Bölüm-25 Öncesi

9.7K 302 41
                                    




Herkese merhaba! Bölüme geçmeden önce birkaç hususa değinmek istiyorum. Öncelikle bu kitabı bir insan yazıyor arkadaşlar o yüzden beğenmediğiniz veya kendi doğrularınıza uymadığını düşündüğünüz noktaların olması tabii ki de çok normal. Yapıcı eleştirilere sonuna kadar açığım ancak kabul edemediğim durum neredeyse son bölüme kadar okuyup bana ve kitabıma ağır ithamlarda bulunmanız. Kusura bakmayın ama yeri geliyor sınavıma çalışmayıp daha fazla beklemeyin diye bölüm yazıyorum, emek veriyorum. Bu emeğin karşılığı olarak yapmanız gereken sadece oy vermek ve çoğunuz bunu yapmadığı gibi bir de eleştirilere cevap verdiğim zaman "Sanane ister okurum, ister okumam" deme hakkını kendinizde görüyorsunuz. Kusura bakmayın ama arkama yaslanıp buna  müsade edecek değilim o kadar emek verip bana ve kitabıma istediğinizi söyleme haddine de sahip değilsiniz buna da izin veremem yani!

    Gayet iyi niyetle söylüyorum arkadaşlar beğenmiyorsanız okumayın yahu bu kadar basit.

Bizde kitap okuyoruz bu uygulamada, e bizde insanız beğenmediğimiz oluyor sonuçta yazılan her kitap bize uyacak değil ama o zamanda bir şey demeden okumama hakkımızı kullanıyoruz 'hiç bana uygun değil hadi o zaman kötü, hakaret içeren ya da ağır ithamlarda bulunan yorumlar yazıp öyle gideyim' demiyoruz!

Yani ilk bölümlerde kendilerine uymadıkları için okumayacaklarını belirten arkadaşlarıma yine de şans verdikleri için teşekkür de ettim ama son bölüme kadar gelip bunları söylemeniz şaşırtıcı. Hoşunuza gitmeyen bir kitabı yayımlanan son bölümüne kadar okumanız anlamsızın önde gideni, bayrak sallayanı yani! Rahatsızsan okuma kardeşim sessiz sedasız ayrıl bu kitaptan bu yani bu kadar basit! Öyle süper zeki olmayı gerektirecek bir durum yok burada!

Neden illa aman kötü yorum yapmam lazım, ağzıma geleni hemen yazayım deme ihtiyacı hissediyorsunuz ki? İnsanız bizde duygularımız filan var hani üzülebiliyoruz, etkilenebiliyoruz filan 😂 Sizin iki dakikalık tatmininiz için insanların emekleri çöp oluyor! Bununla ilgili şunu da belirteyim böyle hadsizce yorumları görünce artık siliyorum çünkü destek verenler, okuyanlar için şevkim kırılsın istemiyorum.

    Değinmek istediğim ikinci konu da neredeyse her bölüm bölümleri doğaçlama yazdığımı söylüyorum evet ama daha kitaba hiç başlamadan önce ana hatları belliydi kitabın yani kafanızda oturmayan yerler, cevabını bulamadığınız yerler elbette olacaktır ancak kitap bu, her şeyi bir kerede yazıp bitirsem ne bölüm olur ne kitap...  merak etmeyin unutmuyorum olayları. Sadece en başta bu kadar erken evlenseler mi ondan emin olamamıştım ama her iki durumda da yani erkenden evlenseler de evlenmeseler de gidişatım belliydi. Merak etmeyin arkadaşlar sorularınıza gayet iyi cevaplar gelecek boşlukları dolduracağım zamanla. Sadece sizden ricam ne olur biraz sabredin.

    VE LÜTFEN ARTIK OY VERİN. DAHA ÖNCE DE DEDİM ŞU KADAR OYA YENİ BÖLÜM YAYIMLANACAK TARZINDA BİR ŞEY YAPMAK İSTEMİYORUM YAPACAĞIMI DA DÜŞÜNMÜYORUM AMA YANİ EKRANIN SADECE TEK BİR YERİNE TIKLAMAK NEDEN BU KADAR ZOR ANLAMIYORUM Kİ! CEBİNİZDEN PARA MI ÇIKIYOR BİR ŞEY Mİ EKSİLİYOR YANİ!! SON BÖLÜME KADAR OKUDUYSAN DEMEK Kİ BİRAZ OLSUN SEVMİŞSİN, HOŞUNA GİTMİŞ... KARŞILIĞINDA TEK BİR DOKUNUŞ YA BU KADAR BASİT...

    Neyse bunu görüp bölüm olmadığı için üzülen veya küfreden arkadaşlar birazdan yeni bölümü yazmaya başlayacağım korkmayın 😂 Enerjisinin güzel olacağına inandığım bir bölüm olacağı için bunu ayrı olarak yayımlamak istedim. İçimi döküp biraz olsun rahatladım şimdi bölüm yazma zamanı. Bölümde görüşürüz umarım en kısa sürede bitirebileceğim bir bölüm olur.

    LÜTFEN ARKADAŞLAR SON KEZ DİYORUM BİRAZ SAYGI. HER YORUMA CEVAP YAZMAYA ÇALIŞIYORUM VE YAZDIKLARINIZ ÖLÇÜLÜ OLDUĞU SÜRECE DE BUNDAN BÜYÜK BİR KEYİF ALIYORUM. SADECE BİRAZ DAHA DİKKATLİ OLUN LÜTFEN!

KEMANCI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin