Bölüm-19

15.5K 582 48
                                    

Herkese merhabaa! 🙆🏻‍♀️ Size sevgililer günü hediyesi geldiii 🙆🏻‍♀️🎁🥰 (Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor gerçekten okunduğunu ve takip edildiğini bilmek müthiş bir haz ancak bir de şu oy sıkıntısına bir çözüm bulabilsek hiçbir derdim kalmayacak😂😂 )
    Sevgililer gününe yakışır bir bölüm olacak bence 😂🥰 Neyse çok uzatmak istemiyorum kendinize iyi bakınn seviliyorsunuz 🌟❤️😂

Asya duyduğu itirafla ne diyeceğini nasıl bir tepki vereceğini şaşırmış adamın göğüsünde olan eli istemsiz durmuştu.

    Adam sanki bütün dertlerinin dermanı kadının saçlarındaymış gibi okşayıp konuşmaya devam etti.

    "O gece ağzından Ece'nin ismi çıktığında kontrolümü kaybettim. Çok özür dilerim Asya. Biliyorum ne desem ne yapsam asla affedemeyeceksin beni zaten sen affetsen de ben kendimi affeder miyim bilmiyorum. Sadece kontrolümü kaybetmemin bir nedeni olduğunu anlasan yeter bana. Seni o hayatıma soktu sandım. Hayatımı sikip atan adamın beni yine mahvettiğini sandım Asya. Çünkü sana ondan hiç bahsetmedim ve adını duyabileceğin hiç kimse yoktu ama sonra öfkem yerini mantığa bırakınca nasıl büyük bir bok yediğimi anladım ve bunun telafisi yok bunu da biliyorum."

    Kadın affettiğini söylemek istiyor ancak sözcükler bir türlü ağzından çıkmıyordu.

    Kadının bu halini gören adam konuşmaya devam etti.

    "Cevap vermek zorunda hissetme kendini. Her şey sen ne zaman istersen ne zaman kendini hazır hissedersen o zaman konuşulacak."

    Son yaşananları da ima edercesine konuşmuştu. Tabii ki konuşana kadar boş duracak değildi adamlar çoktan o iti didik didik arıyordu ancak bunu kadının bilmesine gerek olmadığını düşündü. Kendisini daha fazla tedirgin hissetsin istemiyordu. O böyle düşüncelere dalmış vaziyette göğsünde yatan kadının saçlarını okşarken ortamdaki hava bir anda değişti.

     Ali'den

(+18 rahatsız olanlar lütfen okumasın)

    Yaşananları düşünüp kafamda plan yaparken kafası göğsüme yaslı olan Asya'nın dudaklarını boynumda hissettim. Tenimi tadarken ağzı açıldı ve dilinin sıcak ıslaklığı o noktada oyalandı.

    Başımı eğip hayretten kocaman açılmış gözlerle ona baktım, tamamen hazırlıksız yakalanmıştım.

    Eğilip dudaklarımı dudaklarına bastırdım, uzun ve yumuşak bir öpüşmeydi. Asya beni kendine daha da yakınlaştırdı. Ağzı açıldı ve dilimi ağzının içine sokup nazikçe tadına baktım ve dilini aradım.

    Şehvetten boğuklaşmış sesiyle konuştu.

    "Seni istiyorum."

    Sözleri kafamda yankılandı ve ne demek istediğini anladım. Bir yanım bizi ayıran her kumaş parçasını yırtıp atmak istiyordu, öte yandan diğer yarım zihnimdeki bütün alarm zillerini çalmaya başlamıştı. Psikolojik olarak çok kötü bir dönemden geçiyordu ve sonrasında pişman olması beni mahvederdi.

    Biraz geri çekildim ama Asya daha da kararlı hale geldi. Dizlerimin üstünde dikilene kadar geri çekildim, Asya beni bırakmadı.

    Onu durdurmak için omuzlarından tuttum.

    "Bir saniye bekle" diye fısıldadım soluk soluğa.

    "Bunu yapmak zorunda değilsin Asya. Biliyorum çok kötü şeyler yaşadın bu gece olmak zorunda değil bekleyebilirim hazır olana kadar."

KEMANCI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin