1 heart

4K 235 57
                                    

Zene: Matt Terry- Sucker For You

Nagyot ásítottam, miközben nekidőltem a fának. Aztán mikor észrevettem, hogy hangyák mászkálnak rajta, kisebb sikoly mellett odébb álltam. Már 3 óra volt és nem értettem hol lehet az az agyhalott.

- Louh...!- a megszólítás irányába fordultam. Jade az oldalát fogta, mert szerintem idáig szaladt- Mennyit...mennyit késtem?

- Csak egy órát.- néztem rá szórakozottan. Miután kiheverte, hogy lefutotta a neki maratoni távot, végre normálisan kezdett beszélni.

- De még odaérünk?

- Harry akármeddig húzza szerintem az időt. - feleltem , miközben belé karoltam és elindultunk- Ha kell, akkor betör a vetítő terembe, hogy addig ne induljon a film, ameddig mi ott nem vagyunk.

- Eh, remélem.

Május 23.-a és már olyan meleg van, mint nyáron, de komolyan. Jövőre 11.-esek , nagy lovak leszünk, de szerintem semmiben sem fogunk változni. Apropó, utoljára új évkor halottatok felőlünk. Elmondom, hogy most mi a helyzet.

Majdnem mindannyian betöltöttük a 18-at, vagyis...én csak nyáron fogom. Csak Jade és Zayn  nem, Ők egy évvel fiatalabbak, így folyton le "tatáznak ,, minket.

Akkor kezdjük Jade-el. A punk lányból, mára már egy egész szivárvány lett. Olyan szinten keveri a színeket a ruháin, hogy sokszor azzal hülyülünk, hogy egy színtévesztő belehalna, ha meglátná. Továbbra sincs barátja, egyedülálló, szóval lehet érdeklődni. A hajában már egy konkrét meleg zászló van, de Őt ez teljesen lenyűgözi. Majdnem bukott matekból félévkor, így most Niall korrepetálja.

Zayn és Liam. A szerelmespár még mindig együtt, már második éve. Liam sokkal magasabb lett, még Zayn-nek a haja lesz már majdnem hogy olyan hosszú mint Harry-nek. Más nem olyan nagy neki, mint Harry-nek KHM felejtsük el és lépjünk tovább. Gondolkodnak azon, hogy összeköltöznek, csak mind a ketten anyuci kis fiai, szóval most igen nagy kétségek között állnak.

Niall együtt van valakivel, akit úgy hívnak, hogy kalória. Nem tudom, hogy milyen a kapcsolatuk, de Niall még így is olyan, mint egy faág. Ah, túl sok hülye hasonlatot használok, ugye? Mindenesetre a szöszinek voltak randi partnerei, de nem találta meg a számára tökéletest. Szurkolunk neki, csak valahogy nincsen szegénynek szerencséje, de majd talán a nyár hoz neki ez új szerelmet.

Scott. Hm mit is mondjak róla? Talán azt, hogy az új évi csók óta, teljesen bele zúgott Jade-be, de hónapok óta semmit nem mer tenni? Aha, azt hiszem ezzel tudnám most Őt a legjobban jellemezni. Nyáron viszont kierőszakolok belőle egy szerelmi vallomást, ha tetszik neki, ha nem. Huh, de szadista lettem. Ő most ki sem lát a szerelemből, és amennyire határozott volt, most annyira kis félős. Vagyis ha szerelméről van szó. És neki nagyon is bejön a szívárvány Jade.

És végül, de szívemben első sorban, Harry Imádomőt Styles. De komolyan. Soha életemben nem volt még olyan boldog, mint mellette. Amióta újra együtt vagyunk, minden a helyére kattant. Mivel a szomszédom, akármikor tudok nála aludni, vagy Ő nálam, és amikor csak tényleg kettesben akarunk lenni, akkor ott van a faház, amit még mindig imádok, nem számít, hogy 18 leszek. Tavaszi szünetben felturbóztuk, így került bele egy kihúzhatós kanapé és meg lett erősítve az egész.

Na, de vissza oda, hogy késésben voltunk arról a filmről, amit már év eleje óta reklámoznak, és mi azóta meg akarjuk nézni.

- Menj már odébb!- lökött félre valakit Jade, én pedig nem győzte, bocsánatot kérni. Nem is vettünk semmit a büfében, már mentünk is a terembe, ahol még csak előzetesek mentek.

De mivel sötét volt, alig láttunk valamit, és átmászni vagy 10 emberen, nem tartozik a kedvenc dolgaim közé. Arról ne is beszéljünk, hogy Jade véletlenül beleült egy öreg néni ölébe. Oops. Amikor pedig megláttam Niall rikító szőke tincseit, megnyugodtam. És persze, hogy pont ekkor buktam fel valamibe (vagy valakibe) és egyenesen valakire estem.

- Lou, édesem, ne itt.- kacsintott. Zöld szemeiben megcsillantak a fények, én pedig feltápászkodtam róla és leültem mellé. Duzzogva összefontam a karjaimat magam elé, de amikor M&M's-el kínált, inkább megenyhültem. Túl édes.

Mármint...a csoki is.

De én Harry-ről beszéltem.

A film közben Niall HÁROMSZOR ment ki mosdóba, ezért folyton átmászott rajtunk, de legalább ameddig Ő kint volt, mi loptunk a kajájából. Fantasztikus volt, de komolyan.

Srácok, nem vagyok meleg!- Larry Stylinson Befejezett-Where stories live. Discover now