BÖLÜM 7

2.2K 257 77
                                    

Virgin hepsinin ismini öyrendikten sonra " hadi siz işe başlayın bense çekirdek özümseyecem" dedi. Aklını  ruhuna yöneltdi. Ruhunda  hayvan resimleri ve üç tanede insan resmi vardı. Hemen oradan 50 canavar ruh çıkardı.

virginin yanında ruhların yoktan var olmasıyla herkes bir adım geri çekilmişti.

Virgin " korkmayın bunlar sizi ve beni koruyacaklar" ruhlara dönerek " beşiniz beni korusun diyerleri burayı koruyun"dedi.

Beş ruhtan başka diyer ruhlar yok olup Virginin olduğu alandan 100m uzaklıkta aralarında 20 m olmakla ortaya çıktılar.

Virgin herkese çalışmak emri verdikten sonra yüzüyünden İbrionun çekirdeyini aldı ve " neredeyse bir aydır benimlesin biraz daha geçseydi seni unutacakdım"dedi ve hafifce kıkırdadı.

Virgin çekirdeyi özümsediyi vakitte AĞLAYAN KAPLUMBAĞA krallığı krallık sayı taht odası....

Kral tahtında oturmuş karşısından otuza yakın soyluya bakıyordu. Soylulardan biri " neden bizi buraya çağırdın?" Sesinde sayqı yoktu kraldan bile niye çağırdıklarını soruyordu.

Kralsa hiçbir şey demedi sanki artık alışmıştı.

Kral " sizi isimsiz ormanda olan olaylardan haberdar edicem"derin bir nefes aldıktan sonra " isimsiz ormanda son bir yılda on beş bine yakın canavarın öldürüldüyünü okullarımızın sınavlarına katılacak olan bir qurup insan vörmüş "dedi.

Her kesin yüzünde şaşkın ifade vardı bir kaç canavar öldürmek neysede on beş bin canavar  bu çok uçuk bir rakam.

Biraz önce konuşan adam" kim yapmış olabilir ki?" Dedi

Kral "bilmiyorum. Araştırıyoruz şimdiyse gide bilirsiniz isimsiz ormana çok fazla girmeyin"dedi.

Topluluk çıktıktan sonra kral sinirle " şimdide bu çıktı ne lan her kes anlaşmış sanki bir taraftan Tilki krallığı bir taraftan Timsah krallığı
sıkıştırıp duruyor diyene Anka krallığı ile anlaşma yapmıştım amma oradada sağolsun bir canavar isimsiz ormanıda kapatdı oh ne güzel"diye kendi-kendine söylendiyi sırada kapı ani bir gürültü ile açıldı ve içeri iki kişi girdi.  Biri sarı saçlı 1.80 boylarında bir kız diyeride sanki onun erkek versiyonuydu.

İkilinin yanına geldiyini gören kral hafifçe " ha bi de bunlar vardı unutmuşum.  şimdi bakalım ne istiyorlar"dedi.

Kralın karşısına kadar gelen ikili kralı bile selamlamadan " baba beni Timsah krallığının prensesi ile evlendirsene "dedi erkek olan.

Kral bir süre sessizce oğluna baktıktan sonra " Zek olum sen gerizekalımısın lan bizi ele geçirmek istiyorlar ben buna izin vermek istemiyorken sen bana gümüş tepside sunalımmı diyorsun?"dedi sinirli bir şekilde.

Zek " ne yani siz düşmansınız diye biz sevemezmiyiz?"dedi sinirli bir şekilde.

Kral "sana söyledim izin vermiyorum. Sıradakı"dedi.

kız " baba nasılsın?"dedi nazik bir şekildeç

Kral " sen bana ne zaman nasılsın diye sorsan birşey istersin. Hadi iste bakalım Gira"dedi.

Gira hafif kırılmış bir şekilde " ama baba ben senin sıhhati...." diyemeden kral "lan uzatcığına göre baya pahalı bir şey o yüzden sanada hayır" dedi.

Giranın yüzü sanki 180 derece dönmüş gibi " nasılya? Nedenmiş o ?"dedi hafif sinirli bir şekilde.

Kral derin bir iç çekti ve " lan valla ikinizde gerizekalısınız lan ben size iki krallık bizi yemek istiyor diyorum! Biri gelir baba beni evlendir der,diyeri mücevherlerini satsa beş yıl bu krallık bolluk içinde yaşar amma hala istiyor lan siz beni öldürmek i istiyorsu uz ...ay kalbim kalbim" dedi.

Çocuklar hemen ba alarının yanına gittiler. Gira " baba ne oldu sana ?"dedi.

Kral " kalbim diyorum ne olucak gidin doktor getirin "dedi.

İkili koşarak odadan çıktıktan sonra kral yüzünde gülümseme ile " lan hakkaten gerizekalılar çocukluklarından beri yaparım amma hala anlayamadılar neyse bir kaç hafta benle konuşmazlar biri gitti kaldı diyerleri"dedi.

