdı ve sorqulayıcı bir bakış atarak bunu ne yapması gerektiyini sordu.

Virgin " o yüzüyü San klanındakı ışık büyücülerine ver onları özümsesinler geldikten sonra onlarla işim var "dedi ve arkasını dönüp ormana gitti.

Virginin yanlarından geçip gitmesiyle dörtlüde Virginin peşinden gitti. Arkalarında sadece iki tane şaşkın yüz bırakmışlardı...

Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti  ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin