Bölüm-11

16.8K 631 57
                                    

(Multimedya Rıza ve Nazlı)

Rıza sabahın erken saatinde elindeki ağır poşetlerle evin kapısını açtı. Yakında abisiyle yengesi balayından döneceklerdi. Saniye Hanım şimdiden hazırlık yapmaya başlamıştı bile.

     Kapıyı açıp içeri girerken bir taraftan da abi bellediği adamın onu yanında götürmemesine hayıflanarak kendi kendine söyleniyordu.

     Mutfak kapısından içeri adımını atacağı sırada içeride daha önce hiç görmediği silüetle dondu kaldı. Küçük bir kız ses yapmamak için büyük bir çaba sarf ettiği belli olacak şekilde buzdolabından bir şeyler araklıyordu.

      Sessiz olmasına dikkat ederek kızın arkasına yürüdü.

    "Ne oluyor lan burada!" Kaçmaması için bir hışımla da kızın omuzlarını kavramıştı şimdi.

     Ani hareketle ödü kopan kız ağzından çıkan küçük çığlığa engel olamadı.

"Bıraksana be sapık mısın nesin?"

"Yok ya bırakayım da buzdolabındaki bütün yemekleri midene indir değil mi bücür hırsız!"

"Ne hırsızı be!" Oflayarak güç bela adamın sıkı tutuşundan kurtuldu.

"Yumulmuşsun dolaba götürüyorsun yemekleri. E seni daha önce bu evde de görmedim. Bu durumda yemek çalan bir hırsız oluyorsun doğal olarak."

Kız adamla verdiği mücadele sonucu dağılan saçlarını hışımla çekerek kaşlarını kaldırdı.

"Kaç yaşında adamsın böyle bir eve girip hırsızlık yapacak olsam yemek mi çalarım Allah aşkına manyak mısın nesin sabah sabah ya?!"

"Ee ne güzel anlatıyorsun da sonuç ne tam olarak hırsız değilsen kimsin o zaman?"

Kız tam cevap verecekken pofuduk terlikleriyle mutfak kapısında beliren Saniye Hanımla bakışları ona döndü.

"Nazlı!! Ah birtanem ne zaman geldin neden haber vermedin güzelim hani biz gelecektik seni almaya ağır bavulları nasıl taşıdın bak kuş kadar kalmışsın zaten! Annen sana bakmıyor bakmıyor ama merak etme güzel kızım ben seni doyururum burada."

Saniye Hanımın es vermeden konuşmasıyla kız kıkırdayıp kadının boynuna sarıldı.

Önünde gelişen olayları anlamaya çalışan Rıza bir küçük kıza bir de Saniye Hanıma bakıp duruyordu.

"Aslında seni hiç uyandırmadan bir şeyler yiyip dinlenecektim ancak bazı-" konuşmasına ara verip Rıza'ya bakıp tekrar bakışlarını Saniye Hanıma çevirip devam etti. "hanzo insanlar yüzünden ufak bir yanlış anlaşılma oldu. Sen dinlen daha Sanoş ben yedim bir şeyler biraz dinlensem yeter sadece."

Saniye Hanım duyduğu şeyi anlamlandırmaya çalışarak bakışları Rıza ve Nazlı arasında gidip geldi.

Küçücük kızın ona posta koymasıyla Rıza şaşırsa mı sinirlense mi karar veremezken Saniye Hanımın sesiyle tekrar sohbete döndü.

"Dediğinden bir şey anladıysam ne olayım kızım ama yok öyle hemen yatmak. Ben size yiyecek bir şeyler hazırlarken siz de tanışın bakayım daha uzun süre göreceksiniz birbirinizi çünkü. Gerçi içeriye girdiğimde konuşuyordunuz tanıştınız mı yoksa çoktan bakayım?"

"Tam öyle denilemez Saniye Sultan." Rıza bir taraftan Saniye Hanıma cevap verip bir taraftan da kaşları çatılmış halde küçük kızı inceliyordu.

KEMANCI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin