Bölüm-17

14.6K 569 33
                                    

     (MULTİMEDYA ALİ❤️)
    Herkese tekrar merhaba. Fırsat bulmuşken yeni bölüm yazayım dedim. Bana oy veren ve kitabımı ilgiyle satırı satırına takip eden (BS❤️)belli bir kitle var onlara çok teşekkür ederim yeni bölüm yazmamın asıl sebebi de onlar zaten. Bir yere tıklayıp oy vermenin bu kadar zor olması şaşırtıcı gerçekten. Hayalet okuyucular biraz fazla can sıkıyor. Neyse seviyorum sizi canım oy veren kitlem❤️

*****************

Ali'den

Asya'dan haber alamayalı neredeyse üç gün oldu. Uyuyamayalı, sesini duymayalı üç koca gün. Salonun ortasında bir ileri bir geri yürüyüp telefonuma tüm soruların cevabı sanki orada yazıyormuş gibi bakıyordum. Ancak lanet olası tek bir haber bile gelmiyordu. Sinirle telefonu koltuğa atıp ensemi kaşıdım. Saat çok geç olduğu için evdeki herkes uyuyordu. Onlara göre bir haber gelene kadar uyuyup enerji toplamamız gerekiyordu ancak Asya'nın zor durumda olduğunu bilmek uyumak konusunda bana yardımcı olmuyordu.

Uyuyamamaktan ve sinirden gerilen bedenim titremeye başlayınca kendimi koltuğa attım ve kafamı arkaya yaslayıp haberi aldığım o lanet günü düşünmeye başladım.

"Ali... Asya siz kavga ettikten sonra hiç bu eve gelmedi. Ben... bende aranızdaki sorunlara bir çözüm bulduğunuz için gelmedi diye düşündüm."

Telefonu hemen kapatıp Rıza'yı aradım.

"Neredesin lan!"

"Eve dönüyorum abi bir şey mi oldu?"

"Açelya'nın evine dön hemen, geliyorum şimdi."

Cevap vermesine fırsat vermeden telefonu kapatıp koşarak arabaya bindim ve tam bir deli gibi Açelya'nın evine sürdüm.

Binanın önünde endişeli gözlerle bana bakan Açelya ve Rıza'yı görmezden gelerek direkt binaya girdim. Arkamdan onlarında girdiğini bilmem için arkama bakmama gerek yoktu.

"Güvenlik kameralarına ulaşmam lazım."

Görüntülerin verildiği ekrana bakınca ellerim istemsiz yumruk oldu. Asya binaya girip asansörü beklediği sırada kar maskeli iki adamın arkadan yaklaşıp bir iğne yardımıyla bayıltıp kucağına aldığını görünce iyice ekrana yaklaştım. Adamlardan biri onu taşırken diğeri kameraya bakıp orta parmağını gösterdi. Suratımda beliren korkutucu sırıtmayla geriye yaslanıp kahkaha atmaya başladım.

"O parmağı kesip götüne sokacağım. Sana sözüm olsun."

"Abi."

Önce Rıza'nın endişeli yüzüne sonra da kolumu tutan eline bakıp tekrar gözlerimi gözlerine çevirdim.

"Çek şu elini. Seni sikerim."

Kolumu kurtarıp odadan çıkacağım sırada kapıda durup arkamı dönmeden tekrar konuştum.

"Kayıtları izle işimize yarayacak her bir karenin kopyasını al. Ayrıca polise haber vermek yok. Kendi yöntemlerimizle halledeceğiz adamları topla."

Ardından geçen saatlerde tam bir deli gibi emirler yağdırıp sinirimi önüme gelen herkesten çıkarıyordum.

******

Oturduğum koltuktan kalkıp odaya çıktım ve kendimi duşa attım. Soğuk su bedenimi ısırırken alnımı duvara yasladım.

Evden çıkmadan önceki kavgamızı unutamıyordum. Eğer ona bir şey olursa diye düşündüğüm zamanlarda kalbim paramparça oluyor kafama sıkma dürtümü güçlükle zapt ediyordum.

