Bölüm-21

13.9K 572 29
                                    

Herkese merhabaaaaa!! 🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️❤️❤️ Sonunda dediğinizi duyar gibiyim bende kendime bölümü yazarken üff yeter be sonunda! Dedim çünkü 😂😂 Ne yapmışsınız öylee yaaa okunma uçmuuuuş gitmiş desteğinize beni darlayıp yeni bölüm istemenize ayrı ayrı minnettarım çok teşekkür ederim seviyorum sizi hemde çokk seviyorum🙆🏻‍♀️🥰 beklediğinize değer bir bölüm olur mu bilmiyorum çünkü itiraf ediyorum bölümün nasıl olacağı hakkında en ufak bir fikrim bile yok fazla uzun bir ara olduğunu farkettiğim için yazmaya çalışacağım umarım beğenirsiniz bölüm sonunda görüşürüzz ❤️❤️

**********

Asya okula gitmek için hazırlıklarını tamamlayıp Rıza'yı beklemek için salonda bahçeye bakan koltuğa kendini attı.

    Elinde olmadan kaçırıldıktan sonra Ali'yle artık bambaşka bir boyutta olan ilişkilerini düşünmeye başladı. Adamın itirafından sonra yaptığı şeyden hala utanıyordu ancak o yetişkin bir insandı ve beklediğinin aksine yaşananlardan sonra hiç de pişman olmamıştı. Bir kere adam bu işte övündüğü kadar iyiydi her ne kadar bu sinirini bir nebze bozsa da. Sonrasında adam onu bu konuda hiç zorlamamış bu hem onu sevindirmiş hem de aynı cesareti bir kez daha gösteremediği için sinirlendirmişti.

     Yaşananların ilerleyen saatinde Ali kızın saçlarıyla oynarken kız da artık daha fazla susmanın bir anlamı olmadığı için kaçırıldığında ona iletilmesini istediği mesajı bir çırpıda söylemiş ve adam kısa bir tutukluluğun ardından hiçbir şey söylemeden saçlarıyla oynamaya devam etmişti.

     O düşünceler içinde boğuşurken Rıza'da ıslık çalarak eve girmiş ve gülerek salona gelmişti.

    "Hazırsan çıkalım mı güzel yengem?"

    Evden çıkarken ki sinirinden eser yoktu ve onun bu neşesine kaşlarını çatmadan edemedi.

    "Hayırdır Rıza neden bu kadar mutlusun?"

    Rıza mümkünmüş gibi daha da sırıtarak arabanın kapısını yengesi için açtı.

    "Hayat güzel be yenge gülmeyip ne yapacağız?"

    Kadının şaşkınlıkla gözleri büyüdü. O kadar zamandır bu adamı tanıyordu yüzünde en fazla ufak bir tebessüm görmüştü şimdiye kadar.

    "Hayat sana daha yeni güzel oldu galiba görmedim daha önce seni bu kadar şen şakrak çünkü."

    "Öyle de diyebiliriz tabii." dikiz aynasından gülerek baktıktan sonra titreşen telefonuna bakıp yine sırıttı adam.

    "Abin de sen de gerçekten çift kişiliklinin önde gidenisiniz." diye mırıldandı kadın.

    Okula kadar susmayan telefon sinirini biraz bozmuştu Asya'nın.

    "Sen mutlusun da birinin keyfi seninki kadar yerinde değil anlaşılan. Her kimse seni boğazlamadan önce aç artık şu telefonu."

    Asya indikten sonra Rıza arabayı sakin bir yere çekip susmak bilmeyen telefonunu eline aldı. 30 küsur aramanın hepsi Nazlıdandı.

    "Sonunda şoku atlatabildin. Hadi bakalım Rıza gazan mübarek olsun." diyerek telefonu açtı. Ama karşı taraf açılır açılmaz direkt bağırmaya başlamıştı bile. Yüzünü buruşturup sakinleşene kadar sesini çıkarmadı. Uzun denilebilecek bir sürenin sonunda kız nihayet yorulduğunda konuşmaya başladı.

    "Anlaşılan dersine girmedin. Geliyorum birazdan seni almaya." ardından bunun kızı daha da delirteceğini bilerek cevap vermesini beklemeden telefonu kapattı.

KEMANCI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin