1 gay

11.9K 439 175
                                    

Az első könyvben lehetnek hibák, nagyon az elején voltam még az írásnak, át sem olvastam mit gépeltem ide le. Ezért elnézést kérek . Illetve maga a sztori is kicsit gyerekesnek tűnhet, de tényleg kezdő voltam, és így visszaolvasva fhúha.. 13 éves én nagyon vadultam itt :,D
Nyugodtan olvassátok el valamelyik komolyabb hangvételű, azért már jobban megírt sztorimat is <3

- Oké oké. Ezt nézd! - mutatta ismét felém a telefonját, mire megráztam a fejemet.

- Nem Jade, nem hoz lázba egy pasi felsőteste. Nem vagyok meleg. - nevettem.

- Akkor ez a teszt rossz! - nem is vette figyelembe amit mondtam, csak sokadjára keresett egy "meleg vagy?,, tesztet.

Mosolyogva dőltem el a kosárhintában, miközben az égen lévő felhőket néztem. Valamelyiknek olyan alakja volt ,mint egy almának, valamelyiknek mint egy sárkánynak, valamelyiknek pedig, mint egy.. na inkább mindegy is.

- Ez! - mutogatta felém megint csak a telefonját. Barna szemei felcsillantak. Sötétbarna hajában lila tincsek virítottak és eléggé punk stílusa ellenére is lágy szívű volt.

- Jeeeeed. - becéztem őt. - Tudom, hogy mennyire támogatod a melegeket, de nem vagyok az. - mosolyogtam szórakozottan.

- Jó, akkor.. - nézett fel az égre. - Minek látod azt a felhőt? - mutatott felfele. És pont arra a pontra.

- Ugrókötél.

- Ne hülyéskedj a vak is látja, hogy az egy pénisz. - kiabálta, az egyik anyuka pedig odébb vitte a babakocsiját. Ugyan, egyszer az ő gyerekes is gimis lesz. 

- Rendben, bevallom én is annak látom. - tettem fel védekezve a kezeimet.

- Áhá! - tapsolt egyet diadalittas mosollyal az arcán.

- Nincs semmiféle áhá. - ráztam meg a fejemet, miközben előszedtem a nem rég vett hamburgeremet. - Ez semmit sem bizonyít. Ahogy mondtad a vak is látja, hogy mire hasonlít, nem csak én.

- Irritálsz. - "duzzogott".

- De még is velem lógsz. - kacsintottam mire tarkón vágott. Nevetve ettem meg a kajámat. Vagyis az egyik részét, a másikat kikönyörögte Jade.

Felszálltam a buszra és az ablakból integettem barátnőmnek. A fülesemet fülembe tettem, és azt kezdtem csinálni, amit mindig, mikor buszon vagyok. Bámultam a tájat és nem foglalkoztam senkivel.
Jade mániája az egész lmbtq+ közösség, ezért nem is volt még tizenhat éves kora ellenére csak egy barátja. A barátait mindig előbbre helyezi és ezt nem tudja a sok egoista elfogadni. Persze Jade-et sem érdekli, hogy mit gondolnak mások.
Most arra van rákattanva, hogy én meleg vagyok. Ami természetesen nem igaz. De azért nem tudom leállítani.
Két legjobb haverom van még a gay rajongómomon kívül. Zayn és Liam akik együtt a Ziam shippet alkotják. Bizony, bizony, ők járnak. Jade ébresztette őket rá, hogy szeretik egymást. Ez kivételesen nyilvánvaló volt.

Már a napsütés nem volt olyan erős így este fél nyolc fele, de egyáltalán nem volt rossz idő. Kertes házban lakunk. Szerencsére. A kertben van egy kis faház ami a mindenemet jelenti. Be van tök otthonosan rendezve és egyszerűen imádom. Mindig itt hallgatok zenét. Pont átlátni a szomszéd egyik szobájába, de itt már elég régóta nem lakik..

Ó.

Vagyis nem lakott sen

Lelassítottam lépteimen, a fülhallgatót kivettem a fülemből. Pár ember pakolta befele a cuccokat a szomszéd házba. Kezeimet tördelve néztem az eseményeket, majd az út közepén rájöttem, hogy odébb kellene menni. 
Közelebb mentem a házhoz és elkezdtem nézelődni. Úgy éreztem magam, mint egy kém mert a teherautó mögül nézelődtem. Amikor hangokat hallottam meg akartam indulni visszafele, de szembe találtam magamat egy sráccal.

- Oh, ühm jó estét.. vagyis szia. - kerestem a szavakat. Elmosolyodott. Ennek a srácnak gödröcskéi vannak!

- Szia. Harry Styles vagyok. - nyújtott kezet, én pedig először nem tudtam, hogy mit akar. Aztán leesett.

- Louis Tomlinson. - húztam el kínosan a számat, mire csak legyintett.

- Semmi baj, nekem is ilyen legtöbbször az első alkalmam. - elgondolkodott. -  Mármint a köszönésben! - tette gyorsan hozzá, én pedig nevetve bólintottam.

- Nos, ezek szerint szomszédok leszünk. - tettem kínosan a tarkómra a kezemet.

- Igen. Akkor majd még.. megismerkedünk meg ilyenek. Az apámmal és anyámmal vagyok itt. Gondolom át fogunk menni köszönni szóval..

- Várunk titeket. - biccentettem, majd megindultam.

Miért ilyen hamar? Hát fogalmam sincs, de ez tűnt a legésszerűbbnek. Nem tudom, de beparáztam. Mindenesetre felmegyek rendet rakni, mielőtt átjönnek és Harry feltéved a szobámba. Hogy miért tévedne fel oda? Mittudomén'. Viszont nem vagyok jó új emberekkel, ezért mit ne mondjak, lesz rendesen dolgom.

Srácok, nem vagyok meleg!- Larry Stylinson Befejezett-Where stories live. Discover now