Bölüm-3

18.6K 832 110
                                    

     Ali karşısındaki çıplak bedenden gözlerini alamıyordu bir türlü. Aç bakışlarla tekrar süzdü Asya'yı.

     Asya ise girdiği transtan nihayet kurtulmuş ve bir taraftan çığlığı basıyor bir taraftan  kendini örtmeye çalışıyordu.

    "Ne süzüyorsun be sapık mısın nesin çek gözlerini üzerimden!!!"

    Ali de girdiği transtan Asya'nın çığlığıyla çıkmış ve yüzüne umursamaz bir ifade takınmıştı.

    "Ne çığırıyorsun kızım! Hayatımda gördüğüm çıplak bedenlerin sayısını duysan aklın şaşar. Senin gibi beş yaşında çocuğun bedenine sahip kızlar dikkatimi çekmiyor hem merak etme."

    Asya duyduklarına inanamıyordu. Hadsiz adam hem onu süzmüş hemde utanmadan fiziğiyle dalga geçmişti!!

    "Merak etme bende senin gibi yaşlıların vücudum hakkında ne düşündüğünü umursayacak değilim ama takdir edersin ki senin hayatındaki kızlardan çok farklıyım ve bir erkeğin beni çıplak görmesi benim için oldukça büyük bir sorun." Bir taraftan konuşuyor bir taraftan da önünün tamamen kapandığından emin olmaya çalışıyordu.

   Kafasını kaldırdığında adamın ona değil de arkasındaki bir noktaya baktığını gördü. Sinirli bir şekilde nefesini verdi.

    "Hala ne arıyorsun burada çıksana be adam şu odadan!"

    Ali'nin gözleri tekrar Asya'yı buldu. Gerçekten bu odaya neden gelmişti ki hatırlayamıyordu. Gördüğü ve görmeyi asla beklemediği manzara karşısında adeta beyni resetlenmişti. Birden akşamki olay geldi aklına.

    Arabadayken Rıza'yı arayacağı sırada telefonunu evde unuttuğunu fark etmişti ve kendine söve söve odaya girerken kızı görmüş ve adeta şok olmuştu.

    "Telefonumu unutmuşum onu almaya geldim." Dedi parmağıyla giyinme odasını göstererek.

    Asya, Ali'nin hala hareket etmediğini görünce kaşlarını kaldırarak 'hadisene' der gibi baktı.

   Ali gördükleri karşısında hala hareket edemiyor daha doğrusu hareket etmek istemiyordu. Zorlanarak giyinme odasına doğru adım attı.

    Odaya girip telefonu pufun üstünden aldı ve hızla odaya döndü, belki bir umut tekrar çıplak görürüm diye. Ancak Asya üzerinde Ali'nin ona verdiği ince beyaz tişörtü giymişti çoktan.

    Ali dikkatle yine süzdü. Hala vücudu ıslak olduğu için iç çamaşırı giymemiş bedenine yapışmıştı tişört. Göğüs bölgesine bakınca ufaklığı adeta dışarı çıkmak için sınırları zorluyordu. Derin bir nefes alıp koşar adım çıktı odadan. Aksi halde kız onu bu halde görürse evden koşarak kaçardı.

    Arabaya binip hızla yola çıktı. Aklından o görüntüleri silemiyor ve çeşitli fantezilerle o görüntüyü bambaşka noktalara taşıyordu. Arabayı kenara çekip rahatlamak için derin bir nefes aldı. Yeni yetme bir oğlan olup çıkmıştı.

      Hayatına o kadar çok kadın girmişti ki sayısını bile hatırlamıyordu. Çok daha ilerisine defalarca gittiği halde neden çıplak bir bedeni gördüğü için aklı başından gitti anlayamıyordu. Kıza o kadar aç gözlerle bakmıştı ki korkmaması için yalan söylemek zorunda kalmıştı.

    Kızın beş yaşında çocuğun fiziğiyle uzaktan yakından alakası yoktu. Süt gibi beyaz teni saatlerce yalama isteği uyandırıyordu, göğüsleri, ah o göğüsler tam anlamıyla ağzına alması için yaratılmış olmalıydı, sıkı ve yuvarlak poposu ise ... hayali bile nefesinin sıklaşması için yeterdi.

KEMANCI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin