4 gay

5.8K 374 55
                                    

- Hogy mondtad? - nézett rám meglepetten. Elnevettem magamat.

- Csak egy hülye ötlet volt, nemde? - tártam szét a karjaimat. Harry hihetetlenül elmosolyodott, majd megrázta a fejét.

- Komolyan gondoltam.

- Akkor állok elébe az új dolgoknak. Egyszer úgy is lesz csajom. - túrtam a hajamba, és ekkor esett le, hogy úgy nézek ki, mint egy pornószínész. Ha Jade ezt megtudná, nem tudom meddig hallgathatnám őt. 

- Lehetnék én is a csajod. - lépett közelebb. Felvont szemöldökkel néztem rá, és teljes egészében végig mértem.

- Nem vagyok meleg. - emlékeztettem, mire megforgatta szemeit.

- Egyszer úgyis én leszek aki alatt nyögdécselsz majd. - mondta játékosan.

- Álmodozz csak.

Megragadta a derekamat, és nekilökött a falnak. A fejem koppant egy aprót, de most ez a fájdalom volt a legelhanyagolhatóbb. Baszki.. olyan forró ennek a srácnak a bőre. Nyakamra hajolt, és máris megéreztem nyelvét az érzékeny részen. Erősen ajkaimba haraptam, hogy még csak véletlenül se adjak ki hangot, de amikor megéreztem, hogy kis köröket rajzolgat a nyakamra, nyögtem egyet. Harry elmosolyodott s bőrömön éreztem sóhaját. Kezével egyre rosszabb helyekre kezdett elkalandozni, mire eltoltam őt magamtól.

- Most állj le. - néztem rá. - Kibaszottul nem vagyok meleg, egyszerűen érdekelt, hogy milyen. De semmit több.  Nem lesz semmi több. És ez nekem nem is jelent semmit. Nem vagyok meleg.

- Nem untad már meg ezt a "nem vagyok meleg" dumát?. - kérdezte. Kezdem komolyan azt hitti, hogy hiba volt ennyire nyitottnak lennem feléd.. - húzta el a száját, majd hátat fordított nekem és elindult kifele, mire egyből utána mentem. 

Igazából semmit sem tudtam mondani, csak lesokkoltan siettem utána. Mikor meglátta, hogy jövök, visszalökött.

- Normális vagy? - kérdezte szórakozottan. - Nézz már magadra! - nevetett fel, mire homlokomra csaptam.

- Várj itt! - szóltam rá és már mentem is fel rendbe szedni magamat. Lehet bólintott, nem láttam tisztán.

Hajamat nagyjából elrendeztem és letöröltem magamat. Felvettem egy pólót és basszus.. Harry szívásai, ott voltak a nyakamon, még a többi, üveg által ejtett kis folt már eltűnt. Nem gondoltam én ezt át.
Lábamat szinte kitörtem, úgy rohantam le oda, ahol Harry-t hagytam, de ő neki már nyoma sem volt ott.

- Anya! Harry? - láttam meg anyumat, aki éppen az edényeket mosogatta.

- Már elmentek. - mosolygott - Miért?

-  A francba! - szitkozódtam halkan. - Mindjárt jövök! - rohantam ki az ajtón, és csak reménykedni tudtam, hogy nem látta meg a pici foltokat a nyakamon.

Harry:

Sóhajtottam egyet a kis folyosón részen állva, mikor Louis felrohant a szobájába. Annyira hihetetlen. Ez a srác pont olyan, akibe egy csapásra beleszeretnék. És ez így is van. Az a kisfiús csillogás a szemében, a nevetése, ahogy néz, mikor ideges. És amikor megengedte nekem, hogy azt tegyem amit, akkor elkezdtem reménykedni. Viszont tényleg nem meleg. Inkább mondanám talán kíváncsinak.
Elmosolyodtam és elindultam lefele, miközben dobtam egy üzenetet Niall-nek, hogy mindenképpen találkoznunk kell a szokásos helyen.

- Mehetünk kicsim? - kérdezte anya, mire bólintottam. Egyébként Johanna nagyon kedves és vidám. Megkedveltem.
A fia pedig.. hihetetlenül édes.


Srácok, nem vagyok meleg!- Larry Stylinson Befejezett-Where stories live. Discover now