UÇURUM

12K 563 64
                                    

Herkese iyi okumalar diliyorum.

"Pablo, ya bırak o telefonu ya da ara artık. Odaklanamıyorsun. Kendinle birlikte bizi de yakacaksın. "

Cihangir, ciddi olmayan bir homurdanmayla Armando'yu desteklercesine " beynini duvara yapıştırmalıydım çoktan da sen kızlara dua et " diyerek kaşlarını çattı.

"Kadınlar üzerindeki etkim konusunda haklısın tabi Re" diyen Pablo sesinin neşeli çıkmasını ummuştu ancak içindeki gerginliği bastıramamıştı.

"Ayarlı konuşmuyorsun Pablo, kadınlar dediğinin içinde Gülce 'nin olmadığını varsayıp ciddiye almıyorum seni. "

"Nerene almıyorsan alma " diyerek ağzının içinden konuşan Pablo'nun söylediklerini duyan Cihangir bir hışımla ayağa kalktığında Armando tarafından engellendi.

"Uğraşma , değmez! Acısını içinde yaşayamıyor bu beyinsiz! İlla ağzını yüzünü dağıtacaksın ki öfkesini başka bir şeye yöneltebilsin. "

"Tamam işte, ben de onu yapmak istiyorum zaten uzun zamandır. Böyle bir fırsatı bulmuşken neden kullanmayayım?"

Cihangir, Pablo'ya doğru yaklaşırken , Armando, sıkılmış bir tavırla elini kaldırıp "ne haliniz varsa görün " diyerek salondan ayrıldı.

"Kalk ayağa beyinsiz, aptal aşık. Kaderde seni kendine getirmek de varmış demek. " diyerek Pablo'nun omzuna vurdu.

"Marcus'un iğnelerinden olsaydı sen de yorulmamış olurdun" diyerek geçmişteki haline gönderme yapan Pablo, Cihangir'e yakalanmıştı.

"Aşk acısı iğnesi ve sen? Dostum ben de iki gündür kabul etmeni bekliyordum. "

"Ben de haftalardır , herkese Eylül 'ün umrumda bile olmadığını anlatmaya çalışıyorum. O sadece gereksiz bir detay, mecbur kaldım ve evlendim kurallarımızı biliyorsun konuştuk. "

Şüpheyle Pablo'nun yüzüne bakan Cihangir, bir anlık şaşkınlıkla yerinde kalakaldı. İlk yumruğunu indirdikten sonra; " bunu Eylül 'e nasıl yaparsın?" Derken kükrüyordu.

Pablo'nun telefonundan hızla bir şeyler yazdığını gördü ancak okumak için bir kaç saniye baktıktan sonra ikinci yumruğu da yüzünde patladı. Yakasına yapıştığı Pablo'yu yerde sürüyerek bahçeye çıkarıp fırlattı. Başına silah dayayıp; "yapmaman gereken bir şeyi yaptın Pablo, sadece düşmanından intikam almak için, genç bir kızın tüm dünyasını kararttın. " dedikten sonra şaşkınca izleyenlere dönüp; " sakın bizi takip etmeyin!" Diye sertçe uyardıktan sonra kendi arabasına doğru, yakasından çektiği Pablo ile ilerledi.

"Dediğini yapın, bu ödemem gereken bir bedel! Kimse takip etmesin!" Dedikten sonra yakasını Cihangir'den kurtarıp arabaya yerleşti. Cihangir ikinci vitese geçmeden telefonuna yazdığı yazıyı tekrar hızla okutup Cihangir'in ara ara yüksek perdeye ulaşan küfürleri ile yolda ilerlemeye başladılar.

Cihangir, arabayı yüksek sayılabilecek bir uçurumun kenarına getirdikten sonra araçtan inip küfürler savurmaya devam ederek Pablo'yu da indirdi. Camogli kasabasına çöken kış sessizliğiyle birlikte arabadan uzaklaşıp uçurumun kenarına kadar geldiler. Uzaktan izleyen her hangi biri , Cihangir'in Pablo'yu orada öldüreceğine emin olmasını sağlayacak kadar süre bağrışıp kavga ettiler. Kavga esnasında, ceketini ve gömleğini de çıkaran Pablo'ya uyan Cihangir de kıyafetlerini belirsiz bir düzende kısmen çıkarmış oldu. Pablo 'nun baş hareketi ile ikisi de hiç tereddütsüz kendilerini uçurumdan bırakarak kasım ayı soğuğuna rağmen Akdeniz'in suları arasına karıştılar. Başını ilk çıkaran Pablo'ydu ve bunu daha önce denediği belli oluyordu. Bir kaç saniyelik etrafa bakınma süresinde Cihangir'in de başını çıkardığını görüp Cihangir'e doğru yüzmeye başladı.

ASLAN'IN PENÇESİNDE  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin