Herkese mer ha baa!! Umarım üniversiteye hazırlananların sınavları beklediğinden daha güzel, üniversite öğrencilerinin finalleri veya bütünlemeleri gayet başarılı geçmiştir!! Ben ilk defa bütünlemesiz bir yıl geçiriyorum eheheheheh iyi dilekleriniz, dualarınız için çok teşekkür ederim 🙏🏻💜 Sizi seviyorum bölüm sonunda görüşürüz 💜💜 Bu arada beni takip ederseniz de inanılmazz mutlu olurum oy ve yorumlarınızla şımartın beni eheheh 💜🌟
*************
Ay ışığının aydınlattığı gecede uykuyla uyanıklık arasındaki o ince çizgide yürürken duyduğum mırıl mırıl seslerle neler olduğunu anlamak istercesine ayılmak için gözlerimi kırpıştırdım."Evet, aynen öyle babacığım. Tam da anlaştığımız gibi annen sonsuza dek benim. Seninki kısa süreli zorunlu bir birliktelik. Kendi kaşığını kendin ağzına götürene kadar veya kendi poponu kendin silene kadar geçerli bir birliktelik." Bir taraftan anlaşmaya varmak ister gibi tatlı tatlı konuşuyor bir taraftan da karnımı usulca seviyordu.
"Hem sen büyüyünce erkek erkeğe birsürü şey yapacağız. Merak etme kadınlar konusunda da rehberin benim. Yani başarısız olma gibi bir ihtimalin söz konusu olmayacak çekirge."
Kaşlarım çatılırken ensesine sıkı bir şaplak patlatmayı düşündüm. Ama sonra daha başka hangi kirli çamaşırlarını ortaya dökeceğini beklemeye başladım.
"Ama bunların hepsi senin için doğru kişiyi bulana kadar olacak. O an kenara çekilip kendi savaşını kendin vermeni izleyeceğim. Korkma ihtiyaç duyduğunda yine yanıbaşında olacağım ancak aşk için kendi savaşını kendin verdiğinde kıymetli oluyor. Zaten ona taktik filan da işlemiyor. Yarın bir gün aşık olduğun o kişiye hayatını adayınca ne demek istediğimi anlayacaksın."
Tatlı bir öpücük kondurup tekrar konuşmaya devam etti.
"Ben büyürken yanımda deden yoktu biliyor musun? Ama ben her an yanında, her an arkanda olacağım. Gözümü bir saniye olsun üstünden ayırmayacağım. İhtiyacın olmasa bile seni koruyup kollayacağım hatta sinir bozucu bir ergen olduğunda bile seni sevmeye devam edeceğim. Tek bir şartım var; anneni asla üzme. Çünkü o, bu dünyada eşine az rastlanır bir anne. Daha şimdiden sana yetememe korkusundan ne yapacağını şaşırıyor! Beni de peşinden sürüklüyor tabii!" Kısık sesli kahkahasıyla benimde dudaklarımda bir gülümseme peyda oldu.
"Sana hiç kimseye veya hiçbir şeye göstermediğim, gösteremediğim kadar çok sabır göstereceğim. En azından deneyeceğim. Gecenin köründe arabayı kaçırıp kaldırıma çarpsan bile kızmayacağım hatta anneni sakinleştirmeye çalışacağım. Gerçi biraz bağırıp çağırabilirim de şimdi çok da emin olamadım. Olsun zamanı gelince bakarız duruma. Şimdi bunları söyledim diye de kendini yapmak zorunda hissetme. Yapmasan çok daha iyi olur tabii. Benimki önceden eşeği sağlam kazığa bağlamak. Ama işte benim oğlumsun ya o yüzden bunları yapacağına neredeyse yüzde yüz eminim.
Olsun ben yinede senin suç ortağın olacağım, hatta bu yüzden çok tartışmaya gireceğiz annenle sana ne kadar yüz verdiğimle alakalı, ama olsun. Sende karşılığında her şeyinle bana benze. Babanın oğlu ol aslanım. Ya da şimdi düşününce bu çok iyi bir fikir değil gibi. Ama olsun kesin olarak anlaşacağımız tek nokta annen, benim! O kadar! Aksini asla teklif dahi etme! Anlaştığımızı umuyorum yumurcak! Yumurcak ne ya?! Delikanlısın sen! Özür dilerim oğlum!
Aslında bak şimdi o kurstan sonra da içime bir kuşku düşmedi değil! Ya bize son dakika golü atıyorsan?! Kızım olsan da benim için hiçbir şey farketmez sana olan sevgimde gram eksilme olmaz. Ama bence annen şoka girer, ne dersin?! O yüzden annenin aklı yerinde dursun sana da erkek kıyafetleriyle dolu çocukluk yaşatmayalım da sen erkek ol ha babacım? Kimlik bunalımına filan girme doğar doğmaz, olur mu? Gerçi kız olsan da öyle cicili bicili şeyleri sevmeyedebilirsin... Of bu işler de ne sıkıntılıymış ya! Bence şöyle yapalım sen erkek olarak gel bize sağ gösterip sol vurma. Sana güzel mi güzel bir kız kardeş yapalım sonrasında annenle. Harika bir fikir değil mi? Çok beğendim ben, kutladım bile iki saniyede dahiyane fikri ortaya attığım için kendimi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEMANCI (TAMAMLANDI)
Romance"Siktir" diye inledi kız sonra yaptığı hatayı farkedip gözlerini kısarak adama döndü. "Beni kötü etkiliyorsun." Adam sanki avına yaklaşan bir aslan gibi sessizce kıza doğru yürüdü ve duvarla arasına sıkıştırdı. Eğilerek kulağını hafifçe ısırdı v...