Arzudan yoğunlaşmış gözlerle Asya'ya yaklaştığında odanın içinde acı acı çalan telefon sesiyle gerçekliğe döndü. Sessiz bir küfür savurup hızlıca kendini Asya'nın üzerinden kaldırdı ve telefonu alıp hızlıca odadan çıktı. Aksi halde kendine hakim olamayacağını o da biliyordu.
Çarpan kapının sesiyle Asya sıçradı. Eğer o telefon çalmasaydı şuan yaşanacak durumu düşününce yanakları yanmaya başladı... Ali odaya girmeden koşar adım banyoya kapattı kendini. Yüzüne soğuk su çarpıp az da olsa az önce yaşananın bir kanıtı olan kırmızı yanaklarını normale döndürmeye çalıştı. Dişlerini fırçalarken bir taraftan da düşünmeye başladı ya o telefon çalmasaydı Ali sonuna kadar gider miydi? Peki ya Asya, o izin verir miydi? Ağzını çalkalayıp banyodan çıkacakken Ali'yle burun buruna geldi. Yanından geçeceği sırada kolundan tutulmasıyla durmak zorunda kaldı.
"Neden yüzüme bakmıyorsun?" Ali düşündüğünden daha sert çıkan sesiyle şaşırdı ancak sürekli ona bir sapıkmış gibi davranılması fazlasıyla sinirini bozuyordu.
"Sana bir soru sordum! O yatakta olan şeyi sadece ben istemedim hatırlamıyorsan söyleyeyim altımda zevkle inledin Asya!"
Yüzü, duyduğu öfke ve utançla iyice kızaran Asya bir hışımla ona döndü.
"Yeter artık anladın mı yeter! Beni ne sanıyorsun bilmiyorum ancak daha önce hayatına giren diğer kadınlar gibi böyle müstehcen sözlere alışık değilim ben, sürekli aklına eseni söyleyemezsin, aklına estiği gibi davranamazsın anladın mı, olmaz!" Kolunu Ali'nin kıskacından kurtarıp giyinme odasına girdi ve kapıyı öfkesini ondan çıkarır gibi çarptı.
Ali, kızın içinden çıkan panterle hem şaşırmış hem de istemeyeceği kadar çok tahrik olmuştu. Asya'nın onu yine önündeki organıyla görmesini istemediği için çabucak banyoya daldı.
İkisi de yarım saat sonra hazırdı odadan çıkacakları sırada Asya boğazını temizleyip Ali'ye döndü.
"Az önce bağırdığım için kusura bakma. Sadece... sadece alışık değilim." Ali kısaca kafasını sallayıp odadan çıkacakken Asya kolunu tutup onu durdurdu.
"Ayrıca-" hala Ali'nin kolunu tuttuğunu fark edince eli ateşe değmiş gibi aniden elini çekti.
"Şey.. Sürekli babamın yanında beni öpme veya sarılma o.. o buna alışık değil ve tabii bende.. Rahatsız oluyorum." Sanki bu konuşmayı yapmak dünyanın en utanç verici şeyiymiş gibi kafası önde elleriyle oynuyordu.
Kızın bu masumluğu Ali'yi fena çarpıyordu. Çevresinde ki kadınlar asla böyle değildi hepsi masumluktan uzak, fena dişilerdi. Suratındaki sırıtmayı fark ettiğinde birden bulunduğu durum sinirini bozdu. Gün geçtikçe bu kız yüzünden yeni yetme aptal bir oğlan gibi davranıyordu.
"Bitti mi?" İfadesiz tutmaya çalıştığı sesi tahmin ettiğinden daha sert çıkmıştı.
Asya kafasını yerden kaldırmadan usul usul salladı kafasını.
"İyi. Sen kahvaltını yap birazdan çıkarız. Baban ben telefonla konuşurken çıktı o yüzden beraber inme saçmalığına şimdilik bir son verebiliriz. Hazır olunca bana seslenirsin." Kızı beklemeden bir hışımla odadan çıktı.
"Hödük. İnsan yerine koyup neden düzgünce konuşmaya çalışıyorsam sanki!!" Mırıldana mırıldana mutfağa indi. Ancak sabah ki olaylar ve adamın dengesiz hali iştahını iyice kaçırmıştı. Hem zaten kahvaltı yapmayı da sevmezdi ki.
Mutfak penceresinden bahçeyi izleyip biraz kafasını dağıtmaya çalıştı. Çantasını almak için tekrar odaya gitti. Bu sırada Ali salonda onu bekliyordu. Şaka gibiydi salonda durmuş karısının hazır olmasını bekliyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEMANCI (TAMAMLANDI)
Romance"Siktir" diye inledi kız sonra yaptığı hatayı farkedip gözlerini kısarak adama döndü. "Beni kötü etkiliyorsun." Adam sanki avına yaklaşan bir aslan gibi sessizce kıza doğru yürüdü ve duvarla arasına sıkıştırdı. Eğilerek kulağını hafifçe ısırdı v...