Herkese iyi okumalar diliyorum.
"Cihangir, ev sinek kapan sistemiyle korunuyormuş, yani içeri giren içerden açılmadığı sürece dışarı çıkamaz. " diye endişeyle konuşan Marcus kulaklığından gelecek cevabı beklerken Cihangir'in söyledikleriyle şaşkınca tüfeğine abandı.
"Pablo, hala görüş alanındaysa indir hemen Marcus!"
"Boşver, gebertsin kendini piç. "
"Gülce hamile dostum, Pablo şanslı bir piç. "
"Uyanınca çenesini ben çekemem söyleyeyim baştan. "
"Eylül'ü kaçıracağını öğrenmesini mi istersin yoksa Marcus, indir hemen şunu. "
"Anlaşıldı. " diyen Marcus, bir kaç saniye sessiz kaldıktan sonra ; " hedefi vurdum" diyip sinsi bir kahkaha attı. Cihangir, ne demek istediğini anlamıştı;
"Kalbinden vurdun değil mi ? Uyanınca çok ağrısı olacak. Hadi oyalanmadan bitirelim şu işi Gülce'yi yarına görmek istiyorum. "
Gülce'yi merak eden Marcus, Cihangir'e hak vererek operasyonu devraldı. Kulaklığına doğru konuşup Thomas 'a seslendi;
"Thomas, ne durumdasın?"
"İçerde parti devam ediyor, kimse benden şüphelenmedi, yalnız biraz acele etmeniz gerekiyor, parti birazdan çirkinleşecek. "
Çirkinleşmeden kastının ne olduğunu anlayan Marcus, Amerikalılar için özel seçilmiş yaşları küçük kızlardan haberdardı ve bu durumu Cihangir'e iletmemeyi tercih etmişti. Çocuklara hassasiyeti akıl almaz boyutlarda olduğundan şahane hazırlanmış operasyonu hesapta olmayan sürprizlerle baltalayarak uzatmasını göze alamamıştı.
"İçeri üç ekip girdi, kapan aktif hale geldi. Önce güvenlik odasına ulaşıp kapanı devre dışı bırakman lazım sonra da ekipleri karşılayıp plana geçersin."
"Anlaşıldı. Beş dakika içinde kapan devre dışı kalmış olacak. "
"Son olarak Thomas, ekipleri bizimle aynı frekansa getirmen gerekiyor, Pablo bizi geride bırakmayı denediği için şu an iletişimimiz yok. "
"Anlaşıldı. "
"Ekipleri karşıladıktan sonra buradan ayrıl. Söz verdiğim gibi Eylül'ü görmeni sağlayacağım ama benden önce Pablo seni görürse bu kez öldürür. "
"Sana güveniyorum Marcus. Bekliyor olacağım. "
Sen iyi bir adamsın Thomas. Tanıştığıma memnun oldum. "
"Sen de iyi bir adamsın Marcus. Pablo, o gün beni öldürmekten vazgeçtiğinde orada kalsaydım yine de ölecektim, hayatımı kurtardın, teşekkür..."
"Teşekkür etme genç adam, sen de bugün bir sürü insanın hayatını kurtarmış oldun. Ödeştik."
Thomas'ın dediği gibi kapılar beş dakika sonra açılmış ve içerideki ekiplerle iletişim sağlanmıştı. Yirmi dakika sonra, içerideki çocuklar Cihangir'e gösterilmeden uzaklaştırılmak üzere arabalara bindirilmişti. Gerisi, FBI 'ın elinde olacaktı ve daha önceki konuşmalarında hepsinin ölmesini istediklerini üstü kapalı olarak belirtmişlerdi. Marcus , Cihangir'e dönerek;
"Eski usul mu yapıyoruz?" Diye sorduğunda aklında katılamadığı Dubai çıkartması vardı.
"Ne varsa eskilerde var zaten dostum. Havaya uçuralım ve temizlensin. Gerçi hamam böcekleri gibiler, şimdilik yok oluyorlar ama bir başka gün, bir başka yerden yine çıkıyorlar. "
"Uyuşturucu , asla dünyadan temizleyemeyecek bir pislik dostum, bugün sen kendi payına düşeni yaptın. Yarın da başkası yapacak. Kötülük de iyilik de bitmez. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASLAN'IN PENÇESİNDE
RomanceElindeki kadehi ağır ağır dudaklarına götürürken hareketlerimi inceliyordu. Gitmemi istemediğini biliyordum yine de emin olmak zorundaydım. Bakışlarımı üzerinden çekip kapıya doğru çevirdim. Adımımı atacakken kolumdan tutarak yüzlerimizi birleştirdi...