14 heart

2.2K 178 44
                                    

One Direction- No Control 

- Én ide be nem megyek!- nézett ki Niall az ablakon a bejárat felé, ahol fogalmazzunk úgy, hogy nem kevesen voltak. 

- De-de.- bólogatott Zayn- Minden rendben srácok, buli van!- tapsolt párat, hogy lelkesítsen minket- Na, szedjük ki a bőröndöket és akkor irány a pénztár.

Meg voltak a cuccok, ami azt jelentette, hogy mehettünk is be. Harry szorosan maga mellett tartott, amit nem is nagyon bántam, mert valaki simán elsodort volna. 
Odaadtuk a jegyeket aztán béreltünk három sátrat és indultunk tovább a tömeggel. Elvergődtük magunkat a sátrakig, amik egy nagyobb tisztáson voltak, így szerencsére ott szellősebben lehettünk.

- Harry és Louis, Jade, Scott és Niall , én és Zayn.- mondta Liam a nyilvánvalót. Egyébként vicces volt, hogy máskor egy kis ágyban elférünk, most meg három sátor kellett. Szinglik és párok, lehet ez volt az indok. 

A sátrak tiszták voltak, ez már egy jó pont. Messzebbről lehetett hallani az éppen zajló koncert hangjait, de az előadót azt nem ismertem. A bőröndöket betettük a sátrakba, amikről már lekerült a kis jelzés, így jelezve, hogy foglaltak. Előkerestem a napszemüvegemet és megbeszéltük, hogy mielőtt indulunk körül nézni, egy picit pihenünk még itt. Ezért hát beültünk Harry-vel a cuccok mellé, majd elkezdtük szemlélni, hogy mit is hoztunk.

- Neked minek ide gombostű?- kérdezte furcsán a kis tasakra mutatva.

- Öhm, igazából szerintem azt csak véletlenül hoztam el, de inkább hagyjuk.- vettem ki a kezéből, Ő pedig felnevetett- Hoztál naptejet?- érdeklődtem és azt nem tettem hozzá, hogy én nem pakoltam ilyesmit be.

- Persze , kettőt is.- vette elő őket- Nem tudom ismered-e Őt, de a barátom kicsit  figyelmetlen, elképzelhetően nem hozott.- mondta mosolyogva, én pedig zavartan lesütöttem a szemeimet- De nyugi. Attól szeretem Őt.- lopott egy kósza csókot, amit én kevésnek találtam, ezért ajkai után hajoltam.

Ledöntöttem Őt a földre, majd fölé hajoltam és úgy vettem birtokba azokat a hívogató pirosságokat.  Kezei hamar a derekamon kötöttek ki, nekem pedig göndör fürtjeibe tévedtek ujjaim. Teljesen megfeledkeztem arról, hogy egy fesztiválon vagyunk, nem pedig otthon. De ameddig Ő ott volt velem, addig egy cseppet sem érdekelt. Lehet éppen ez vette el ennyire az eszemet és lettem kicsit...hogy is mondjam. Szexuálisan kívánós Harry-re. 

- Lou, kicsim.- tolt el óvatosan magától - Hagyjuk abba, vagy nem bírunk itt leállni.- harapta be ajkait. 

- Hazzy...- kezdtem nyöszörögni, majd apró puszikkal hintettem be a nyakát, aztán kicsit meg is szívtam az érzékeny bőrt. Édesen felnyögött, ami engem csak jobban lázba hozott.

Megőrjít Ő, a nyár, ez a hangulat, a zene... Nem tudom magamat irányítani. Ágyékára ültem, Ő pedig közelebb nyomta magát hozzám. De imádom az illatát. Visszatértem ajkaira és nem egyszer fordult elő, hogy belemosolyogtunk a csókba. 

- Srá...- bújt be mindenféle előrejelzés nélkül Niall, majd olyan gyorsan ki is ment- Nem akarok zavarni, csak akkor jöttök?- kérdezte kicsit zavartan. Harry-vel egymásra néztünk, majd mindketten felnevettünk.

Rendbe szedtünk magunkat, aztán kiléptünk a többiekhez, akik már teljes nyári kollekcióban ott álltak előttünk. Niall csak szórakozottan nézett ránk, Ő látta mit csináltuk. Harry nyakán ott volt a szívásnyom, ami Jade-nek egyből feltűnt és perverzen elmosolyodott. Mellé léptem és inkább lecsittegtem.
Eléggé kajásak voltunk már, ezért elindultunk nézni valami ennivalót a büféknél. Vettünk három hamburgert, ké hot dog-ot és két melegszendvicset, ezek mellé pedig vizet és üdítőt is egyaránt. Hát ja, elég nagy társaságot alkottunk, az nem kétség. Alig találtunk szabad asztalt, de végül csak boldogultunk. 

- Louis, eljössz velem majd fagyasztott gyümölcsöt venni? - kérdezte Jade, mire persze igennel válaszoltam még akkor is, ha fogalmam nem volt róla, hogy milyen lehet a fagyasztott gyümölcs. 

- Este lesz egy koncert, amire Liam én és Harry szerintem mindeképpen megyünk.- mondta Scott- Ti el lesztek addig?

- Aha.- mondta Niall és mi is bólintottunk- Oké, akkor legkésőbb tizenegykor a sátraknál tali és mindenkinél legyen mobil.

Szóval kajálás után, ők hárman elmentek kicsit körül kérdezni, hogy mikor is lesz a koncert, én elmentem Jade-el (és Zayn és Niall is csatlakozott) fagyasztott gyümölcsöt venni, ami mint kiderült nagyon is finom, ezért miközben a focizó fiatalokat néztük, még vagy kétszer visszamentünk ilyen finomságot venni. Niall hármat is megevett, Zayn pedig négyet. Ritka pillanat, mikor valaki többet eszik a szöszinél. Közben sokat nevettünk és Jade kommentálni kezdte a barátságos focimeccset, így akik körülöttünk voltak és értették a nyelvet, jót szórakoztak. Niall nyakába például beleborult a sör, és a csajszi aki véletlenül csinálta, nem győzött tőle bocsánatot kérni. Niall persze nem haragudott, de végül beleegyezett abba, hogy vegyen neki valami italt kárpótlásul. Így Niall a pulthoz ment és úgy láttuk elég jól el van az új barátjával, így mi tovább indultunk nézelődni. Minden jól is ment egy darabig.

Aztán minden hatalmas fordulatot vett, és nem is ez volt a legrosszabb.

Srácok, nem vagyok meleg!- Larry Stylinson Befejezett-Where stories live. Discover now