24.BÖLÜM "GİTMEK"

415K 26.4K 19.3K
                                    

INSTAGRAM: hikayelerindeyasar (Tüm duyuru ve görsel paylaşımlarım Instagram hesabında oluyor :) takip etmeyen çok şey kaçırır benden söylemesi)

Yeniden pazarlık yapalım, özledim yahu (:

ÇOK YORUM+ ÇOK OY = SALI YENİ BÖLÜÜM :)

UZUN YORUM = UZUN BÖLÜM :)

24.BÖLÜM "GİTMEK"

Hayat nefes aldığın sürece durmadan, hızlıca akan ve seni sürükleyen anılar bütünü.Bazen ölecekmişsin gibi oluyor, bazen hayattaki inandığın ne varsa yitiriyorsun, bazen diğer güne uyanmak için nedenin olmuyor, "Bittim ben,"diyorsun. "Devam edemem, gücüm yok, nasıl kalkacağım ayağa?" Ama ne var biliyormusun, kalkıyorsun ayağa, bir kuvvet unutturuyor sana yaşadıklarını, siliniyor acı hatırlarının hissettirdikleri. Batmak üzeresin, su alıyorsun hala, ama devam ediyorsun ve yeni anılar ekliyorsun üstüne. Yeni insanlar, yeni yaşanmışlıklar... Belki yeniden düşeceksin bunu bilemezsin ama düştüğünde nasıl kalkacağını biliyorsun artık...                           "Her şey üstüne gelip, seni dayanamayacağın bir noktaya getirdiğinde, sakın vazgeçme! İşte orası kaderinin değişeceği noktadır!" demiş Mevlana. Sanırım hayatımda duyduğum en doğru ve benim hayatımı anlatan söz bu olabilirdi. Burası benim hayatımın dönüm noktasıydı.

Kuvars'ı tanımadan önce kaç gece hayatımı sonlandırmayı düşünmüştüm, kaç gece ağlayarak artık dayanamadığımı, ölmek istediğimi söylemiştim yukarıdakine... Bir gelecek göremiyordum, her şey bitmişti benim için.

Ama hayat böyle bir şey işte, bittim diyorsun ama devam ediyorsun, etmelisin de. Her acı ilelebet sürmüyor, aydınlık günler en karanlık gecelerden sonra geliyor, yeni umutlar, yeni şanslar çıkıyor insanın karşısına.

2017 benim hayatımı değiştiren yıl oldu, Kuvars Demirhan'ın evinde çalışmaya başladım, aynı zamanda açık öğretimden liseyi tamamlayıp iki yıl boyunca sadece üniversite sınavına yoğunlaşma şansı buldum. 2019 ise ömrüm boyunca hatırlayacağım bir sürü iz bıraktı bende. Hayatım boyunca hiç arkadaşım olmadı, yani tabii ki ortaokul dönemlerimde iletişimde olduğum insanlar vardı ama sonrasında tüm bağlarımız koptu, kimse konuşamayan biriyle bir ilişkide bulunmak istemezdi. Benimle de istemediler, hep uzak durdular... Ama sonra gizli gizli hayranlık duyduğum o adam, bana, benim ona hissettiklerime karşılık verdi. Kuvars Demirhan beni sevdi. Hayatımda ilk defa annemden sonra biri beni sevdi. Sonra tedavime başladım, doktorum yeterince çabalarsam vakit alacağını ama konuşabileceğimi söyledi. İlk defa yurtdışına çıktım ve her şey güzel gidiyor.

En umutsuz gecenin ardından benim için güneş yeniden doğdu, Bir umut, 2020'nin tüm hayatımdan daha güzel olmasını istiyorum.

O yüzden içimde tuttuğum, her an ona baktığımda aklıma gelen iki kelimelik bir cümleyle başladım yeni yıla.

"Seni seviyorum."

Kuvars öylece kalakaldı. Şaşkınlık, güzel yeşil gözlerindeki tek duygu olurken dışarıdaki grupların yılbaşına girdiğimiz için mutluluk naraları kulaklarıma doluyordu.

"Ne?" Kuvars inanamıyormuş gibi bana baktı. Ne söyleyeceğimi bilemezken yanaklarımın ısındığını hissettim.

LALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin