1 k olmuşuz!!! Destek veren vermeyen herkese çok teşekkürler... Bir teşekkür olarak kısa bir bölüm yayınlayacağım. Bu arada wattpad hesabımda sanırım bir sıkıntı var mesajlarınıza cevap veremiyorum. Bu konuda bana yardımcı olabilecek biri varsa bana ulaşabilir mii? Bu bölüm kısa olacağı için şimdiden özür dilerim ama önceden de dediğim gibi doğaçlama yazıyorum araya sıkışacak bir bölüm olacak. İyi okumalaar ❤️
***
"Ne saklıyorsun bavulda?"
Sıklaşan nefesimi kontrol altına almaya çalışarak ona döndüm.
"Hiiç hiçbir şey ne saklayacağım canım?"
İnanmadığını belirtircesine tek kaşını kaldırdı.
"Neden çığlık attın peki?"
"Arkadan sessiz sessiz yaklaşınca ne bileyim korktum işte."
Bu yalana zerre kadar inanmadığını biliyordum ama panik anında aklıma daha yaratıcı bir yalan da gelmiyordu.
Beni baştan aşağıya inanmadığını belirten yüz ifadesiyle süzdükten sonra kafasıyla banyoyu işaret etti.
"İyi madem gir bakalım banyoya."
"İzin verirsen üstümü hazırlayıp gireceğim zaten."
Son bir kez daha süzüp yanımdan ayrıldı.
Derin bir nefes verip ecelim olacak bavula döndüm. Belki az da olsa giyebileceğim bir şey bulabilirim umuduyla bavulun kapağını tekrar açtım. Ancak canım arkadaşım tabii ki işini çok iyi yapmış ve mahrem yerlerimi asla kapatmayan bir bavul hazırlamıştı bana.
Hiçbirinin beni kurtarmayacağını anlayınca elime rastgele bir şeyler alıp banyoya girdim.
Hızlı bir duş alıp çıktığımda hala banyoda elimde işlevsellikten çok görsel amaçla yapılmış giysilere bakıyordum. Göğüslerimi tüm çıplaklığıyla gösteren sütyen mi desem yoksa bütün bedenimi gözler önüne seren transparan gecelikten mi bahsetsem hiç bilmiyordum. Ancak bildiğim tek şey Açelya'yı fena pataklayacağımdı.
Banyodan çıkmak için cesaret toplamaya çalışırken odadan gelen Ali'nin sesiyle iyice kapıya yapıştım. Anladığım kadarıyla telefonla konuşuyordu. Belki hızlıca odadan çıkıp yatağa geçsem beni görmezdi.
Kapıyı açıp hızla yatağa koşar adım yürüdüm.
"Siktir!"
Ali'nin sesiyle dahiyane planımın çöp olduğunu anladım. Kafamı ağır ağır ona çevirdiğimde şoka girmiş bir halde bana bakıyordu. Tamamen ona doğru dönünce bu sefer gözleri bedenimin üst taraflarında dolaşmaya başladı. Yutkunup gözlerime çevirdiği bakışların ardından tekrar konuştu.
"Siktir kere siktir!"
Telefonla konuştuğunu nihayet hatırladığında ensesini kaşıyıp odadan çıktı.
Bende girdiğim transtan kurtulup koşarak yatağa girdim ve lambayı kapattım. Bir çocuk gibi örtüyü başıma kadar çekmekle dolaba saklanmak arasında gidip geliyordum ancak bu durum Ali'yi daha çok sinir etmekten başka bir şey yapmazdı.
Gözlerimi sımsıkı kapatıp telefonla konuşması bitmeden uyumak istiyordum. Ancak şans yine her zaman ki gibi bana gülmedi ve birkaç dakika sonra Ali odadan içeriye girdi.
Sessizce kendi tarafının örtüsünü açıp yatağa uzandı. Hissettiğim her bir hareketle vücudum daha çok kasılıyordu. Her geçen dakika Ali'nin hala bir şey yapmamış olması hem sevindiriyor hem de arzulanmayacak bir beden sahip olduğumu düşündürttüğü için sinirimi bozuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEMANCI (TAMAMLANDI)
Romance"Siktir" diye inledi kız sonra yaptığı hatayı farkedip gözlerini kısarak adama döndü. "Beni kötü etkiliyorsun." Adam sanki avına yaklaşan bir aslan gibi sessizce kıza doğru yürüdü ve duvarla arasına sıkıştırdı. Eğilerek kulağını hafifçe ısırdı v...