18 heart

2.4K 189 354
                                    

Louis:

Kissé magamba csüggedve ültem a kanapénkon. Zayn és Liam szakítása járt a fejemben. Sajnáltam őket , de meg volt bennem a félelem, hogy velem és Harry-vel is ez történik. Tudom, hogy egyszer már eljátszottuk az egymásnak elérhetetlent, és nem akarom még egyszer. Csak vele akarok lenni. Ennyi.

- Igazából a husi kicsit megégett, de a püré még nem akar elfolyni a tányérról.- jött be a vacsival az  emlegetett göndör. Leült mellém és egyből megérezte, hogy baj van- Ha most nem ismernélek, akkor azt mondanám, hogy a főztömtől ijedtél meg.- mondta, mire halkan felnevettem.

- Csak félek.- döntöttem fejemet a vállára- Nem akarok veled szakítani.- Harry sóhajtott egyet.

- Megnyugtatlak, én sem veled.- nem szólaltam meg, mire megsimította az arcomat, majd kezei közé vette- Louis, ne legyél már hülye.- rázta meg a fejét- Mióta Te az életemben vagy, egyetlen más gondolatom sincsen, csak Te. Soha nem akarlak elhagyni, nem érdekel mi történik körülöttünk. Ha kell, akkor...akkor az utolsó szívdobbanásom is tiéd, csakhogy pár pillanattal tovább élhess.-  hálásan elmosolyodtam és szerintem fogalma sem volt, hogy nekem mennyit jelentettek ezek a szavak. 

Sikeresen elaludtunk a kanapén, fel sem avattuk még az új ágyat. Mármint...alvással, ti perverzek. Szóval reggel az egyik tányéron ébredtem fel, még Harry feje az ölembe volt hajtva. Ásítottam egyet, majd óvatosan felkeltem és szerencsémre nem ébresztettem fel Őt. A hajam ezer felé állt, az órára nézve pedig elszörnyedtem. Már tizenegy óra volt, pedig nem szoktam eddig aludni. A mobilomon már volt három nem fogadott hívás Jade-től, én pedig visszahívtam Őt. Bele sem tudtam szólni, Ő már kezdte is.

- Hát luxus visszahívni egyetlen, drága barátnődet?- kérdezte túldramatizálva, mire felnevettem.

- Nem kell lenézőnek lenni, szerintem volt mit csinálnotok Scott-al.- váltottam perverze, ahogy Ő tette, mikor Harry még csak pár napja lakott nálunk tavaly. 

- Louis Tomlinson Styles.- fogadjunk, hogy az esküvőnket is megtervezte már ebből a névből ítélve- Ne humorizálj itt nekem. Egyébként pedig most egy tényleg elég nagy dolog miatt hívtalak.

- Hallgatlak.- vettem ki közben a tejet a hűtőből- De ugye legális?

- Szóval.- hagyta figyelmen kívül amit kérdeztem- Apának új kocsija van. 

- Neeee, tudom mit akarsz.- szakítottam egyből félbe- Nem ismerős neked ez a történt körülbelül olyan három évvel ez előttről?

- Akkor sem én voltam a hibás, hanem az eső.- szált egyből vitába- Honnan kellett volna tudnom, hogyan kell elindítani az ablaktörlőt? Az pedig végképp nem miattam volt, hogy letört. És most amúgy is vigyáznék. És vagy harminc fok van, nem esik az eső. Kéne már jogsi.

- És így akarsz felkészülni? - valamennyire igaza van. Lehet a nyáron el kéne kezdenem készülni nekem is erre a jogosítvány ügyre- De tudod, hogy benne vagyok.

- Minden oké lesz. Siess! Nem várok örökre, és ne  akard, hogy érted menjek!- "fenyegetett" meg.

- Jézusom, ne is!- nyomtam ki röhögve a telefont.

Írtam Harry-nek egy üzenetet, hogy nem szöktem el tőle, csak Jade-hez mentem. Kint tényleg nagyon meleg volt, azt hittem leolvad rólam a póló. A napszemüvegemet feltettem a fejemre, mikor megláttam a fénylő, teljesen új kocsi mellett álló Jade-et. 
Odaérve hozzá megöleltem.

- Apud tud erről?- kérdeztem a kocsira mutatva , mire csak legyintett egyet.

- Legyen annyi elég, hogy biztosan nem ellenkezne a kipróbálás ellen.- vonta meg a vállát- Na, szálljunk be. Szerintem még Ő sem ült benne.

Srácok, nem vagyok meleg!- Larry Stylinson Befejezett-Where stories live. Discover now