Louis:
Az ajkaim maguktól mondták a szavakat tegnap, és nem tudtak ellene tenni, mikor Harry ajkai, annyira pontosan passzoltak rájuk. Minden egyes kis kifogásom, elúszott, mikor megcsókolt. Továbbra sem nagyon merem bevallani bárkinek is, hogy mi a szexuális beállítottságom. Egyszerűen félek. Túlságosan jól tudom, hogy milyen, mikor kinéznek mindenhonnan. Elvannak veled, de mivel a saját nemedet szereted, így valahogy egy alsóbb szintre helyeznek.
Zene: Ariana Grande: Thinking Bout You
Miután kikeltünk az ágyból, beállt a kínos csend, amikor mind a ketten, csak szó nélkül csinálgatjuk a reggeli rutinunkat. Egy idő után annyira belefeledkeztem a gondolataimba, hogy Harry jelenléte fel sem tűnt. Mi is van most akkor köztünk? Erre tudnom kén a választ, hiszen tegnap még oly' annyira hevesen jöttek a szerelmi vallomások a számra, most pedig egy árva szót sem tudok kinyögni. Egymásnak háttal álltunk. Én pakoltam a könyveim, Ő pedig a fotel szerű kanapéban rakott rendet az összegyűrt ágyhuzat miatt. Fogadok, hogy Ő sem, egyszer sem fordult felém. Ahogy én sem felé, abban a 15 percben ameddig pakolásztunk. De ennek a 15 percnek a 12. percében, mind ketten egymásra néztünk, majd tekintetünk, ugyan úgy külön irányba terelődött, viszont ne annyira hamar, hogy ne fedezzék fel azt: mind két fél arcára mosoly szökött.
A tollammal ütögettem a szám szélét, miközben igyekeztem ugyan azt az unott arckifejezést tartani, amit eddig is. A mellettem ülő Jade, viszont nem hagyta abba a fürkészésemet. Tud valamit. De remélem semmi olyat, amivel talán még én sem vagyok tisztában.
- Megnyerted a lottót vagy minek örülsz ennyire? Ez esetben viszont felezünk.- mondta, mire egyből felnevettem egy kicsit hangosabban. Leplezni sem tudtam volna, hogy minden megváltozott, csupán egy fél nap leforgása alatt. Megtámaszkodtam az asztalon, kezemmel fejemet tartva, majd mint egy tini lány, elkezdtem felfele bámulni, a tábla fölé, levakarhatatlanul álmodozó tekintettel. Nem tudom irányítani a gondolataimat.
- Nem nyertem semmit.- feleltem vállat vonva, egyre jobban dobolva a lábammal.
- Akkor...megvan! Kiskutya van a zsebedben!- folytatta Jade.
- Nem talált.- pattogtattam már a tollamat is.
- Louis, ha magánkoncertet szeretnél tartani, azt ne itt fizikán.- szólt szórakozottan a tanár, mire észbe kaptam, és gondolatmenetemet meg sem szakítva hagytam abba mindent, miközben mosolyogva dőltem hátra a széken.
Az emlékek átjárták minden egyes kis testrészemet, a hasam pedig bizseregni kezdett. Már majdnem leszédültem a székről, miközben újra és újra éreztem ajkaimon a tegnapi csókot. Karjaimat magam köré fontam aztán kómás tekintettel néztem a mellettem ülő lányra. Nagy szemekkel meredt rám, aztán mikor percre pontosan megszólalt a csengő, egyszerűen felpattant mellőlem. Nemsoká Zayn-el, és Liam-el az oldalán jött vissza.
- Szóval? Kupak tanács?- kérdezte Zayn, miközben tekintete köztem és Jade között cikázott.
- Ugyan srácok, nem vagyok meleg!- néztem rájuk. Jade a vállamra tette a kezét, a többiek pedig érdeklődve néztek.
- De az vagy.- mondta teljesen természetesen , én pedig megláttam az egész "baj" okozóját.
Olyan nyugodtan sétált be a terembe, ahogy egy ebbe az osztályba járó sem szokott. Vajon ha rákötnénk egy szívmonitort, és látnánk a szívverésének a gyorsaságát, akkor is ilyen nyugodtnak titulálnánk? Jade, Liam és Zayn leesett állal néztek hol rám, hol rá. Felkeltem, majd kikerülve Őket, leszögdeltem a lépcsőn, végig mentem a kis részen, aztán Harry karjaiba ugrottam, aki megforgatott engem a levegőben, de mivel kiváló az egyensúlya, hamar vágódtunk el a földön. Nevetve feküdtem a mellkasán, mindenki szeme láttára, aztán kicsit feljebb könyököltem, hogy szemébe nézhessek.
- Azt hiszem mondhatom, hogy szó szerint beléd estem.- mosolyogtam rá elvarázsolva.
- Zuhantál, kicsim.- javított ki, majd Ő is feljebb támaszkodott, hogy...
Véglegesen megszakadt minden kapcsolatom. Amit eddig nem láttam, most hirtelen mind ott volt előttem, és integetett, hogy: Hey, Louis, hogyan nem láttad eddig ezt a srácot? A lélegzetem valahol nagyon el akadhatott, mert már szinte szorított a mellkasom. Harry ágyékára ültem, Ő pedig félig felült, majd pár centivel az arcom előtt ledermedt.
- Megcsókolsz vagy megvárod még Jade előveszi a kameráját?- kérdeztem tőle.
- Már késő...- hallottam meg a ship roham előtt álló lány hangját.
- Akkor...- hallkan felnevettem, majd belemarkoltam a világ legpuhább tincseibe és én húztam oda magamhoz. Első nyilvános csókunkat, így éltük hát át.
YOU ARE READING
Srácok, nem vagyok meleg!- Larry Stylinson Befejezett-
RomanceA világ egyik legnagyobb hazugsága. - Ugyan srácok, nem vagyok meleg! - néztem rájuk. Jade a vállamra tette a kezét a többiek pedig érdeklődve néztek. - De az vagy. - mondta teljesen természetesen, én pedig megláttam az egész "baj" okozóját. Helyesí...