Asya KARADAĞ...
Asya hala şoktan çıkamamış bir halde oturuyordu salondaki kalabalığa rağmen.
Nikahtan sonra hep beraber eve gelmişlerdi. Aydın Abi ve Zeliha Abla daha önceden sevgili oldukları yalanına inanmışlardı ancak neredeyse tüm hayatını bilen Çağrı ve Alper tabii ki yalan söylediğini biliyorlardı ama ona hak veriyorlardı bu yüzden ses çıkarmamışlardı.
"Sen ne düşünüyorsun hayatım?"
Koluna dokunan Ali'yle kendine geldi. Sürekli bir temas halinde olması Asya'yı deli ediyordu ancak etrafında sürekli biri olduğu için sesini çıkaramıyor bu durumdan nefret ediyordu.
"Dalmışım ne diyordunuz?"
Aydın Abi ve Zeliha Abla birbirlerine bakarak anlamlı anlamlı gülümsediler.
"Ee kız hala Leyla tabii normaldir."
Asya bu cümleyle yanaklarının yandığını hissetti. Babasının yanında böyle konuşulmasına alışkın değildi.
Babası boğazını temizleyip az önceki cümlenin üzerinde durmadı.
"Diyorum ki düğünü ne zaman yapmayı düşünüyorsunuz çok uzamasın ara diye düşünüyoruz damatla ben sen ne dersin kızım?"
"Hemen olsun istemiyorum." Dedi tek nefeste. Herkes onun ani çıkışına şaşırmışken Ali, kaşlarını çatmıştı. Kızın böyle davranması sinirlerini bozuyordu.
"Evlendik işte neden uzatacakmışız arayı?" Dedi imalı bir şekilde bu işten kurtuluşun yok der gibi.
Asya onu duymazdan gelip babasına döndü.
"Açelya yanımda olsun istiyorum. Malum benim için çok önemli bir gün" dedi Ali'ye bakıp suratını sadece onun görebileceği bir şekilde büzüştürürken.
"İngiltere'den dönmesine daha bir aydan fazla yok mu onun?" Dedi babası.
Salonda aniden Ali'nin sesi yankılandı.
"Çüş!! Bir ay filan bekleyemeyiz!"
Bütün kafalar Ali'ye dönmüştü. Bununla birlikte Asya pancara dönmüşken Ali'nin umurunda olmaması daha da sinirlendiriyordu Asya'yı.
"O benim her şeyim biliyorsun baba. Nikahımda yanımda olamayacağı için zaten çok kırılacak. En azından düğünümde olacak kesin kararım bu." Tartışma istemeyen bir dille Ali'ye döndü.
İnsanların ona ne yapacağını söylemesi Ali'yi oldum olası delirtirdi. Ancak zaten zorla evlenmişti kızla, biraz olsun mutlu olması için ses çıkarmamaya çalışacaktı şimdilik.
Akşam herkes evine gidince üçü birden sessiz salonda kalmışlardı. Biraz sonra babası kalkarak izin istedi. Gitmeden önce Ali'yi yanına çağırıp sessiz bir şekilde bir şeyler söyledi.
Asya olanları merakla izleyip anlamaya çalıştı lakin o kadar kısa ve sessiz bir konuşma olmuştu ki hiçbir şey duyamamıştı.
Ali'nin gerilen bedenini görünce daha da meraklandı. Babası ne söylemiş olabilirdi ki?
Söylemeyeceğini bildiği için yanından geçip gideceği sırada fikrini değiştirip tam önünde durdu. Merdivenlere kısa bir bakış atıp Ali'ye döndü.
"Babam yatana kadar odada dururum sonra yandaki odaya geçerim olur mu?" Diye fısıldadı.
Ali sinirlendiği zaman yaptığı gibi yumruklarını sıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEMANCI (TAMAMLANDI)
Romance"Siktir" diye inledi kız sonra yaptığı hatayı farkedip gözlerini kısarak adama döndü. "Beni kötü etkiliyorsun." Adam sanki avına yaklaşan bir aslan gibi sessizce kıza doğru yürüdü ve duvarla arasına sıkıştırdı. Eğilerek kulağını hafifçe ısırdı v...