Zene: One Direction- 18
December 31.-e este 23:23 perc. Mindig szoktam kívánni ilyenkor. De most nem tudtam mit. A szerelmem ölében feküdtem, miközben filmeztünk a barátainkkal és nevettünk. Nekem ennél semmi sem kell több.
- Az. Ott. Közelebb. Fog. Jönni.- mutatott a képernyőre Liam és magára húzta a takarót.
- Aj, olyan beszari vagy.- Jade ezen jól szórakozott, mert neki ezek a démonos filmek, olyanok mint a vígjátékok.
- Shh már nem hallok semmit!- hunyorítottam a képernyőre, hátha le tudom olvasni a szavakat a szereplők szájáról.
- Valaki? Valaki csokit?- kínálta Niall ennivalóját.
- Én!!- csapott le rá Scott.
- Ne is mond, olyan hideg volt.- beszélgetett Zayn...
- Én azt hittem megfagyok.- Harry-vel. Miért is ne, egyedül én akartam nézni a filmet. De legalább az kiengesztelt, hogy Hazza végig a hajamat birizgálta.
Annyira jó érzés volt újra megcsókolni Őt. Újra vele lenni minden percben, érezni, hogy az övé vagyok, Ő pedig az enyém. Ez nekem már nagyon hiányzott. Sosem kellett volna szakítanunk, csak rosszkor akadtunk ki mind a ketten. De talán ez a szakítás kellett ahhoz, hogy erősebb legyen a kapcsolatunk. Mert ha igen, akkor egyáltalán nem bánom.
Már háromnegyed volt, így kimentünk a konyhába, hogy valahogyan felbontsuk a pezsgőt. Anya úgy hagyott minket itthon (átment Harry apjához, hogy kicsit felvidítsa. és nem rosszra gondolni), hogy nem iszunk sokat. Habár itt van Niall, szóval tudja, hogy inkább enni fogunk.
- Na, ki tud pezsgőt bontani?- kérdezte Jade ránk nézve, merthogy a fiúk majd biztos profik, de nem vagyunk valami nagy alkoholisták, ezért azt sem tudtuk egy sört hogy kell normálisan kinyitni, nemhogy egy pezsgőt.
- Zayn?- nézett Scott az említettre, aki kissé bizonytalanul és halál sápadtan ugyan, de bólintott.
Megfogta a pezsgősüveg nyakát, majd elfordította tőlünk. Mintha tudta volna, hogy kiütheti a szemünket. Harry mellé léptem és a vállának dőlve figyeltem, hogy az egyik legjobb barátom mit össze szerencsétlenkédeskedik .
- Akkor nyitom!- jelentette be.
- Gondoltuk.- jelezte Liam, hogy tudjuk mit akar csinálni.
Olyan hirtelen pattintotta ki a dugót, hogy az nekipattant a lámpának, amit olyan szépen kitört, hogy az már mesébe illő volt. Koromsötét lett a konyhában és csak igyekeztük kitalálni, hogy ki kicsoda, viszont semmi baj nem volt, mert...röhögni kezdtünk, de annyira, hogy Scott még le is fejelte Niall-t. Egy telefonnal világítva töltöttünk a poharakba, majd szétosztottuk őket. Pont kellő ideig vacakoltunk, mert 23:58 volt.
- Hé, mi lenne ha éjfélkor mindenki megcsókolna valakit?- vetette fel az ötletet Harry, egyenesen rám nézve, mire elmosolyodtam.
- Okééé.- bólintott Scott- Te Louis-t, én mondjuk Jade-et,- az említett nagyokat pislogva nézett a fiúra- Liam Zayn-t és Niall...- a szöszi teljesen el volt foglalva a csirkével, ami még karácsonyról maradt, szóval Scott csak mosolyogva magához húzta- Ő pedig ezt a csinos kis pipit.- nevetve helyeseltem az ötletet.
59 volt.
- Tudod mire jöttem rá?- kérdeztem Harry-t, karjaimat a nyaka köré fonva.
- 10!
- Na, mire?- tette kezeit a derekamra.
-9!
- Tudod mindig mondtuk egymásnak, hogy "utállak,,.- emlékeztettem.
- 8!
- Hogyan is felejthetném el?- pimaszkodott.
- 7!
- Szóval szerintem...
-6
- Ameddig nem voltunk együtt, addig mindig...- kerestem a szavakat.
-5!
- Az utálakokkal mondtuk, hogy szeretlek.- fejezte be helyettem.
- 4!
- Igen. De most már nem kell így. Bizony nem.- mosolyogtam.
-3!
- Mert most már ki lehet mondani.- bólintott.
-2!
- Szeretlek.- suttogtam.
-1!
- Szeretlek.- suttogta.
- BOLDOG ÚJ ÉVET!- tapsoltak a többiek és gondolom, hogy azt tették, azzal akit mondtunk.
De én ezt már nem láttam. Csak annyi maradt meg, hogy Harry karjai közt vagyok, még ajkaink egymáson, mintha mindig is így kellett volna lennie. A szívem ezerrel dobog most is, ez sosem fog változni. Nálunk kezdődött a szerelmünk és nálunk is jött helyre. És van egy új évi fogadalmam is:
Sosem fogom elengedni Harry-t.
Első könyv vége 💜
Csak egy átlagos történetet akartam pár tiniről, akik azokat csináljak, mint a hétköznapi, velük egykorú emberek : nevetnek, hülyéskedek, emlékeznek, szerelembe esnek. Remélem sikerült valamennyire maradandót alkotni, és elnyertem ezt az egyszerű feeling dolgot 💜💜
Nagyon köszönöm a figyelmet!💜🏳️🌈
All the love xx
(lapozz a második könyvért 😉)
YOU ARE READING
Srácok, nem vagyok meleg!- Larry Stylinson Befejezett-
RomanceA világ egyik legnagyobb hazugsága. - Ugyan srácok, nem vagyok meleg! - néztem rájuk. Jade a vállamra tette a kezét a többiek pedig érdeklődve néztek. - De az vagy. - mondta teljesen természetesen, én pedig megláttam az egész "baj" okozóját. Helyesí...