5 heart

2.8K 214 15
                                    

Zene: Cheat Codes & Demi Lovato- No Promises

Június 5. Ma tartották a gyereknapot, mert az nem maradhat el, mivel ide elsőtől tizenkettedikig járhat az ember. És mi érett 17 és 18 évesek vagyunk, így persze, hogy vettünk trambulin jegyet. Nos, ezzel lehet csak a trambulinra menni. Viszont utána a puncs rám borult, Harry pedig kiborult...komolyan, nem tudtam, hogy képes verekedésbe keveredni. Oh, Te jézusom. Na, de nem fogok összezavarni mindent, menjünk sorban. Hát nem hiányozhat semmi, mielőtt 18 leszek.

- Köszönöööm.- mondtam a srácnak, akitől meg lehetett venni a trambulin jegyet. Már nekem is meg volt, szóval biztosan mindannyian bejuthattunk a gyerekeknek kitalált játékra.

Viszont hiába volt gyereknap, délig órák voltak. De nem a mi osztályunknak. Mivel ritka lusta társaság vagyunk, minden órán filmet néztünk így el is szállt az a pár óra. Aztán kezdődhetett a szórakozás. Kirakták a sok édességet, szendvicset, italt, de mi csak azt vártuk, hogy mikor állítják fel a trambulint.

-Te, Louis.- lökte meg a karomat Scott, mikor kettesben maradtunk.

- Mondjad, Te Scott.

- Szerinted...ez jó alkalom lenne neki bevallani?- kérdezte, nekem pedig egyből leesett, hogy miről beszél.

- TÖKÉLETES!- mondtam egyből.

- SHHHH!- csitított- És ha nem viszonozza?

- Akkor legalább egyszerűbb lesz túltenni magadat rajta.- amikor ezt kimondtam, olyan embertelen arckifejezést vett fel Scott, hogy rendesen megijedtem. Halál sápadt lett- De erre semmi esély, mert Ő is szeret téged, csak titkolja.- hadartam el.

Visszamentünk a többiekhez, miközben és Scott világfájdalmát csitítottam. A trambulin nem sokára készen volt. A nap erősen sütött le az udvarra, a beton pedig felmelegedett, így pedig csak jobban melegünk volt. Egyszerre hárman lehetett a trambulinra menni, ezért felosztottuk kis csapatunkat. Én, Harry és Jade, illet Zayn, Liam és Scott. És Niall negyediknek. Szóval szabályszegők leszünk.

Mikor először ráléptem, kicsit meginogtam, ezért Harry karjába kapaszkodtam. Aztán mikor megtaláltam az egyensúly érzésemet, akkor már magabiztosan kezdtem rajta a többiekkel ugrálni. Nevettünk, sokszor pedig magam alá fordult a bokám, de azért nagyon jól éreztem magam. Aztán jöttek Zayn-ék, mi pedig elmentünk inni valami, és itt kezdődtek a problémák.

Harry-be kapaszkodtam és úgy bicegtem, mert az egyik kis balesetemnél nagyon meghúztam valamit a bokámban és eléggé fájt. Jade odament az italos pulthoz, hogy töltsön nekünk abból az isteni puncsból, amit minden évben árulnak. Mivel Harry-hez igen közel álltam, azért szúrhattam pár ember szemét, akiket már eleje óta idegesítek, mert vele vagyok. Eléggé népszerű társaság vagyunk, Harry pedig általában senkivel sem bunkó, ezért mindenki azt reméli, hogy rajta keresztül bekerülhet hozzánk. Csak hogy ez nem lehetséges, de ha az is lenne, akkor is van egy akadály. Még pedig én.

- Sziasztok.- állt mellénk Justin, ezzel pedig eléggé megszakítva a beszélgetésünket- Hova mentek most majd?

- Hát...- gondolkodtam el- Szerintem csak a szekrényeknél leszünk, de először még összeszedjük Zayn-éket a trambulinról.- a kezében lévő pohárra pillantottam- Ja, és Jade mindjárt hozza nekünk a puncsot.

- Aha. Mondd, Harry.- fordult felé- Holnap nem érnél rá suli után? Elmehetnénk valahova. Van még pár haver, aki szívesen lógna veled.

- Bocs, de holnap Louis-t viszem el egy randira, szóval nekem teljesen képtelenség.- felelte. Akármennyire is igyekeztem visszatartani, elmosolyodtam.

- Te meg min mosolyogsz?- kérdezte hirtelen.

- Ja, semmi, csak...-

- Itt a puncs.- adta a kezünkbe Jade a poharakat- Justin? Ő meg mit csinál itt?- kérdezte teljesen figyelmen kívül hagyva, hogy ott áll.

- Éppen beszélgetni próbálok.- adta flegma hangsúllyal meg a választ- Szóval, ha megbocsátasz.

- Ühm, mindegy.- legyintett és órájára nézett- Liam-ék már biztos végeztek, szóval szerintem mehetünk.

- Oké. Szia Justin.- köszöntünk el, majd elindultunk az udvarra.

- Mocskos buzik...- halkan mondta, de én is hallottam, ahogy szerintem Harry is. Hát igen. Ez van, hogyha nem jön össze valami, amit nagyon akartál. Egyből szidni kezded, mintha mindig is utáltad volna.

- Tessék?- fordultam felé- Mit mondtál?

- Ugyan, semmit.- legyintett- Tudod Te azt.

- Mond, neked mi bajod?- kérdeztem normálisan, mert nem akartam veszekedni vele.

- Ch, nem értem Harry mit eszik rajtad.- dünnyögte, mire közelebb léptem hozzá.

- Louis!- szólt utánam Jade, de hiába.

- Őszintén neked ehhez mi közöd? Miért kell most is balhéznod?- kérdeztem tőle, mire megforgatta szemeit. Pedig azt utálom.

- Nem akarok balhézni, egyszerűen csak meg szeretném kapni a kérdésemre a választ. Vagy ha nem vagy valami nagy észlény, akkor megkérdezem mástól.- vonta fel szemöldökét, nekem pedig minden intés ellenére elegem lett belőle.

- Oh, megnyugtatlak, tudom a választ.- gúnyosan elmosolyodott- Én nem vagyok olyan, mint Te.- adtam meg neki, amit szeretett volna.

A következő pillanatban, a poharának összes tartalma az arcomban landolt. Belement a szemembe, így igyekeztem kitörölni onnan, hogy visszanyerjem látásomat. Amikor viszont végre ez megtörtént, csak annyit láttam, hogy Harry-t lerángatják Justin-ról, Jade pedig megfogja a karját és maga mellett tartja.

- Mi történt?- kérdeztem. A puncstól mindenem ragadt, a hajam csomós lett.

- Menjünk innen, vagy esküszöm, hogy olyat teszek, amit nagyon nem kéne...- morogta Harry egy olyan hangnemmel, amit eddig sosem hallottam tőle. Megfogta a kezemet, nem érdekelte, hogy ragacsos, majd Jade-el együtt kifele indultunk az udvarra.

A vállam fölött hátra néztem, Justin pedig feldagadt állal nézett utánunk, miközben nem valami szépet mutatott.

Srácok, nem vagyok meleg!- Larry Stylinson Befejezett-Where stories live. Discover now