Başak - Alper 🎄🎅🏼🌟

6.1K 324 59
                                    

Herkese mer ha baa!!! Normalde bir önceki bölümde belirttiğim gibi 18'inde yayımlayacaktım ama sevgili okurlarım esrabznn  ve @m_n_a_a92 ın doğum günüymüş bugün ricasını kıramadımm ikinize de mutlu yıllarrr 🎂 🎉 🎁

   Evet efendim yılbaşı serüvenimizin son çifti ☹️ Kalbim biraz buruk hepsini accayip benimsedim çünkü 😅 Biliyorum bazılarınız oh sonunda bitti diyor 🙄🤐 Neyse efenim Bölüm sonunda görüşürüz 🙏🏻💙🔥

BÖLÜM +18 RAHATSIZ OLANLARIN OKUMAMASI ÖNEMLE TAVSİYE EDİLİR!!!

**************

Alper bir taraftan arabayı sürüyor bir taraftan da Çağrı'ya bu akşam eve gelmemesi için mesaj atıyordu.

Uzun süren çabalarının sonucunda iki hafta boyunca beraber kaldıkları evin bütün işlerini yapması sonucunda nihayet anlaşmış oldular.

Bu işi de hallettikten sonra yüzüne keyifli bir gülümseme yerleştirip aşkından delirdiği sevgilisine baktı.

Ona bakarken bile kalbi hızlanıyor, nefesi sıklaşıyordu.

Başak... Onunla liseden tanışıyorlardı bir alt dönemindeydi. İkisi de okulun müzik grubundaydı ve Başak kadife gibi pürüzsüz sesiyle insanı saniyesinde etkisi altına alıyordu.

   Önceleri ona karşı hissettiği bu çekimi hayranlık olarak adlandırmış fazla üzerinde durmak istememişti.

   Çünkü Alper alışılmış çoğu erkeğin aksine hayatına sadece tek bir kadın girsin istiyordu. Duygularından emin olmadan böyle büyük bir adım atmak istemiyordu. Ancak o duygularının adını koyana kadar iş işten geçmiş Başak, babasının tayini ile başka bir şehre gitmişti.

   Tek bir kadın meselesiyle o kadar beyni bulanmıştı ki ne telefonunu almayı akıl edebilmişti ne de doğru dürüst konuşmayı...

   Üzerinden yıllar geçtikten sonra Alper yine aynı Alperdi. Çağrı'yla bu kadar sıkı dost olup aynı zamanda bu kadar farklı olmalarına hayret ediyordu çoğu zaman. Çünkü o, yıllar geçse de üstünden kalbindeki aşktan vazgeçmemiş hayatına kimseyi almadığı gibi elini de sürmemişti. Birkaç dakikalık tatmin duygusu için içindeki aşka ihanet etmek çok daha fazla bedel ödetirdi...

   Hiçbir arkadaşına bundan bahsetmedi. Gerçi ne deseydi ki? Bir kıza sırılsıklam aşık oldum ama ben bunu anlayana kadar kız kuş oldu uçtu bu kadar zamandır da hiçbir yerde bulamadım filan mı!

   Asya'nın gidişiyle ne yapacaklarını bilemedikleri bir gün Çağrı'nın zoruyla dışarı çıktılar. Yeni bir mekan açıldığını ve mekanda çalan bir grubun solistini anlata anlata bitiremediği için sırf çenesini kapatması için gitmişti mekana.

   Sahneye arkası dönük oturduğu için grubu görmüyordu, açıkçası Çağrı'nın yüzünde ne zaman güzel bir kadın görse takındığı ifadeyi görünce bakmak da istemedi. Ama... Kadın şarkıya girdiğinde omurgasındaki titreme az kalsın nefesini kesiyordu. Yıllar geçse de unutamayacağı ses kulaklarında patlarken ağır çekimde sahneye döndü...

   Güzelliğinden hiçbir şey kaybetmemiş aksine mümkünmüş gibi daha da güzelleşmişti.

   Heyecandan elleri titrerken oturduğu tabureden düşmemek için büyük bir savaş veriyordu. Acaba kendisini görse tıpkı onun gibi saniyesinde tanır mıydı?

   Kendisi için uzun ama insanlık için kısa bir zaman sonra gözleri buluştu. Kalbi göğsünü delmek ister gibi hızla atarken ne tepki vereceğini merakla izlemeye başladı.

KEMANCI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin