Herkese iyi okumalar diliyorum.
Saat on bir olmasına rağmen henüz gidip gitmemek arasında bocalarken kapının çalınmasıyla kendime geldim. Saatler önce telefonda konuştuğum Rosa aklına koyduğunu yapmış ve gelmişti. Pablo'nun geri aramaması ve güvenlikle ilgili gerekli ayarlamaları henüz yapmamış olması gitme isteğimi köreltmişti. Rosa ise sadece bir saat için Pablo'nun haberi olmasına gerek olmadığını söyleyerek aklıma girmeyi başarmıştı. Kız kıza oturacağımızı düşünen korumalar , Rosa'nın arabasıyla çıkarken hiç bir şeyden şüphe etmeyeceklerdi. Geri döndüğümde ise bir şey unutmuş gibi yapıp tekrardan uğradığımı düşünmelerini sağlamak için de gerekli ayarlamaları yapmıştı Rosa. Şimdi karşımda uzun kot ceketi ve yüzünü kaplayan spor şapkasıyla gerçekten de kamufle olmuştu. Tek yapmam gereken aynı şeylerle dışarı çıkmaktı.
Rosa'nın tüm ısrarlarına rağmen kot şortumu ve payet büstiyerimi giyinip saçlarımın tamamını dalgalandırarak gerekirse yüzümü kapayabilmem için açık bırakmıştım. Toprak tonlarında gölgeli bir makyaj yapan Rosa işini bitirdiğinde ayakkabı için oldukça ateşli bir tartışmaya bile tutuşmuştuk. Elbise giydiremediği için ince topuklu payetli bir ayakkabıda ısrarcılığı hat safhadaydı ve gizlice dışarı çıkacak olmanın heyecanı ile daha fazla direnememiştim. Saat on ikiye gelirken kapıdan çıkıp Rosa'nın hazır ettiği navigasyonla mekana doğru sürdüm. Gerçekten de çok kolay olmuştu ve evden çıkabildiğim için heyecanım da azalmıştı. Sakince boşalmış yollarda ilerlerken Dace 'e yolda olduğumu belirten bir mesaj attım. Eğer, gerçekten benden hoşlanıyorsa, bu saate kadar etkisine maruz kaldığı Flore 'yi bırakıp kapıda beni karşılar diye düşünmüştüm ve yanılmamıştım da. Karşımda "Notte" yazan gösterişli mekanın önüne geldiğimde Dace 'i kapıda görerek duygularını değerlendirmiş de olmuştum. Flore, Dace 'ten, Dace, benden ben Pablo'dan Pablo ise az önce yanında yürüyen sarışından hoşlanıyor olmalıydı.
Dace'e değen bakışlarım , girişte bir hareketlilik görünce o tarafa kaymıştı ve Pablo'yla birlikte mekana giren sarışını kısa bir süre de olsa görebilmiştim. Sabah beni öpüp gece de başka bir sarışınla birlikte eğlenebiliyor olması, buraya gizlice geldiğim için içimde oluşan suçluluk duygusunu tamamen bastırmıştı.
Pablo'nun ne halt ettiğiyle ilgilenmeden , Flore 'ye Dace 'i kaptırmayacak ve beni kullanmanın cezasını ödetecektim.
Dace, arabadan inmemle yanıma doğru hızla geldi ve ışıldayan gözlerle beni süzdükten sonra;
"Bu gece kalbime indirmeye mi çalışıyorsun Eylül?" Diyerek beğenisini dile getirdi. Açık renk kotunu lacivert blazer ve beyaz gömlekle tamamlayan Dace de kesinlikle bu gece çok yakışıklı görünüyordu. "Umarım Flore yeteri kadar tadını çıkarmıştır , bu saatten sonra bir metre bile yaklaşmasına izin vermeyeceksin anladın mı?" İç sesim kesinlikle Rosadan çok etkileniyordu ve bu gece onu bile dinlemeye hazırdım. Girişte ceketimi bırakmak için hamle yaptığımda Dace , kibarca ellerimi tutarak ;
"Çok sıcaklarsan çıkarırsın hatta hiç çıkarma lütfen , bu gece sorun yaşamak istemiyorum. " diyerek beni şaşırttı. Beni kıskanmıştı ama sırasını beklemesi gerekiyordu. Günlerdir Gülce'nin kodlaması, Pablo'nun dengesizlikleri, Rosa'nın harareti derken şimdi kendimi tanıyamıyordum. Önce Flore sonrasında da Pablo'nun beni görmesi ve deliye dönmesi gerekiyordu ancak Dace'in yumuşak ses tonundaki ricayı da geri çevirememiştim. İçeri ilerlerken kulaklarıma dolan Latin ezgilerle keyfim bir az olsun yerine gelmişti. Abim ve eşi düğünleri için bir kaç figür çalışırlarken tanışmıştım bu müzikle ve onlardan sonra da dans dersleri almaya devam etmiştim. Bu gece latin gecesi gibi bir şey olmalıydı zira içeride herkes eşleriyle dans ediyordu, hatta Flore bile biriyle dans ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASLAN'IN PENÇESİNDE
RomanceElindeki kadehi ağır ağır dudaklarına götürürken hareketlerimi inceliyordu. Gitmemi istemediğini biliyordum yine de emin olmak zorundaydım. Bakışlarımı üzerinden çekip kapıya doğru çevirdim. Adımımı atacakken kolumdan tutarak yüzlerimizi birleştirdi...