7 heart

2.6K 203 7
                                    

Zene: HRVY- Personal 

Másnap idegesen tördeltem a kezemet az igazgatói előtt. Liam az egyik növényt piszkálta, Zayn ajkait rágta, Scott folyamatosan elszámolt tízig, hogy megnyugodjon, Niall összes-vissza helyezkedett, Jade pedig fel s alá járkált. Aztán mikor nyílt az ajtó, egyből odamentem és majdnem az igazgató helyettes karjaiba vetettem magam.

- Ij, elnézést.- tettem kezemet kínosan a tarkómra. Aztán végre kijött az a személy, akire vártunk- Na, mi volt?

- Semmi, semmi.- legyintett- Egy hétig minden nap ötig itt kell maradnom.

- Akkor egész könnyen megúsztad.- mondta Zayn.

- És matek példákat kell megoldanom.

- MI BAJOD?- szaladt fel Zayn szemöldöke, Scott pedig nevetni kezdett. 

- Valahogy kibírom.- vonta meg Harry hanyagul a vállát, majd szó nélkül elindult. Mindannyian meglepetten néztünk utána, mert alig bírtuk vele tartani a lépést.



Matekon, a tollamat pattogtattam. Jade olyan nagyokat ásítozott, hogy majdnem bekapta a tanárnőt, aki eléggé szúrós szemmel pillantgatott felénk. Zayn az előtte ülő lányt dobálta radírdarabokkal, Liam pedig a pad alatt telefonozott. Hirtelen egy kis galacsin repült az asztalunkra. Egymásra néztünk Jed-el.

- Van barátom, a Te hódolód írta. - mondtam egyből, mire meglökött.

- Ugyan már.- vette el a papírt és igyekezett szakadás nélkül kihajtogatni- Kedves Jade.- kezdte suttogva felolvasni- Nagyon régóta teccel és szeretnélek el hívni egy randira. Nagyon szép lány vagy, kedves okos. A mozsdóban mindenki rólad beszél. - tágra nyílt szemekkel nézte a lapot, belőlem pedig kitört a nevetés.

- Jajjj, tanárnő ezek a tizedes törtek.- mosolyogtam, mikor rám nézett, majd visszafordultam barátnőmhöz- Nagyon szép levél, de miért így olvastad fel?

- Mert így van írva.- mondta szórakozottan. 

Nálam itt pattant el valami, ahogy Jade-nél is , és olyan hangosan kezdtünk röhögni, hogy rendesen visszhangzott. 

- Jade, Louis, azonnal kifele!- parancsolt ránk a tanárnő, mi pedig kicsit sem megijedve, könnyeinket törölgetve mentünk ki a folyosóra, ahol muszáj volt leülnünk a földre, mert nem bírtunk lenyugodni.

Ez volt azoknak a pillanatoknak az egyike, mikor egy hülyeségen tovább röhögsz, mint ameddig kéne. Egész órán kint voltunk, még üdítőt is vettünk. Aztán mikor csöngettek, visszamentünk a cuccainkért és vázoltuk a helyzetet Zayn-éknek, hogy miért nevettünk ennyire. 

- De vajon ki írhatta? - gondolkodott hangosan Jade- Lehet Toby! Jaj, annak több a pattanása, mint a hajszálai.- állapította meg, én pedig már nem kaptam levegőt. A két fiú pedig csak ledermedve állt, mert Ők egyáltalán nem találták viccesnek.

Mikor megérzetem valaki kezét a derekamon, abbahagytam a hahotázást.

- Mi a helyzet?- kérdezte Niall betoppanva közénk. Scott a fejét csóválta- Az mi? Jade szerelmi vallomása?

- Igen.- kezdte mesélni a lány, hogy mi is volt. Harry-vel Scott felé pillantottunk, aki csak csendben billegett a sarkán.

- Szegény nincs jól.- suttogta a fülembe- Suli után, el kéne vinnünk valahova.

- Benne vagyok. 

Nos suli után a következők történtek.

Scott meg se várt minket, egyenesen haza ment. Jajj, de szerelmi bánata van most szegénynek. Niall, Liam és Zayn hárman mentek vásárolni, Jade pedig egyedül maradt velünk.

- Eljössz hozzánk?- kérdeztem. Megvonta a vállát.

- Nem akarzok zavarni.- vágta rá egyből- Ah, néha de unom, hogy szingli vagyok...

- Héééé...- karolta át Harry Őt- Van valaki aki nagyon szeret téged. Hidd el. Már több mint fél éve lassan, hogy teljesen oda van érted.

- De ugye nem az aki a levelet írta?- fehéredett le egy pillanat alatt.

- Jézusom, ennyire ízléstelennek ne nézz.- kötötte ki ezt a feltételt nevetve.

Mosolyogva néztem, ahogy a legjobb barátom és életem szerelme hogyan hülyítik egymást. Sosem akartam meghalni idő előtt. De az ilyen pillanatokban érzem igazán, hogy mennyire csodálatos dolog is az élet. 

Srácok, nem vagyok meleg!- Larry Stylinson Befejezett-Where stories live. Discover now