Bu kız yarın iki tane bütü olduğu halde dayanamayıp yeni bölüm yayınlıyor sizde lütfen yıldızın içini boş bırakmayın 🌟🖤
Multimedya Ali 🙆🏻♀️ (tabii siz istediğiniz gibi hayal edebilirsiniiz)
~~"Şuanlık sadece ve sadece ait olacağın yere..." Gözlerini kısıp kıza baktı. "Bana."
Kız bir an yanlış duydu sandı, evet evet kesinlikle yanlış duymuş olmalıydı. Daha birkaç saat önce hayatından görmediği bir adamın evinde kalacağından bahsetmiyordu tabiiki de!
"Pardon. Anlayamadım?"
Adam sinirle burun kemiğini iki parmağının arasına sıkıştırdı.
"Keman çalabilmek için beyin gerekmiyormuş sayende birinci elden öğrendim."
Kız sinirden kıpkırmızı kesildi. Aniden öne fırlayarak bağırmaya başladı.
"Sensin gerizekalı! Daha birkaç saat önce yüzünü bile görmediğim bir insanın evinde kalacağımı düşünecek kadar hemde!"
Adam ani bir hareketle direksiyonu sağa kırıp frene bastı. Gözlerinden ateş çıkarabiliyor olsaydı şehri yakabileceğini düşündü Asya.
"Bana bak 30 yıllık hayatımda bir ilk yaşanacak biraz daha konuşursan! İnsanlık yapıyorum diye canımı sıkma kırarım boynunu."
Asya bir an nefes alamadı. Adam söylediği her şeyde o kadar ciddiydi ki asla kuru bir tehdit barındırmıyordu sözleri. Zorla yutkunup konuşmaya çalıştı.
"Bana iki saattir hakaret eden biri varken elimi önümde birleştirip daha fazlası için yalvaracağımı filan mı düşündün?" Sonlara doğru bir yerlere kaçan cesareti tekrar geri gelmişti. "Tanımadığım etmediğim bir adam zorla arabaya bindiriyor evimde kalacaksın diyor bende paşa paşa kabul edeceğim öyle mi? Sapık mısın, katil misin ne bileceğim ben? Üstelik sevdiklerimin ne halde olduğunu bile bilmiyorum farkında mısın? Sürekli iyiler diyip geçiştiriyorsun ama nasıl kurtuldular aklım almıyor?" Gözleri dolu dolu bir şekilde adama baktı cümlesini bitirirken.
Adam da sakinleşmişti şimdi. Renkli gözlerinde ki yumuşamayı görünce içi rahatladı, şuanlık boynu güvendeydi en azından.
"Sen lavaboya gideceğin sırada zaten arkadaşların aletleri arabaya yerleştirmek için çıkmışlardı. Mekanın sahibi olan kadın o sırada arka bahçedeydi, adı ne demiştin hatırlamıyorum. Silahlar patlayınca Aydın Abin ve bende her insan gibi" kafasını çevirip alayla kıza baktı " yere eğildik. Sonra seni alacağımı söyleyip karısının yanına gönderdim. Bu kadar."
Sonra cebinden telefonunu çıkarıp kıza uzattı.
"Al, için rahat etmeyecek konuşmazsan. Seslerini duy bakalım da bebek gibi zırlamayı kesersin belki." Kız telefona uzanacağı sırada ufak bir hareketle geri çekti.
"Tek bir şartla. Evimde kalacaksın."
Kız bu teklifi kabul etmek zorundaydı. Hiç bilmediği bir yolun ortasında gece vakti üzerinde telefon ve para olmadan ne yapacaktı ki başka! Siniri bozulsada kafasını salladı.
Önce Çağrıyı aradı. Alperin onunla beraber olduğunu biliyordu. İyi olduğuna ikna etti biraz zor da olsa. Ancak çocuk onlarda kalması konusunda Nuh diyor peygamber demiyordu. Kızın kıvranıp durduğunu görünce adam telefonu elinden çekti birden.
"Bilader hayırdır iki saattir ne kıvrandırıyorsun kızı, bir durum varsa söyle halledelim." Karşı tarafı kısa bir süre dinledi ve devam etti. "Kız benim evimde kalacak büyük ihtimalle çıkarken kızı yanımda gördüler o yüzden bu iş kapanmadan bırakamam boşuna da zırvalamayın." Son sözü söylediğini belli eder gibi telefonu Çağrı'nın suratına kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEMANCI (TAMAMLANDI)
Romance"Siktir" diye inledi kız sonra yaptığı hatayı farkedip gözlerini kısarak adama döndü. "Beni kötü etkiliyorsun." Adam sanki avına yaklaşan bir aslan gibi sessizce kıza doğru yürüdü ve duvarla arasına sıkıştırdı. Eğilerek kulağını hafifçe ısırdı v...