Herkese mer ha baaa !!!!🙆♀️🙆♀️ Bu aralar bence gayet hızlı yeni bölümler geliyor umarım bu ivmeyi hiç kaybetmeden devam edebilirim😂😂 Yani yazmayı bende çok istiyorum ama gerçekten karantina da olsak da günlerim çok yoğun bende artık zaman bulamadığım için online derslerimi dinlemek yerine size bölüm yazıyorum kıymetimi bilin 😂diyeceğim ama sadece bir kesim kıymetimi biliyor neyse olsun kitaba ilk başladığım zaman o bile çok yoktu🤷♀️🤷♀️ Aklımda birkaç bölümün daha temel kısımları şekillendi ama bence zaten asıl zor olan geriye kalan ara parçaları yerleştirmek o yüzden söz vermek istemiyorum çünkü o zaman yerine getiremeyeceğim diye çok strese giriyorum🙆♀️😅 Bu bölümü de kaç gün içinde bitiririm bilemiyorum ama umarım hepimizin beğeneceği ve memnun kalacağı bir bölüm olur 😂🙆♀️bölüm sonunda tekrar görüşürüz hoşçakalın sizi seviyorummm ❤❤❤
*********************
Asya, huzurlu bir uykudayken alnında hissettiği yumuşak bir öpücükle hafifçe gözlerini araladı. İçeri dolan güneş ışıklarıyla sızlanarak gözlerini tekrar kapattı. Adam kadının bu hareketiyle kıkırdamaya başladı. Asya, kocasının gülümsemesine hayrandı yeryüzünde gülümsemenin bu kadar yakıştığını düşündüğü bir başka insan daha yoktu. Bu manzarayı kaçırmamak için gözlerini açtı ve Aliyi kucağında sevimli köpekleriyle ona bakarken buldu.
"Küçük adamla ben uyanman için sabırsızlanıyoruz. Kalk artık hadi okula gitmeden önce biraz bizimle ilgilen."
Ardından tatlılıkla gülümseyen kadına yaklaşıp burnunun ucunu öptü.
"Kalkıyor musun yoksa üçten geriye sayayım mı?"
Dün gece yaşananlardan dolayı üstü hala çıplak olan Asya ne yapacağına karar vermeye çalışırken Ali üçten geriye saymaya başlamıştı bile.
Odadaki herkesten daha heyecanlı olan sevimli köpekleri deliler gibi kuyruğunu sallayıp havlamaya başladı.
"Annenin tembelliği üstünde küçük adam hala ayılamadı baksana artık ne kadar yorulduysa." sinsi bir gülüş atıp Asya'ya baktı.
"Zaman doldu."
Ardından kucağındaki minik yavruyu yatağa bırakıp Asyayı gıdıklamaya başladı. Minik hayvan da onlara katılıyor ve ikisinin üstüne atlayıp büyük bir şevkle sahiplerini yalıyordu.
Yatakta geçirdikleri mükemmel zamanın sonunda Asya banyoya girdi ve uzun zamandır güne hiç bu kadar mutlu başlamadığını düşündü.
Her sabah olduğu gibi mükemmel şekilde hazırlanmış kahvaltı masasına yaklaşıp masanın başında oturup bir taraftan kahvesini içip bir taraftan tabletinde maillerine bakan kocasının yanına doğru yürüdü ve sabah ki güzel vakit için bir teşekkür olarak yanağına öpücük bıraktı.
Kafasını kaldıran Ali de güzel bir gülümsemeyle Asya'ya bakıp başıyla sandalyeyi gösterdi.
"Otur bakalım bugün okula seni ben götüreyim."
Kahvaltının ortalarına doğru gelen bir telefonla Ali hızlıca Asya'nın başından öpüp kapıya doğru yürüdü.
"Özür dilerim güzelim. Sinem aradı şimdi şirkette önemli bir konu varmış acil görüşmek istedi. Rıza bıraksa olur mu bugün?"
Asya sabahki neşesinin çoktan gittiğini hissetti ama bozulduğunu belli etmemeye çalışarak zoraki bir gülümsemeyle kafasını sallayıp kapıya kadar Aliyle beraber yürüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEMANCI (TAMAMLANDI)
Romance"Siktir" diye inledi kız sonra yaptığı hatayı farkedip gözlerini kısarak adama döndü. "Beni kötü etkiliyorsun." Adam sanki avına yaklaşan bir aslan gibi sessizce kıza doğru yürüdü ve duvarla arasına sıkıştırdı. Eğilerek kulağını hafifçe ısırdı v...