SİNEK KAPAN

10.2K 525 44
                                    

Herkese iyi okumalar diliyorum.

"Rosa da işin içinde mi ya Alex?"

Pablo'nun art arda yumruklarıyla sarsılan Armando, kız kardeşinin adını duymasıyla bir anda canlandı; " Hayır hayır onların hiç bir şeyden haberi yok. " dediğinde açılan kaşının altındaki şişmiş gözünü açmaya çalışarak Pablo'nun tepkisini ölçmeye çalıştı.

"Sabrım da zamanım da kalmadı artık, ya anlatmaya başla ya da kaderine razı ol!"

Bağırmadan sıkılı dişleriyle söylediği cümleler , Pablo 'yu çok iyi tanıyan Armando 'ya sonunun yaklaştığını açıkça belirtiyordu.

"Her şeyi anlatsam da beni öldüreceğini ikimiz de biliyoruz, Leone ihaneti affetmez. "

Pablo'dan cevap gelmemesi az önceki tesbitinin doğruluğunu onaylıyordu Armando'ya.

"Yaklaşık beş ay önce, bir bebeğimin olduğunu öğrendim. Angeliko'dan. " Armando anlattıklarının karşılığını Pablo'dan beklemek ister gibi gözlerini tekrar kaldırıp baktı.

"Yıllardır peşimde olan ve ara ara becerdiğim kaltakla yatıp bir de bebek mi yaptın? Bunu kendine nasıl yakıştırdın?"

Şaşkın ve iğrenen ses tonu, aylardır Armando'nun kaçtığı bir şeydi ama artık sona gelmişti , yüzleşmek ve cezasını çekmek zorundaydı.

"Ben nasıl olduğunu anlamadım, senin peşinden geldiği bir gün onu engellemek için karşısına çıktım ve senin başkasıyla gittiğin otelin başka bir odasında da birlikte olduk. Sonra devam etti. Hamileyim diye karşıma geçtiğinde inanmadım ama ilişkimiz devam etti. Çocuğu doğurmak istediğinde ayrıldık. Sonra hastanedeyken arayıp oğlumu görmek isteyip istemediğimi sordu. Gidip saç örneği aldım DNA testiyle babası olduğuma emin olduktan sonra işler tamamen karıştı. Babası ailedeki koltuğunu bana vermek istediğini ancak bu şekilde oğlum ve Angeliko'yla mutlu bir hayat yaşayabileceğimi söyledi. "

Armando, koşmuş gibi nefes nefese kalınca ağzına toplanan kanı tükürüp derin nefesler alarak devam etti.

"Tek engel sendin, senin koltuğunu almam gerekiyordu babasının tek şartı buydu. Amerikalılarla önceden de çalışıyormuş senin babandan sonra daha katı önlemler almanla işleri aksamış. Seni bitirip çarkını döndürmeye devam etmek için de beni kullandı. Ben sadece oğlumla mutlu olmak istiyordum ve bu kadar batacağımı tahmin bile etmemiştim. "

"Benim altımdan kolayca bir orospuyu almış olabilirsin ama beni yerimden edemeyeceğini çok iyi bilmen lazımdı. Ben olmasam bile ailenin başına senin geçmene izin vermezlerdi. "

"O yüzden senin Eylül'e aşık olduğuna emin olmak istedim. Eylül'ü kullanarak koltuğunu bana verdiğini açıklayabilirdim. Ben de Amerikalılar iş yapmak istemiyordum. Yerine geçtikten sonra babasını öldürecektim. Sana ya da Eylül'e zarar verecek hiçbir şey yapmadım Pablo yapmazdım da. Babasını ortadan kaldırana kadar, Angeliko 'yu ve oğlumu alana kadar böyle bir oyun oynamak zorunda kaldım. Düğün günü, Ant , Eylül 'ü kanlar içinde senin kucağından aldığında önce tanıdığını düşündüm Ant 'ı sonra ne olduğunu anlayamayacak kadar şokta olduğunu anlayıp elindeki silahı aldım hemen. Kendini öldürecektin nerdeyse. Seni öldürmek isteseydim daha iyi bir fırsat bulamazdım. Senin orospu dediğin kadına ben aşık oldum Pablo. Bunun ne demek olduğunu anlayamıyor olabilirsin ancak yapmak zorunda olduğum şeyleri yaptım sadece. Senin hep dediğin gibi bizim gibiler masum insanları haketmez. Sen belki de Eylül'ü bu yüzden uzaklaştırmak istedin kendinden. Ben kendim gibi bir kadın buldum ve sevdim. Çok normal geldi, benim kadar günahkar olması. Böylece hiç pişmanlık duymadım. O ne kadar pislikse biz de o kadar pisliğiz. Biz de oyunlar kuruyoruz, masum insanların canını yakıyoruz gerektiğinde. "

ASLAN'IN PENÇESİNDE  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin