18 gay

4K 299 46
                                    

Pénteki nap. Anyával muszáj elmennem vásárolni, matekból úgy is javítottam, szóval semmi kifogásolhatója nem lehet. Vennem kell ajándékot Jade-nek, Li-nek és Z-nek is. Talán Niall-nek is veszek valami karácsonyi csokit. Ha úgy vesszük még messze van a karácsony, de nem szeretek kapkodni. Amúgy is. Én már a nyári szünet első napján számolgattam, hogy mennyi nap van még az ünnepig. Tényleg. A nyári szünet.

Akkor még minden sokkal rendezettebb volt. Halomszámra jégkrémet ettünk és egész nap mást sem csináltunk csak felváltva punnyadtunk kint van bent. Kint volt egy kis medencénk, amiben rend szerint mindig Jade volt (ruhában, mert Ő nem az a magamutogatós fajta) és telefonozott, amiről egyre érdekesebb dolgokat olvasott fel nekünk, hogy szórakoztasson minket. Liam mindig a faházam létráján volt, mivel a medence a fa alatt volt, amin a házikó állt. Zayn és én a régi, szakadt, kicsit kopottas foteleket hozzuk ki rendszerint a nyáron és abban találjuk meg lazuló helyünket.

Amikor bent voltunk, az legtöbbször este volt. Hülyéskedtünk, mint kint. Meg persze társasoztunk, kártyáztunk, nevettünk a semmin -ez a világ legjobb érzése- és annyi filmet néztünk meg a világ összes kategóriájában, hogy arra már nincsenek szavak. Ősziszünetben ugyan ez, mínusz a medence. Ekkor is voltunk kint, csak a vizes levelekkel dobálóztunk. Téli szünetben pedig a hóval fogunk. Plusz betesszük programnak a karácsonyi filmeket, illatgyertyákat és még több kaját.

Visszatérve. A közeli plázába mentünk. Azért anyával jöttem, mert ugye a világ legeslegjobb barátainak veszek ajándékot. Majd velük akkor jövök, ha a világ legeslegjobb anyukájának veszek ajándékot. Harry-vel mi van? Nos, majd kitalálja saját maga.

- Én megyek a Pride Shop-ba, aztán a könyvesboltba aztán még benézek egy speckó kajás boltba és ahangszerboltba.- vázoltam anyának a helyzetet, aki csak furán bólogatott, mert miközben ezt elmagyaráztam, össze-vissza mutogattam, mint egy idióta. Habár nem állok tőle messze.

- Öhmmm oké, én addig megiszok egy kávét.- vázolta Ő is rettentően izgalmas programját- Találkozzunk itt 2 óra múlva.- az időt megfelelőnek találtam, így gyorsan megöleltem Őt, majd meg is indultam.

Az első megállója izgalmas bevásárló körutamnak, az említett Pride Shop volt, amit pontosan úgy kell elképzelni, ahogy a nevében is benne van. Egy bolt, ahol mindenféle gay dolgok vannak. Ez Zayn-nek lesz, a legmelegebb embernek, akit valaha megismerhettem. Sokáig nézelődtem, de végül megtaláltam a tökéletes ajándékot. Egy szivárványos plüssmaci, napszemüvegben és egy #loveislove kitűzővel ellátva. Tökéletes.

Kifizettem, aztán realizáltam, hogy ennek az egy ajándéknak a kiválasztása volt fél óra, van még három ember akkor még háromszor fél óra és pont letelik a két óra. Mi az? Mondtam, hogy javítottam matekból.

A könyvesboltban nem voltak olyan sokan, csak vagy hússzor könyököltek bele az oldalamba és gyanítom mindegyik valamelyik másik ember volt. Ebben nem is kételkedek. Igyekeztem gyors lenni. Végül egy "Törött szárnnyal repülni,, című könyv mellett döntöttem. Remélem tetszeni fog neki.

A speciális kajáknál, rendesen leállt a szívem. Voltak olyan undorító és büdös kaják....egy kultúrát sem akarok megsérteni, de ezek a legnagyobb indulattal is úgy néztek ki, mintha kimosták volna őket, némi sulis, menzás kajával keverve. az édességeknél viszont találtam török nasikat, így vettem cukrokat, csokit és egy üdítőt, ami szerintem tökéletes lesz a szöszinek. Esküszöm, abban a gyerekben egy fekete lyuk van, olyan szinten elnyeli azt a sok kaját. Vajon meg is rágja előtte?

Utoljára hagytam a hangszerboltot. Liam folyton mondja, hogy szeretne megtanulni gitározni. Hát itt lesz a lehetőség. Így egy szivárványos plüssmacival, egy könnyvel, sok kajával, egy kezdő gitárosoknak szóló könyvvel és egy akusztikus gitárral, illetve tokjával álltam a megbeszélt helyen. Az emberek nem néztek rám hülyén, éppen csak elmebajosnak tituláltak. Anya elvett pár cuccot, mire úgy lélegeztem fel, mint egy diák, aki majdnem lebukott a puskázással. De meg van mindenkinek minden. Még anyának is vettem valamit, ami annyira kicsi, hogy befért a zsebembe, de annál értékesebb. Egy kis nyaklánc, amibe bele van írva a dátum, amikor születtem. Folyton csodálattal nézte a női magazinokban, hogy ez milyen csodálatos ajándék lehet már. Most pedig neki is lesz. Mindenki megkapja a tökéletes ajándékot. Vajon én nekem mi lesz az ajándékom?

Mert én csak egy dolgot szeretnék.

Srácok, nem vagyok meleg!- Larry Stylinson Befejezett-Where stories live. Discover now