Herkese mer ha baa!! Çok çok güzel bir video vardı bölüme uygun olan ama maalesef bir türlü bulamadığımdan eğlenceli bir şarkı bırakıyorum burayaa 🙆🏻♀️🙆🏻♀️ Umarım beğendiğiniz bir bölüm olurr 🙆🏻♀️🙆🏻♀️ Bölüm sonunda tekrar görüşünceye dek hoşçakalın❤️
*************
Eve geldiğimizde hala üzerimdeki şoku atlatamamıştım. Dövmeden nefret etmem Ali'nin hayatıma girmesiyle artık o kadar da itici gelmemeye başlamıştı ancak bugün yaptığı jest dövme konusundaki fikirlerimi kökünden değiştirmişti. Tenindeki her dövme onunla bütünleşmişti ama bugün yaptırdığı dövme artık açık ara favorimdi.
Solana geçip oturduğu koltuğa doğru yürürken ikimiz için yaptığım kahvelerden birini ona uzatıp yanına oturdum. Oturmamla beraber kolunu omzuma atıp saçlarımla oynamaya başladı.
Gözlerim istemsizce kupayı tutan elindeki dövmeye gidiyor ve hayran hayran gülümsüyordum. Ne yaptığımı anlamış gibi gülüp saçlarımı öptü.
"Sevdin bakıyorum?"
Muzip bir şekilde sorduğu soruyla mutlulukla gülümseyip gözlerine baktım.
"Harika duruyor."
Kısa bir sessizliğin ardından konuşmaya devam etti.
"Aslını istersen yaptırmak konusunda biraz kararsızdım."
Hafifçe geri çekilip tekrar gözlerine baktığımda konuşmaya devam etti.
"Dövmelerden pek hoşlanmadığın düşünülürse riskli bir hareketti. Ama yüzündeki ifade ne kadar doğru bir şey yaptığımı söylüyor. Ama aynısını Barış için söyleyemem tabii."
Aklım yine o anlara gitti. Açelya'nın şoka girmiş hali, Barış'ın hayal kırıklığı... Onları öyle yalnız bıraktığımız için içim huzursuzdu ancak aralarındaki bu sorunu sadece ikisi çözebilirlerdi.
Biraz daha oturup tatlı tatlı sohbet ederken Ali eğilip dudaklarıma öpücük kondurdu öpücük daha da alevlenirken dudakları dudaklarımdan ayrılıp boynuma doğru yol alırken masada duran telefonum çalmaya başladı. Başta ikimizde önemsememeye kararlıydık ancak arayan her kimse onun da kararlı olduğunu anlayınca derin bir nefes alıp Ali'den uzaklaştım.
Kafasını koltuğun sırtına yaslayıp söylenmeye başladı.
"Böyle şansı sikerler ama ha."
Gülümsememi zapt edip telefona uzandım. Arayan Çağrı'ydı ve önemli bir şey olmasa akşam akşam aramayacağını da biliyordum.
Kapanmadan önce telefonu açtım ve Çağrı da aceleyle konuşmaya başladı.
"Asya, grubumuzun şans meleği nasılsın iyi misin?"
Tam cevap vermek için ağzımı açacağım sırada hiç ara vermeden konuşmaya başladı.
"İyisindir iyi. Evdesindir de şimdi sen değil mi benim canım arkadaşım ha?"
Bu sefer cevap vermemi beklediğini anlayınca kafam karışmış bir halde cevap verdim.
"İyi misin sen ne oldu başın mı belada?"
Ali de şimdi kafasını koltuktan kaldırıp dikkatle bana bakmaya başladı kiminle konuştuğumu anlamaya çalışıyordu.
"Yani evet öyle de diyebiliriz tabii."
Arkasında bir gürültü koptu ve ardından Çağrı'nın telefonu kulağından uzaklaştırıp konuşmasını dinledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEMANCI (TAMAMLANDI)
Romance"Siktir" diye inledi kız sonra yaptığı hatayı farkedip gözlerini kısarak adama döndü. "Beni kötü etkiliyorsun." Adam sanki avına yaklaşan bir aslan gibi sessizce kıza doğru yürüdü ve duvarla arasına sıkıştırdı. Eğilerek kulağını hafifçe ısırdı v...