30 gay

3.9K 288 66
                                    

Meséltem már életem legcsodásabb napjáról? Nem? Nos, akkor itt van.

Zene: Ariana Grande- Thinkin' 'Bout You

Reggel realizálódott bennem, hogy este felé, már itthon lesz végre az a három idióta, akiket a legjobb barátaimnak hívok. Amúgy Jade álmai már teljesülhettek. 3 pokoli meleg srác a legjobb barátja. 

- Harry, Harry, Harry!- rángattam meg Őt a kanapé szerű izén.

- Igen így hívnak, de hagyj aludni.- fordult a másik oldalára. Mosolyogva megráztam a fejemet, majd szabályosan ráugrottam.

- Kelj fel, december 24.-e van és ma jönnek a többiek!- odébb lökött, de nem hagytam békén, mire végre csak felült.

- Louis halkabban. Most anyud is itthon van és szerintem szeretne aludni. Mert azt már megszoktam, hogy engem sosem hagysz aludni, de hogy Őt.- kelt ki mellőlem. 

- Menj fürödj, le aztán majd én.- mutattam a fürdőre.

- Beszélni nem akarsz újra megtanítani? - ásított.

- Vagy nem is, én lefürdök lent.- indultam meg lefele.

- És nem is hallja amit mondok.

- Ezt hallottam!

Hamar megvoltam a gyors ( ez alatt értsetek tényleg nagyon gyors) zuhannyal és amikor anya felkelt, már készen volt a pirítós, zöldségekkel és kávé is volt mellé. Harry ekkor ért le és anyuval összenéztek. Azt hiszem szavak nélkül beszélték meg, hogy mennyire nem vagyok normális.

- Akkor ma jönnek Jade-ék?- kérdezte anya. Harry már nem is próbálkozott meg válaszolni, mert tudta, hogy a szavába vágok. Kicsit ismer. Nagyon.

- Ühüm és egyenesen ide jönnek.- nyomtam a számba a pirítóst.

- Megrágni próbáltad már?- nézett rám szórakozottan Harry.

Egész nap alig vártam már az estét, de mikor eljött, akkor izgulni kezdtem. Egész nap kamuztam. Nem azért voltam izgatott...vagyis nem csak azért, mert Jade-ék hazajönnek, hanem mert találtam egészen kicsi, égő kék és zöld színű cuccokat ezért megvettem mind a 28 dobozzal. Mindegyikben 18 van. ezekből ki fogom rakni azt, amit Harry-nek akarok ajándékba adni vagy mi, és ha szerencsém van akkor még tetszik is neki és talán...na mindegy.

Mivel azt csak közvetlenül az ajándékozás előtt tudom kirakni, ezen nem stresszeltem. Persze, csak egész nap. A többieknek becsomagoltam mindent. 

Amikor kezdett sötétedni és mindenhol felgyújtották a fényeket, nekem a pulzusom már valahol az egekben volt. Kint állati hideg volt, de mégis ott kell majd átadnom az ajándékot Harry-nek. Már abban teljesen lefagytam, hogy a hóban kiraktam a szöveget. És bent meg azt mondtam, hogy megyek és megszámolom mennyi hópehelyből áll egy hókupac, szóval most teljesen őrültnek néznek. Egy ilyen kis távirányítóval fogom bekapcsolni az egészet. Most úgy sem látszik a hóban, szóval minden oké- Szóval, túl sokszor mondom, hogy szóval.

Már csak egy óra volt a többiek érkezésig, nekem pedig eszembe jutott, amit Harry mondott. Az ok, hogy miért jött el.

Zene: Zara Larsson- Ruin My Life

- Komolyan gondoltad, amit tegnap mondtál?- kérdeztem végre meg nagy nehezen, miután bejöttem a nagy kabátomban. Harry szintén kabátban állt, amit nem nagyon értettem- Öhm.

- Csak ki akartam menni, hogy megnézzem, ahogy számolod a hópelyheket. És nem.- válaszolta teljesen nyugodtan. A szemöldököm valahova az egekig szaladt a szívem pedig asszem' megtört.

- Nem? Nem?- kérdeztem teljesen hitetlenül.

- Valamit kellett mondanom, mert...- nem hagytam, hogy befejezze. 

