Herkese mer ha baaa!!! Böyle bölmek ne kadar kolay oldu yahu final haftasına hazırlanırken en azından biraz boş vakit yaratabildim kendime🤪 neyse efenim bölüm sonunda görüşmek üzere 💙🙏🏻🔥
BÖLÜM +18 RAHATSIZ OLANLARIN OKUMAMASI ÖNEMLE TAVSİYE EDİLİR!!!
***********
Saniye Sultan ve Adem Abi tatil için bir akrabalarına gittiklerinden şuan Rıza'nın kaldığı eve koşar adım gitmelerini sorgulayacak kimse yoktu etrafta. Nazlı'ya da gelmesi için teklifte bulunmuşlar ancak parti bahanesiyle gitmekten kurtulmuştu. Rıza olmadan yeni bir yıla girmek istemiyordu çünkü.
İlişkileri geçen aylarla derinlik açısından daha da ilerlemişti ancak kaçamak ufak tefek dokunuştan öteye gidemiyorlardı.
Zaman zaman Saniye Sultan'ın öğrendiğini düşündükleri anlar geliyor ve tedirgince bir şey söylemesini bekliyorlardı. Ancak kadın sadece onları anlamlı anlamlı süzüyor ve hiçbir şey demeden önüne dönüyordu. Bir de ne zaman ikisini yalnız görse koşar adım yanlarına geliyor ve ikisini de kıskançlıktan öldürecek raddeye getiriyor Rıza'ya evlenmesi gerektiğini, Nazlı'yaysa okulda ondan hoşlanan o çocuğa bir şans vermesi gerektiğini söylüyordu.
Sonrası en az iki gün süren küslük ve kıskançlık kriziydi...
Bugün hazır etrafta onlara engel olacak birinin varlığı olmadığından doyasıya zaman geçirmek istiyorlardı biri görür diye tedirgin olmadan sevmek, yalnız başlarına vakit geçirmek istiyorlardı.
Akşamın karanlığında sessiz eve girdiklerinde ikisinin de içinde tarifi imkansız bir mutluluk ve heyecan vardı. Gün boyu birbirlerini uzaktan süzmekle yetinmek zorunda kalmışlardı.
Birkaç öpüş ve dokunuştan sonra yatmak için odaya geldiler.
Böyle bir plandan haberi olmadığı için hazırlıksız yakalanan Nazlı eve gidip pijamalarını almak istese de Rıza, kendisinden bir şeyler ayarlayacağını söyleyerek izin vermedi. Allah bilir bir daha ne zaman bu kadar uzun süre yalnız kalırlardı!
Dolaptan aldığı tişörtü sevdiği kadına uzattı.
Nazlı uzun zamandır Rıza'yla daha ileri gitmek istiyordu o yüzden ani bir cesaretle kendi tişörtünü çıkarıp dantelli iç çamaşırıyla Rıza'nın uzattığı tişörtü aldı.
"Siktir" diye fısıldadı Rıza. "Ne giydin sen?" Gözleri iri iri açılmış, şehvetle bakıyordu.
"Yılbaşı... için özel giymiştim." Nazlı kızararak bakışlarını kaçırdı.
"İnanılmaz gözüküyorsun." Derin bir nefes alıp tekrar konuştu. "Yani tabii her zaman öylesin ama yani ee ıı..."
Kendini durduramadan yatağa yaklaşıp dizini dayadı ve dudaklarını sevgilisinin dudaklarıyla buluşturdu.
Yumuşak ve oyuncu bir tavırla başlayan öpüşme Rıza'nın sertleşmiş organını Nazlı'ya sürtmesiyle bambaşka bir boyuta taşınmış oldu.
Rıza iri avuçlarıyla sevdiği kadının göğüslerini kavrayıp ovalarken dudaklarını yaladı.
"Çıkar!" Nazlı yine hücrelerine dolan cesaretle sütyenini çıkarması için Rıza'ya emir verdi.
"Ne yapmak istiyorsun Nazlı?" Sesi titrek ve kontrolsüzdü.
"Daha fazla beklemek istemiyorum sana daha önce de dedim!"
Rıza daha fazla kendine hakim olamadı. Ayların birikmişliğiyle Nazlı'nın pantolonunu çıkardı ve giydiği minik külotu kenara çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEMANCI (TAMAMLANDI)
Romance"Siktir" diye inledi kız sonra yaptığı hatayı farkedip gözlerini kısarak adama döndü. "Beni kötü etkiliyorsun." Adam sanki avına yaklaşan bir aslan gibi sessizce kıza doğru yürüdü ve duvarla arasına sıkıştırdı. Eğilerek kulağını hafifçe ısırdı v...