3 gay

6.3K 373 135
                                    

- Ahogy akarod. De együtt működnél. - ült le kérdezés nélkül az ágyamra.

- Whoa, hetero vagyok! - tettem fel egyből kezeimet.

- Mert szerinted én? - nevetett fel erőltetetten. Meglepve néztem rá.

- Oké Mr. Szerinted én? Már nem azért, - néztem végig rajta mosolyogva. - de szerintem van benned valami nagyon meleg. - ajkaival 'O' alakot formált erre a megnyilvánulásomra. 

-Uh, ez fájt. - tette szívére a kezét. - De ha tudni akarod, akkor van barátnőm.

- Neked? - mosolyogtam hihetetlenül. - Akkor.. tudom, hogy hogyan bizonyítsam be, hogy melegebb vagy, mint a nap. Úgy is szeretem a kihívásokat. - Harry egy afféle "lássuk" tekintettel nézett. - Várj itt, szépfiú. - és ekkor még nem volt rossz érzésem. 

Bementem a fürdőszobámba, aztán megálltam a tükörrel szemben. Na, milyen szerencse, hogy itt hagytam egy üres vizes palackot. A nyakamhoz tettem, és a puha bőrre szívás nyom hatást igyekeztem elérni. Most reménykedjünk, hogy elfog tűnni. Kicsit megharaptam az ajkamat, hogy vérem egy picikét kiserkenjen. Levettem a pólómat, és bevizeztem a mellkasom, hajam direkt összekócoltam. Tökéletes.

Kilépve Harry-nek szinte leesett az álla. Pislogott párat, mint aki nem lát jól. Felkelt az ágyamról, majd oda jött.

Nekem eszembe jutott, mikor Zayn és Liam összejöttek. Az is valami ilyen "vitatkozásból" vagy miből kezdődött. Persze erre semmi szükség gondolni. De magamban mégis megjegyeztem.
Az a baj, hogy amint abba a zöld szempárba néztem, megkérdőjeleztem, egy pillanatra a szexualitásom. Egyetlen egy pillanatra. Aztán elmúlt a kétely.
Hatalmas kezeit a derekamra tette, én pedig el akartam onnan tolni, de nem engedelmeskedtek a kezeim.

- Harry, ne már-

- Gyönyörű vagy Louis. - engedett ki egy megfáradt sóhajt ajkai közül. - Igazad volt, tudom. Meleg vagyok. - fordult el, és nem volt valami boldog. Na igen. Most fogjam a koromra? Mit is? Hogy egy bunkó tuskó vagyok? Picsába..

- Jézusom, nem akartalak megbántani.. - tettem kezemet a combjára. - Csak néha annyira rám jön a bizonyítási vágy. Harry.. nézz már rám! - hajoltam oda elé, de ő pont ekkor akart rám nézni. Orrunk összeért, mire kicsit hátrébb húzódtam.

- B-Bocsi.. - dadogott. Fáradtan megráztam a fejemet, kinézetemről teljesen megfeledkezve. - Louis.

- Mi az? - kérdeztem, mire csalfa mosoly szökött az arcára.

- Szépek a szemeid. - hajolt hozzám közelebb, még keze szorosan a combomnak simult. Nyeltem egyet, és csak abba két gyönyörű íriszbe tudtam nézni. - Hasonlítanak az óceánra. Tudok úszni, de...még így is elveszek benne. - ajkai felefele görbültek. A szívem ezerrel kalapált, nagy eséllyel azért, mert ő nekem még eléggé idegen.

És ilyeneket mond.

Vajon mennyire szereti a költészetet? 

- Harry, hagyd abba. - tettem közénk a kezemet, de ő csak megfogta a csuklómat, és testem mellé feszítette. A mellkasom hevesen emelkedett fel s alá.

- Szeretnéd, ha lennének igazi szívásnyomaid? - döntötte kicsit oldalra a fejét, szemeiben újra kíváncsisás csillant fel. - Amik tovább látszódnak. Nem lenne belőle semmi baj..

- Én...nem vagyok meleg, Harry. - ráztam meg a fejemet, miközben felkeltem és hátráltam pár lépést.

- Sajnálom. - biccentett egyet, majd megindult kifele. Basszus, nem akarom, hogy elmenjen. Nagyon vívódom valamiért ezen az ajánlaton, kíváncsi vagyok, milyen érzés, mikor..

Csak ki akarok próbálni valami újat és kibaszottul nem vagyok meleg. Egyszerűen érdekel ez az egész. Egyszer úgy is lesz barátnőm.

- Harry.

- Louis.

- Csináljuk.

Srácok, nem vagyok meleg!- Larry Stylinson Befejezett-Where stories live. Discover now