Kirohantam vissza a sötétbe, a hidegbe. Anya pont ekkor jött volna oda hozzánk, de mivel Harry utánam jött, Ő pedig nem értett semmit, Ő is kijött.

- Meg sem hallgatsz!- pont az ajándékomnál álltunk meg.

- Mit kéne meghallgatnom?- kérdeztem felháborodva, mert most mindent elrontott. Anya nem tudta, hogy most min vesztünk össze. Ő azt sem tudja, hogy meleg vagyok. Jézusom mennyi mindent nem tud- Hogy még valami ilyen hülyeséget mondj, hogy valami hamis reménybe rángass? Megint?- néztem rá- Harry, ember vagyok, nem egy báb.- Harry olyan tekintettel nézett rám, mint akkor, amikor először megcsókoltam.

- Louis!- hallottam meg a kapun kívülről egy ismerős hangot.

- Srácok...- láttam meg Jade-éket, de visszafordultam Harry felé- Boldog karácsonyt, Harry.- nyomtam be a kis gombot, mire a hóban megjelent a felirat, amit nagy nehezen kiraktam.

- Aztarohadt...- hallottam Zayn-t és aki sikítozott az nagy eséllyel Jade volt. Liam pedig csendben halt meg, ahogy szokott.

Harry szerintem olyan hirtelen akart mindent mondani, hogy mindent el is felejtett. Anya csodálkozva nézett minket. Könnyes szemekkel néztem arra az idiótára, aki már odasétált elém.

- Nem mondtam igazat. Mert csak félig volt igaz.- mondta. 

- Tessék?- kapkodtam a hideg levegőt. Hú, ebből megint betegség lesz.

- Visszajöttem, mert szeretlek, Te nagyon hülye. És mert meg akarlak csókolni.

- Akkor...? Most nem fogok elhajolni. - Harry azzal az édes mosolyával elmosolyodott, majd...

Az ujjaim a hajába tévedtek és úgy játszottak a tincsekkel, mint régen is, mikor a nyelveink egymással táncoltak. Karjait körém fonta és úgy húzott magához, mint aki sosem akar engem elengedni. Hiszen én sem Őt. A többiek tapsoltak, anya pedig könnyezni kezdett és kicsit sem feltűnően törölgette a cseppeket. Amikor Harry elhajolt tőlem, én olyan boldogságot éreztem, mint még soha. Magamhoz öleltem Őt, olyan erővel, hogy csoda nem fojtottam meg. Anya beengedte a többieket akik egyből ránk ugrottak, ezért egy gyönyörűségeset estünk.

- Kicsi a rakás!- kiáltotta Niall aki akkor érkezett meg és Ő is ránk ugrott. Most már beteg leszek és törött bordájú. Jade a földön ölelt magához és nem bírtam abbahagyni a mosolygást. Scott felhúzott minket én pedig nem bírtam nem Harry kezét fogni.

A többiek mind üdvözölte minket és nevetve és könnyezve kezdték mesélni, hogy mi volt, amiről Niall és Scott lemaradt. Én pedig Harry-re néztem.

- Tetszik a felirat?- kérdeztem.

- "Emlékszel? Ha Te leesel, én utánad ugrok.,,- olvasta fel- Szerinted?- a vállára döntöttem a fejemet. Szeretem Harry-t és Ő is engem. Kell nekem több.

- Louis...- jött oda anya, mire rendesen megijedtem.

- Anya...meleg vagyok.- sóhajtottam- Ja, és Harry a barátom.- az említett szórakozottan megrázta a fejét.

- Valahogy rájöttem.- mosolygott- És minden rendben. Nagyon örülök nektek.

- Köszönöm.- öleltem magamhoz, de Jade hamar elhúzott.

- Most - hangsúlyozta- azonnal elmondasz nekem mindent, amit eddig nem tettél rólad és erről a göndör hülye gyerekről, majd este örömködtök az ágyban.

- Jade!- néztem rá nagy szemekkel, de Harry addigra már megint a földön fetrengett a röhögéstől.

Említettem már, hogy mennyire boldog vagyok? 

Utolsó rész jövőhét pénteken :')

All the love xx

Srácok, nem vagyok meleg!- Larry Stylinson Befejezett-Where stories live. Discover now