Merhabaaa şeker pancarlarım ben geldiimm👾 İlk bölümden itibaren içime sinmeyen veya yanlış yazılan yerleri düzenlemeye çalıştım birkaç bölüm kaldı sadece o yüzden de birazcık geç geldim, bilmiyorum bildirimi size geliyor mu ama açıklayayım dedim🤪 Önce yeni bölüm atsaydın sonra düzenleseydin yaaa diyen okurlarıma burdan sesleniyorumm ne zamandır aklımdaydı yapmasaydım kendimi boğazlayacaktım artık 🤪🤪 neyse efenim bölüm sonunda görüşürüz 💜
****************
Çağrı'nın bir kızla randevusu olduğu için Alper ve Başak da önceden bir plan yaptıkları için üç arabayla çıktığımız yolda Ali katil olmamak için büyük bir uğraş veriyordu.
Arka koltukta midem bulandığı için ön koltuğa oturmuştum. Barış ve Rıza da başlarına bela almamak için hızlıca arabaya binip hareket ederken Semi ve Jasper da bize kalmıştı.
"Sizin yanınızda bir çanta olması lazım Jasper. İçinde Asya'nın ara öğünü var versene onu."
Jasper bıkkınlıkla derin bir nefes alıp cevap vereceği sırada Semi onun yerine ağzı dolu bir şekilde homur homur cevap vermeye çalıştı.
"Booğğ onoğmoğdoğ boğn yodoğ..."
"Yine ne diyor bu ya?!" Ali artık yol boyu susmayan Semi'yi bir daha konuşursa boğazlayacakmış gibi bıkkınlıkla konuştu.
"Sanırım diyor ki 'Bu onun muydu ya ben yedim'"
Semi de hevesle kafasını sallayarak onayladı.
"Ulan sen ne bok boğazmışsın be! Oğlum yola çıktığımızdan beri arabada ne var ne yok yedin lan pezevenk!"
"Ali! Küfür etme çocuğun yanında diyorum sana!"
Aslında beni bu ara öğün zırvasından kurtardığı için çok mutlu olmuştum çünkü Ali elinde sürekli yemeklerle peşimde dolanıyor yemem için zorluyordu. Üstelik bunların hepsi sağlıklı şeylerdi ve asla bebeğimize yaramayacak şeyleri yememe de izin vermiyordu artık.
"Ama Asya o meyvelerin hepsini senin için ellerimle hazırlamıştım!" Dedi dokunsan ağlayacakmışçasına.
Bu hallerine dayanamıyordum. Tıpkı küçük bir çocuk gibi tepki verdiği her seferinde kalbimin içine sokasım geliyordu.
"Yemiş işte çocuk artık, olsun başka bir gün yerim ne yapalım yani." Dedim orta yolu bulmak ister gibi ılımlı bir sesle.
"Çocuk mu? Yuh artık küçülsün de cebime girsin! Hah! Çocukmuş!"
"Ya ne bileyim ben Asya için hazırlandığını! Midem kazınınca elimin altında o vardı onu yedim yani!"
"Bak bir de utanmadan konuşuyor hala!" Elini usulca karnıma yaslayıp okşadı.
"Canım oğlum birazdan baban duymaman gereken şeyler söyleyecek. Kulağını kapatıver bir zahmet." Ardından elini çekip sinirle devam etti.
"Ulan midesine sıçtığım! Nefes almadan bulduğunu gömdün! O mide nasıl kazınmış olabilir lan! Bir kabile doyardı senin iki saatte yediğinle amına koyayım! Bu yolculuk bitene kadar ağzına bir daha bir şey aldığını göreyim kusana kadar dövmezsem benim adım da Ali değil bak ona göre!"
Sabrının son kırıntılarını tükettiğini bildiğim için yavaşça koluna dokundum sakinleşmesi için.
Ancak Semi biraz daha böyle devam ederse en iyi ihtimalle Ali, onu yolun ortasında öylece bırakıp giderdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEMANCI (TAMAMLANDI)
Romance"Siktir" diye inledi kız sonra yaptığı hatayı farkedip gözlerini kısarak adama döndü. "Beni kötü etkiliyorsun." Adam sanki avına yaklaşan bir aslan gibi sessizce kıza doğru yürüdü ve duvarla arasına sıkıştırdı. Eğilerek kulağını hafifçe ısırdı v...