İki gün sonra ......

AĞLAYAN KURBAĞA karallığı yanındakı ormanın derinliklerine ilerledikçe kazı sesleri geliyordu. Burada cüceler ve trollar yer kazıyordu onların ise etrafında ruhlar dizilmiş onları koruyorlardı beş ruh ise sadece bir çocuğu koruyordu bu çocuk Virgindi.

Virgin gözlerini açtığında ayağa kalkmak istedi amma dengesini sağlayamadan yere düştü. Yere düşmesine rağmen yüünde büyük bir gülümseme vardı. Gülümsemesinin sebebi seviyye atlamış ve usta 1. Seviyye olmuştu. Artık yeni bir teknik öyrene bilirdi o yüzden hiç vakit kaybetmeden" Lisa  alem atladım artık usta alemindeyim  bana her alemde bir teknik söylemiştin  ya bana bir teknik bula bilirmisi ?"dedi.

Lisa " efendim istediyinizi yerine getirdim bilgileri beyninize yükleniyor"dedi.

Virgin kafasındakı hafif baş ağrısıyla bilgilerin  yüklendiyini anladı.

Bilgiler yüklendikten sonra Virgin  kontrol etmeye başladı. Tekniyin ismi 'NECROMANGER'di.

Necromanger kralı bu tekniyi karşısında tüm dünya olduğu zaman yaratmıştı. ölüleri diriltip onlara can veriyordu ama akılları olmuyordu emre uyuyorlardı. Necromanger kralı savaş alanında bu tekniyin düzelttikten sonra hızlıca gelecekteki diyer kara büyücülere aktarmak için bir parşomene döktü. İşlem bittikten sonra elini yere doğrultdu ve yerde bir tane iki metre boylarında bir kurt yoktan var oldu. Kurda parşomeni bağlayan karal kurda zihinsel mesaj verir ve onu ola bildiyince uzağa gitmesini söyler. Bunların hepsi sadece 5 saniyye kadar bir sürede baş vermişti bunu gören düşman krala saldırmış ve onu yenmişlerdir amma parşomeni asla bulamamışlardır.

Virgin aklındakı bilgileri incelediyinde gözleri parladı aslında çok basitti ölmüş olan (ne zaman fark etmez ) bir canlıya sadece kara enerji ve ruhunun 0.01%ile aktarmak bu kadar.

Virgin hemen düştüğü yerden kalktı ve karşısında ateşin başında oturmuş on kişiye baktı. 'sabah olmasına rağmen ateşi niye yakıyorlar ki?' Diye düşündü.

Köleler yanlarına efendilerinin geldiyini gördükleri vakit hepsi ayağa kalktı ve baş selamı verdi.

Virgin onların yanına vardıktan sonra niye ateş yakdıklarını soracaktı ama ateşin üzerindeki eti gördüyü zaman anladı 'lan iyikide neden ateş yakmışsınız? Diye sormadım yoksa harbi pis bozacaklardı'diye düşüşündü.

Virgin " selam arkadaşlar size bir ley soracaktımda acaba hiç bir uzvunu koparmadığınız ölü hayvan varmı ?"dedi.

Herkes ona qarip-qarip bakmaya başladı. Bir kaç saniye qarip-qarip baktıktan sonra Kurt katili " efendim elimizde sadece bu var"dedi ve yanlarındakı dovşanı işaret etdi.

Virgin içinden " acaba küçük diyemi yemediler?"diye düşündü.

Virgin davşanın yanına yaklaşdı elinin davşanın kafasına koydu ve kara enerji ile ruhundan birazcık kattığı enerjiyi davşanın vücuduna gönderdi.

Köleler efendilerinin yapdığı şeye anlam verememişlerdi taki küçük davşanın sağ ayağını oynatmasıyla.

Virgin davşanın hareket etdiyini gördüyü zaman hemen sevindi on saniyye sonra gözü ile gözünün akıda siyah olan davşan iki pençe üzerinde durmuş Virgine bakıyordu.

Virgin 'acaba nedersem yaparmı ki? Deneyelim'diye düşündü.

Yüzündeki gülümseme ile davşana zihinsel olarak ' git şuradakı ateşe atla' dedi eli ile arkasndakı ateşi işaret ederek.

Davşan vakit kaybetmeden hem Virginin emrine uydu  ve ateşe atladı.

Davşanın ateşe atlamasıyla herkes ikici defa şok geçirmişti. Bilinen oyduki yalnızca ışık büyücüleri ölüyü dirilte bilir amma karanlık büyücüleride bunu yapa biliyorlarmış.

Virgin yüzünde büyük bir gülümseme ile arkasına döner ve orada tırsan 50 kişiye bakar ardından "Kurt katili, Ot, İron man,  Fineas ve Hayns hazırlanın alış verişe gidiyoruz" dedi.

Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti  ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin