Finalden önceki 2. bölüm...***************
Ali'den
Bütün bu sıkıntılı olayların üzerinden geçen birkaç ayda her şey daha iyiydi. Asya ilk zamanlara nazaran daha fazla dışarı çıkıyor, Yağız'dan uzaklaşınca panikle telefona koşmuyordu en azından. Tabii bunda yeni bakıcımız Mine'nin de büyük bir yardımı vardı. Başlarda o kadar temkinli davranmıştık ki yaşadıklarımızdan sonra haklı olarak, ama Mine sabırla bize kendini ispatlayınca evimizin vazgeçilmezi oldu. Sadece evimizin değil aynı zamanda Çağrı için de vazgeçilmezdi.
Şimdi, kızlar hep beraber vakit geçirip eğlenmeye çıktıkları için biz de evimizin bahçesinde hafif ılık bir rüzgar eşliğinde oturup sohbet ediyorduk.
"Abi şimdi siz Mine bana yüz vermez mi diyorsunuz?"
Alper, Çağrı'nın ensesine yapıştırıp sırıttı.
"O kadar kızın ahının çıkmayacağını düşünmedin inşallah."
"Hay sikeyim ya oğlum bilseydim yapar mıydım o kadar şeyi ben!"
Bu sefer ensesine şamarı ben yapıştırdım.
"Oğlumun yanında düzgün konuş lan. Ne biçim konuşuyorsun öyle."
Küfür eden ben olmadıkça istediğim kişiye kızma hakkım vardı bence. Oğlum da bana katılıyormuş gibi yattığı pusetinde kaşlarını çatarak sinirle yumruklarını Çağrı'ya sallayıp çığlık atmaya başladı.
"Görüyor musun babasının aslanını? Kelimelerini dikkatli seçmezsen yumruğunun tadına bakarsın. Sağ kroşesi çok pistir ona göre."
Ardından yattığı yerden alıp göğsüme yaslarken hafif rüzgardan oraya buraya uçuşan bebek saçlarını düzeltip küçük bir öpücük kondurdum. Gerçi bu kızgınlığın nedeni bence Çağrı'nın, Mine'nin peşinden ayrılmamasıydı çok yüksek ihtimalle. Bu küçük kıskanç melek çevresindeki insanları paylaşmak konusunda ciddi sıkıntılar yaşıyordu ancak şu an Asya'yı biraz olsun rahat bıraktığı için sıkıntı yoktu benim açımdan.
"Abi sen hangi ara baba oldun ya inanamıyorum! Bende istiyorum. Açelya'ya söyleyeyim de en kısa sürede biz de yapalım. Bu hafta nikahtan sonra bir dakika daha beklemem ben." Olaylardan sonra sade bir nikah yapmak istediler. Zaten düğün aileler için yapıldığından ne kadar ısrar etsek de yapmak istemeyince biz de sonrasında bir kutlama planlamıştık.
"Yapın tabii. Sevdiğin kadından çocuğun olmasından daha müthiş ne olabilir ki bu hayatta. Tarif bile edemiyorum yaşadıklarımı. Çok yüce bir duygu oğlum. İşe gitmeyi bile bırakmayı düşünmüyor değilim." Ardından merakla etrafı izleyen afacana bakıp şefkatle gülümseyip devam ettim. " Gerçi bu oburu doyuramayız o zaman, en iyisi baba sizi özlese de çalışmaya devam etsin değil mi oğlum?"
Bunu bekliyormuş gibi karnı guruldayınca ağız dolusu bir kahkaha patlatıp Asya'nın gitmeden önce doldurduğu biberonu alıp kocaman açılmış ağzına yaklaştırdım.
"Kaynamasın araya konu ya. Ne yapayım nasıl tavlayayım? Kaç yıllık birikimin çöp oldu ya! Hiçbir taktik işe yaramıyor kızda. En son çiçek alayım dedim kafamda parçalayıp kapı dışarı etti beni!" Hepimiz kahkaha atarken Alper sinsice sırıttı.
"Akıllı bir kız olduğu belliydi. Ne yapsın oğlum senin gibi seks manyağını. İnsanın, mazini düşününce içi ürperiyor. Güvenilmez herifin tekisin canına kastı mı var kızın da sana yüz versin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEMANCI (TAMAMLANDI)
Romansa"Siktir" diye inledi kız sonra yaptığı hatayı farkedip gözlerini kısarak adama döndü. "Beni kötü etkiliyorsun." Adam sanki avına yaklaşan bir aslan gibi sessizce kıza doğru yürüdü ve duvarla arasına sıkıştırdı. Eğilerek kulağını hafifçe ısırdı v...