Kriss Kross Amsterdam- Whenever
Mit csinál hét teljesen nem normális diák a suli utolsó napja után, este hétkor? Biztosan arra tippeltek, hogy buliznak, alkoholt isznak ezerrel...aha, persze. De mi nem a tipikusak vagyunk.
- Úristen, Te hülye, rám öntöd az egészet!- ugrott odébb Jade sikítozva, mikor Liam felé lendítette a poharát- Liam, megverlek!- csapdosott a kezével.
- Whooo, cica harc.- tapsolt Zayn, mire a barátja és Jade is érdekesen pillantgattak felé- Ja, semmi. Nem hallottatok semmit.- ivott bele az almalevébe. Scott ezt az egészet le videózta, a háttérben pedig biztosan csak az hallatszik, ahogyan fuldokolva nevetek, Niall pedig valamit evett. Apropó annyira röhögtem, hogy már az orromon jön ki a narancslé.
Harry a hátamat ütögette, mert komolyan megfordult a fejében, hogy mindjárt megfulladok ott mellette, de nehezére esett nem kiröhögni szerintem. A rádióban éppen mondták, hogy mennyire jó idő várható a következő hetekben, aztán valami teljesen random zene indult el, de mindegy volt.
- Te, Louis.- nézett rém Zayn, mert lehet megunta nézni, ahogy Liam-ék egymást dobálják fűvel- Hogyan fogunk heten elférni a faházban?
- Nos, ez egy igen jó kérdés. - játszottam a komolyat- A válaszom pedig: ötletem sincsen, kedves barátom, de mivel én vagyok a legnagyobb, majd összehúzom magam.- röhögve kezdtük egymást lökdösni, de akkorát lökött rajtam hirtelen, hogy leborultam a farönkről, amin ültem, aztán a földön elterülve néztem fel az égre, miközben tovább nevettem. Kell ennél jobb nyár kezdet?
Jade mint jó barát egyből mellém ugrott és ledőlt mellettem. Követte Őt Liam, Harry, Zayn, Niall,majd Scott is. Ott feküdtünk a földön, miközben a felhőket bámultuk. Jade-el egymásra mosolyogtunk, ahogyan eszünkbe jutott a tavalyi nyár utolsó napja, mikor még a kosárhintában bámultuk a felhőket és meleg vagy-e? teszteket csináltatott velem
- Elhiszitek, hogy nem sokára külön utakon fogunk tovább menni?- szólalt meg Liam.
- Nem hiszem, hogy arra sor kerül. - mondtam, és a többiek is egyet értettek.
- Ígéritek?- kérdezte.
- Ígérjük.- mondtuk egyszerre.
Nem sokáig maradtunk ilyen lelkizősek és nyugodtak. Jade rágördült Liam-re, majd folytatni kezdték az előbb elkezdett csatájukat. Zayn Harry-t kezdte egyre érdekesebb kérdésekkel zaklatni( ekkor Niall fulladozott) , még a hátára feküdt és az eget nézte, mintha a világ legkomolyabb beszélgetése folyna le éppen. Scott röhögve fetrengett a földön, én pedig csak ugyan olyan pózban mosolyogtam a semmin. Hiszen az annyira jó, nem?
11 óra fele végre bementünk a faházba. A kanapét széthúztam, szóval azzal nem kellett bajlódni. Ott volt a gépem, hogy majd filmet nézzünk. Mindenki pólóban és rövid vagy háromnegyedes nadrágban volt éppen azon, hogy ne süljön meg ezen a forró nyári estén.
- Stip stop széle!- mondta egyszerre Scott és Jade, majd összenevettek.
- Másik szél!- Liam és Zayn.
- Közép, juhúú...- mondtam "lelkesen", Harry pedig átkarolt.
- Én meg ahol hely.- mondta végül Niall.
- Nyugi, úgy is közel alszunk egymáshoz.- mosolyodott el, én pedig beharaptam ajkaimat. Szerintem Zayn-ék is értettek és sokat tudóan egymásra néztek.
- Szinglikre is gondolni.- mondta Jade, Scott pedig bólogatott. Oh, ha Jad tudná, hogyha valaki , akit nem akarok nevén nevezni, de Scott, elég bátor lenne, akkor már rég nem lenne szingli.
- Oké, oké.- nevettünk.
Egészen hajnali egyig fel voltunk és horrort néztünk. Összebújva nem is volt olyan ijesztő. Igaz szerintem átrendezték a belső szerveimet a többiek sokszor, de azért fantasztikusan éreztem magam ezekkel az idiótákkal.
Reggel pedig...fhuu. Én szó szerint Harry-n feküdtem, aki szerintem plüssnek hitt, mert úgy ölelt magához. Zayn teljesen a kanapé oldalának passzírozta Liam-et, akinek a lába volt Z feje mellett. Jade is megfordult ugyan így, Scott pedig a lábain aludt. Niall pedig egy külön világ volt az alvásban. Az pedig már más kérdés, hogy ezt, hogy csináltuk. Azt hiszem tényleg örökre megmarad ez a csapat. Nem is engedem el őket.
Soha.
Ha már itthon kell lenni karanténban, igyekszem főleg ezt a sztorit megírni ilyen úgymond ösztönzősnek, hogy ilyen lesz a nyara mindenkinek, mert kitartunk <33 Miden oké lesz, csak fogjuk fel vidáman a helyzetet, oké? Nevessetek, beszéljetek neten a barátaitokkal és élvezzétek továbbra is az életet, még akkor is, ha most kicsit bent kell lenni. És vigyázzatok magatokra <333
All the love xx
YOU ARE READING
Srácok, nem vagyok meleg!- Larry Stylinson Befejezett-
RomanceA világ egyik legnagyobb hazugsága. - Ugyan srácok, nem vagyok meleg! - néztem rájuk. Jade a vállamra tette a kezét a többiek pedig érdeklődve néztek. - De az vagy. - mondta teljesen természetesen, én pedig megláttam az egész "baj" okozóját. Helyesí...