Önceliklee bu bölümü ne zaman bitirip yayımlayacağımı bilmiyorum ancak yüksek olasılıkla yeni yıla girmiş oluruz. Yeni yıl size, hepimize sağlık, huzur, mutluluk, aşk, şans, başarı, barış... istediğimiz veya eksikliğini çektiğimizi düşündüğümüz bütün güzel şeyleri getirir umarım. Hepinizi çok seviyorum oy veren/ vermeyen, kitabı okuyan/ okumayan herkesi❤️
Değinmek istediğim başka mesele de 'Yeni bölüm ne zaman gelecek?' Sorusu. Bazı yazarların aksine beni rahatsız etmekten ziyade çok ama çok mutlu ediyor bu tarz sorular. Anlıyorum ki kitabım okunuyor ve devamı merak ediliyor ve bu da aslında emeğimin boşa olmadığını kanıtlıyor bana. Tekrar tekrar demeye devam edeceğim benim için değerlisiniz ve seviliyorsunuz. Kendinize iyi bakın. Güzel senelere... ❤️🎄Tekrar tekrar elimdeki kartı okuyup kucağımdaki minik yavruya bakıyordum. Az önceki neşem anında uçuvermişti. Şimdi sanki kucağımda dünyanın en tatlı yavrusu değil de kokuşmuş bir çöp poşeti tutuyormuşum gibi yüzüm buruşuvermişti.
Fikrimi değiştirmeden yavruyu kucağıma aldığım gibi aşağıya indim. Tahmin ettiğim gibi salonda kahvesini yudumluyordu. Ayak sesimi duyunca pencereye dönük yüzü gülümseyerek bana döndü.
"Günaydın. Tanışmışsınız bakıyorum."
Kucağımdaki yavruyu içim giderek kucağına tutuşturdum.
"İstemiyorum."
Az önceki gülümsemesi anında soldu ve sanki dünyanın en acımasız sözünü söylemişim gibi üzgün gözlerle bana bakmaya başladı.
"Neden ama. Ben sanmıştım ki.."
"Ne sanmıştın? Bana dünyanın en tatlı köpeğini getirdin diye senin anında affedeceğimi filan mı?"
"Aslında önce planım buydu ama barınağa gittiğimde kimsesiz bir halde köşede yattığını görünce belki karşılıklı olarak birbirimizi iyileştiririz diye düşündüm."
Ellerim bu harika minik adama ulaşmak için karıncalanıyordu ama eğer o köpeği alırsam böyle güzel bir jesti karşılıksız bırakmayacağımdan korkuyordum.
"Ona kalacak bir yer ayarlarım."
Arkamı dönüp gideceğim sırada söylediği sözlerle duraksadım.
"Yapma Kemancı. Benim yüzümden onu cezalandırma, görmüyor musun senin için deli oluyor üstelik daha tanışalı çok kısa bir zaman oldu."
Omzumun üstünden kararsızca baktığımda kararımı çokta vermiştim.
Bir hışımla kucağında alıp merdivenlere yöneldim.
"Seni affettiğimi sakın düşünme sadece ona kıyamadım."
Güldüğü belli olan sesiyle arkamdan seslendi.
"Olur düşünmem."
***************
Günün ilerleyen saatlerinde ben salondaki kanepede kucağımda yaramaz oğlanla bir taraftan oynayıp bir taraftan film izlemeye çalışırken Ali de elinde kahvesiyle maillerine bakıyordu.
"Bir isim düşündün mü?"
Sabahtan beri iletişim kurmak adına söylediği her şeyi yok sayıyordum ancak o da asla vazgeçmeden her fırsatı değerlendiriyordu.
Bu sorduğu sorunun da cevapsız kalacağını anlayınca derin bir nefes verip elinde ki bilgisayarı kenara koydu.
"Hiç mi konuşmayacaksın bundan böyle benimle?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEMANCI (TAMAMLANDI)
Romance"Siktir" diye inledi kız sonra yaptığı hatayı farkedip gözlerini kısarak adama döndü. "Beni kötü etkiliyorsun." Adam sanki avına yaklaşan bir aslan gibi sessizce kıza doğru yürüdü ve duvarla arasına sıkıştırdı. Eğilerek kulağını hafifçe ısırdı v...