Herkese mer ha baa!! Bir önceki bölümün sonunda dediğim gibi herkes birden atmadığımın farkındayım😅 Mesaj panosuna fikrinizi sormuştum beni takip edenler görmüştür hatta fikrini belirtende oldu çokk teşekkür ederim ❤️ Bu çifti bitirmiştim o yüzden atayım dedim final haftama giriyorum ve çok yoğun olduğu için hepsini bitirmeyi değil de kısa da olsa bitirdikçe atmayı düşündüm 🤷🏻♀️ Bana anlayış gösterdiğinizi biliyorum şeker pancarlarım sizi seviyorum bölüm sonunda görüşürüz 🤪💙
*************Semi- Jasper
Semi, şoktan ve mutluluktan bir türlü kurtulamıyordu.
Ablası olur da programı erken biterse eve geleceğini söylediğinden şuan eve gidemezlerdi. Çünkü öncesinde aylarca kendisini deli eden şu lanet konuyu konuşmalılardı...
Türkiye'ye dönmesi gerektiğini Jasper'la uzun uzadıya konuşma fırsatı olmadığından kısa bir telefon konuşması sırasında söylemişti.
Ama kendisinin bile böyle bir plandan haberi yokken nasıl sevdiği adamı buna hazırlayabilirdi ki?!
Kısa bir tatil diyerek geldiği Türkiye'de canından çok sevdiği kuzenini öyle bir başına bırakıp dönemezdi. Fransa'da ki bütün hayatını canı acısa da bırakmak zorundaydı. Ne kadar süreceğini bilmediği bu süreç için izin alamazdı sonuçta...
Tüm bunlara rağmen emin olduğu tek şey aralarında ki kilometrelerce mesafeye rağmen aşklarının, sevgilerinin ölçüsünde gram eksilme olmayacağıydı. Tabii ki kızacak ve çokça üzülecekti ancak sonunda Semi'yi anlayacaktı. Onlar zaten çok çetin bir savaştan çıkıp aşklarını kanıtlamışlardı herkese... Tüm zorluklara rağmen başarmışlardı.
Aralarında ki bir saatlik zaman farkı da önemsizdi. Hem o hem de Jasper sık sık birbirlerinin yanına gider özlem giderir sonra da işler düzeldikten sonra oturup ileriye yönelik bir plan yaparlardı nasılsa. Ancak hiç de öyle olmadı...
Jasper düşündüğünden daha fazla öfkelendi önce. Kendisine haber vermeden bu kadar büyük bir kararda ona danışmadığı için bencillikle suçladı. Semi haklı olduğu için sadece sinirinin geçmesi için sabretti çünkü bile isteye bunları söylemediğini biliyordu. Gerçekten bir haftanın sonunda Jasper gece yarısı onu aramış ve ağlayarak özür dilemiş, korktuğunu söylemişti. Semi de korkuyordu. Bu büyünün bozulmasından, gözden uzak olduğu için Jasper'ın gönlünden de uzak olmaktan...
Ki öyle de oldu. Bir türlü oturup daha önceden yaptıkları gibi saatlerce konuşamıyor kısa süreli telefon görüşmesi yapıyorlardı. Görüntülü konuşmayı istediğini söylediği her seferinde, Jasper bir şekilde lafı değiştiriyor ve kısa zaman sonra da telefon kapanıyordu.
Başka biri olmadığını biliyordu buna adı kadar emindi çünkü Jasper cinsiyeti farketmeksizin kimseyi hayatına almıyordu Semi'den önce. Onun korkusu kendisini de hayatından uzaklaştırması, artık sevmemesiydi... Bu ihtimal onu günden güne mahvetmiş kimseye bir şey anlatmak istemediğinden tüm ilgisini Asya ve minik şeker pancarına ayırmıştı. Çünkü biliyordu ki bundan birine bahsetmesi demek Fransa'ya dönmesi için baskı yapılacağı anlamına geliyordu. Ama Semi istemiyordu. Nasıl Jasper'ın duvarlarını yıkması için canı çoğu zaman yansa da sabretmişse onun da sabretmesini istiyordu. En ufak bir zorlukta kendisini geri çekmesini hazmedemiyordu...
Şimdi aylar sonra, kaç gün önce olduğunu hatırlamadığı kısa bir telefon görüşmesinden sonra Jasper'ın sesini duyuyor her bir parçasına aşık olduğu adamı az evvel geldikleri bir otel odasında izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEMANCI (TAMAMLANDI)
Romance"Siktir" diye inledi kız sonra yaptığı hatayı farkedip gözlerini kısarak adama döndü. "Beni kötü etkiliyorsun." Adam sanki avına yaklaşan bir aslan gibi sessizce kıza doğru yürüdü ve duvarla arasına sıkıştırdı. Eğilerek kulağını hafifçe ısırdı v...