13 heart

2.3K 187 32
                                    

Hailee Steinfeld- Capital Letters

Holnap van hétfő, ami egyenlő azzal, hogy indulunk a fesztiválra. Szombat reggel jövünk haza, szóval bő öt napot leszünk ott. Igazából még mindig kétes érzelmeim vannak vele kapcsolatban, de igyekszem pozitív maradni. Végülis zene, finom kaják és italok, szórakozás...csupa jó dolog.
Ki hitte volna, hogy egy kapcsolat fogja bánni? Na, de ez még odébb van.



- Harry!- kiáltottam el magamat. Pár pillanat múlva megjelent az ajtóban az említett személy és felvont szemöldökkel várta, hogy mit akarok mondani- Hát...beejtettem a mosógép mögé a fogkefém és nem ér be a karom...- mondtam halkan, mire felnevetett.

- Én kicsi Lou-m.- került ki, majd könnyedén nyúlt be a gép mögé és vette ki a keresett tárgyat.

- Csak emlékeztetni szeretnélek,- vettem ki a kezéből a fogkefét- hogy Te nagyon szereted ezt az alacsony hülyét.- néztem rá duzzogva, mire édesen elmosolyodott, majd nyomott egy puszit a fejemre.

- Az nem kifejezés. Ő a mindenem.- ment ki a fürdőből. 

Két napja hozzuk át a cuccokat és helyezzük át a bútorokat, de még nem tökéletes. Ráadásul be sem pakoltunk még a fesztiválra, ahova ugye holnap indulunk. Ha Zayn ezt megtudja, szerintem a fejünket szedi. A hálószobát azért már nagyjából megcsináltuk, a vendégszobában pedig csak a kanapé szerű izé van, ezért az még nem valami fényes. Az éjjeli szekrényre került egy neon szivárvány, tudjátok, amit be lehet kapcsolni és akkor világít. Én vettem Harry-nek, mert magának nem akarta megvenni. Így is alig tudtam ráerőszakolni. 

Egyébként a tapéta olyan szép levendula színű, hogy öröm ránézni. Pár kép már kint is van a nappaliban. Közös képek, olyanok amin csak ketten vagyunk. Olyan is van, amivel anyával és Dasmond-al vagyunk. Egyre jobban kezd otthonos lenni ez a ház, imádom. De azt hiszem nekem az az otthonom, ahogy Harry van. 

Estére jönnek át a többiek és itt is alszanak, hogy akkor egy helyről indulhassunk. Csak a probléma az, hogy hiába ajánlottuk fel a vendégszobát, a kanapét vagy bármit, ők velünk akarnak aludni. Értitek, megint heten egy ágyban. Szerintem senkinek sem voltak még ilyen vad kalandjai, mint nekünk hetünknek. 
Mielőtt megérkezett volna  a nagy csapat, Harry-vel bepakoltuk a cuccainkat a bőröndökbe, mert Zayn kiszagolja, ha nem így van. 
Aztán mikor megjöttek, egyből elmúlt a csend.

Zayn egyre jobban fel volt pörögve és egy helyben ugrált. Jade és Scott rajta röhögtek, még Liam arról magyarázott, hogy nem normális a pasija. Niall kicsit fáradt volt, ezért nagy eséllyel nyitott szemmel aludt. Végülis éjfélre kerültünk ágyba, ezért kemény hat óránk maradt aludni. Még szerencse, hogy itt nagyobb volt a hely, minta faházban, mert akkor már tényleg nem éltem volna túl. Habár így is Harry karjaiban aludtam el...szóval fantasztikus volt. 

Szintem pár percnek érződött csak az éjszaka. Hajnali hatkor mindannyiunk telefonja megszólalt . Direkt állítottunk be ébresztőt ennyien, mert ha nem így ettük volna, akkor valószínűleg átaludtuk volna az egész fesztivált. Zayn egyből kipattant az ágyból.

- Oké, ugye mindenkinek meg vannak a dolgai?- nézett sokat mondóan rám és Harry-re. A göndör bólintott- Jó, ne izéljetek, nem tudom meddig tartott a házavató szex.

- Zayn!- néztem rá szórakozottan, a többiek pedig elég jót röhögtek ezen.

- Na, akkor öltözzünk és irány a feszti!- tapsolt párat.

- Már megint kezdi.- suttogta felém Jade.

- Folytatja.- mondtam és összenevettünk. 

Felöltözünk, eléggé nyáriasan, hiába volt még így reggelről kicsit hűvösebb, a nap első sugarai már kezdtek felmelegíteni. Mindenki rövid nadrágban, ujjatlanban, pólóban. A bőröndöket bepakoltuk a csomagtartóba, ami szerencsére elég nagy volt. Így is éppen csak, de befért minden. A családi kocsik előnye. Szerencse, hogy Liam- ék régi kocsiját kaptuk kölcsön. Liam tesói ugye már felnőttek, elköltöztek, ezért nem kell három embernek ilyen nagy kocsi. De nekünk most kifejezetten jól jön.
Scott ült a volánhoz. Ő az, aki a legjobban tud közülünk vezetni, ezért csak nem hajtunk árokba. A rádiót már be is kapcsoltuk és rákötöttük Jade telefonját, mert neki van a legtöbb zenéje. Ő ült az anyósülésen. Középen volt két ülés, ott Zayn és Liam, leghátul pedig én, melltettem a göndör, a másik ablaknál pedig Nialler. Akkor ezek szerint ténylegesen indulunk. Fhú....remélem minden oké lesz.

Srácok, nem vagyok meleg!- Larry Stylinson Befejezett-Where stories live. Discover now