"Seni tam da bundan korumak istiyordum Kemancı. Ne olur sağ salim bana gel. Söz veriyorum o zaman istediğin her soruyu dürüstlükle cevaplayacağım. Lütfen bırakma beni."

Gözümden akıp suyla karışan göz yaşlarımla ne kadar durduğumu bilmiyordum. Ancak çıktıktan sonra suratıma yine taş gibi bir ifade oturtup hazırlandım ve aşağıya indim.

Telefonu elime aldığım sırada ekrana düşen bildirimle gerilip videoya tıkladım.

"Merhaba Ali. Bu güzellik uykusunda ki hanımefendiyi tanıyor musun? Ah doğru ya bu prenses senin karındı değil mi? Ne kadar da masum öyle değil mi? Sizin dokunduğunuz herkes böyle mahvolup gidiyor işte, bu da sizin lanetiniz. Bu masum kızın da yitip gitmesine az bir zaman kaldı bakma böyle huzurlu uyuduğuna artık onun için de acılı saatler başlayacak ve biliyor musun ölmek için bana yalvaracak..."

Video sona ererken bende titreyen vücudumla yere oturdum. Video da ses değiştirilmiş kapalı odada bulundukları yerle alakalı en ufak bir ipucu bile belirtilmiyordu ve adım gibi emindim ki bu video gönderildikten sonra numara artık kullanılmayacaktı.

Yerden kalkıp hızlıca kapının önünde nöbet tutan Rıza'ya telefonu verdim ve o da şaşkın bir şekilde eline tutuşturduğum telefona bakıp videoyu açtı. Sesler bana ulaştıkça zaten bitik olan sinirim iyice boşalmış yanımdaki ağaca yumruklarımı geçirmeye başlamıştım bile. Sinirli anımda kimsenin beni durduramayacağını bilen adamlarım bir adım geride içimi boşaltmamı bekliyorlardı. Parçalanan ellerimi gram hissetmezken aradan ne kadar zaman geçtiğini bilmeden Açelya'nın önüme geçip beni durdurmasıyla gözlerim onu buldu.

"Bu ağacı ellerin parçalanıncaya kadar yumruklamak kimseye fayda sağlamayacak. Bunları o adamları hallederken parçalaman hepimizin işine gelir. Zamanımız kalmadı artık adam akıllı oturup plan yapmak zorundayız. Ama önce şu ellerini halletmemiz gerekiyor."

Hepimiz salonda oturmuş Açelya'nın elimi sarmasını beklerken Asya'nın yokluğunda iyice kasvetli hale gelen evde gözlerimi gezdirdim.

"Bitti, al bakalım fazla hırpalamamaya çalış."

Ellerimi dizlerimin üstüne çekerken Açelya'nın tekrar konuşmasıyla gözlerim onu buldu.

"Kim olduğu hakkında bir tahminin var mı?"

Yumruklarımı iyice sıkınca az önce yapılan beyaz bandajın çoktan kanımla lekelendiğini gördüm.

"Tahmin değil kimin yaptığını biliyorum."

Ardında bir hışımla çalışma odama gidip çekmeceden silahı alarak aşağıya indim. Emir vermeme gerek kalmadan hazırlanan adamlarımı görüce yüzümde en psikopatından bir sırıtma peyda oldu. Silahı belime yerleştirirken Açelya'nın önce silaha sonra bana bakan yüz ifadesine bakıp usulca yanına yaklaştım.

"Sen uyu en yakın zamanda Asya'yı getireceğim sana söz." Omzunu destek verircesine sıkıp arabaya bindim. Aklımda ki delice düşüncelerle yüzümdeki zevkle sırıtmaya engel olamadım.

~~~~~~~~~~~~~~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~~~~~~~~~~~~~~

Bölüm kısa oldu farkındayım ama burada bitmesi gerekiyordu. Kusura bakmayın canlarım ama yine fırsat bulursam yeni bölümü en kısa sürede yazacağım şimdiden bir kaç nokta kafamda canlandı bile. Söylememe artık gerek var mı bilmiyorum ama oy verip yıldızı boş bırakmazsanız sevinirim. Kendinize bir sonraki bölüme kadar iyi bakın. Görüşürüz... ❤️🌟

KEMANCI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin